Gå til innhold

Bruker òg kjøper fortsatt stringtruse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt det i alle år... Hvorfor mener mange at dette er mer uhygienisk enn andre truser? 

Anonymkode: b3a1e...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er det. Og jævla nasty.

Anonymkode: 49001...706

Skrevet

Så lenge du liker det så gjør du det😀 

E62C3F81-0AD3-4A65-87E7-46B0278002D1.jpeg

Anonymkode: 18f97...11e

Skrevet

Skjønner ikke problemet. Hva jeg bruker og synes er behagelig er vel faen ikke et problem for alle andre? 

Skrevet

Mange mener det er uhygienisk fordi man har strengen oppi rumpa og når de har undersøkt dette er det mye mer bakterier på den enn på andre truser, og de finner lettere veien frem og kan skape problemer i bl.a urinveier.

Men vi er jo ikke bygget anatomisk likt alle sammen, og det noen synes er behagelig synes andre er ubehagelig. 

Du bruker det du liker best.

Anonymkode: a7a7f...c5b

Skrevet

Det gjør jeg også. 

Anonymkode: 71bdc...905

Skrevet

Folk kan bruke hva de vil under klærne for min del. Men ingen vits i å diskutere om string er mer uhygienisk enn andre truser. Det er fakta. Det er mye høyere forekomst av tarmbakterier på stringtruser enn på annet undertøy, og forekomsten av uvi er også høyere. Hvis du ikke er plaget med uvi, og ikke plages av tanken på tarmbakteriene så er det vel ingen grunn til å endre undertøysvaner?

Anonymkode: 4a124...f32

Skrevet

Klart jeg har sett noen brune striper etter dobesøk, men vasker de jo på 40 grader. Bytter også truse annenhver dag... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Klart jeg har sett noen brune striper etter dobesøk, men vasker de jo på 40 grader. Bytter også truse annenhver dag... 

😂😂😂

Annenhver dag og førti grader? Enten skikkelig dårlig forsøk på trolling eller alvorlige mangler i grunnleggende hygiene. 
For ordens skyld: undertøy byttes hver dag og vaskes på minimum 60 grader. 

Anonymkode: 4a124...f32

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Åhhhkai. Så du er ute etter å lage litt liv her på en lørdagskveld. 

Du skulle ikke heller tatt deg en tur ut og luftet deg?

Anonymkode: 76b1f...0a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Haha, og der forsto alle at du var et troll som bare er ute etter diskusjon ;)

Anonymkode: a7a7f...c5b

Skrevet

Uavhengig av hvilke truser jeg bruker så smetter de inn i rumpesprekken og samler bakterier uansett. Har tydeligvis ikke den beste rumpefasongen.

Anonymkode: 64f20...651

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.4.2021 den 19.09):

Er det noen som klager til deg da? Jeg forstr at du prøver å være morsom eller noe sånt, men akkurat når det gjelder truser er det bare deg selv det kan gå ut over. Bruk det du vil så bruker jeg det jeg vil.

Anonymkode: 0d00a...55d

Skrevet

Truser? Hvem bryr seg om det.. Bruk String, boxer eller ingenting, hvem bryr seg. 

Hadde du enda snakket om klut og klutvask, da... Hadde du fått svar 

Anonymkode: 03ffa...6c7

Skrevet

Jeg bruker string hvis jeg bruker tights, stram kjole/skjørt eller stramme bukser. Det ser ufattelig stygt ut med andre typer truser under dette. Delt rompe, nei takk. Skjønner ikke at damer ikke ser hvor stygt det blir med vanlige truser eller hipstere under tights. 

Jeg er meget renslig. Dusjer som regel etter nr to, skifter truser hver dag og vasker trusene på minst 60 grader. 

Anonymkode: cf950...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...