Gå til innhold

John Arne Riise skilles.... hva skjer? Vært gift 3 ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg holdt ikke på å bli drept, jeg ble slått to ganger. Men slike ting bruker å eskalere, og da dro jeg mens det enda var på det "harmløse" nivået. Du sier det er en form for unntakstilstand. Vanligvis for mor. I et unntakstilstand skal foreldrene støtte hverandre og hjelpe hverandre. Hvis far melder seg helt ut, overlater alt av husarbeid, barnestell og nattevåk til den nybakte moren, drar og fester hele tiden og ikke bryr seg, så vil det bli så dype sår hos mor at hun aldri vil tilgi ham. Og da er det bedre å skilles mens barnet enda er baby enn når det er 4-5 år. 

Anonymkode: 1e2dd...907

Leit å høre hva du ble utsatt for😟

Hvis far er ubrukelig så er det bedre å dra ja. Men jeg tenker vel på alle de som skiller seg med små barn som kanskje kunne ha fått det til å vare om de greide å se litt lenger enn akkurat den krevende baby og småbarnstiden. Den tærer på mange forhold, lite søvn, lite sex, alltid litt bakpå.

Anonymkode: 41b49...ad4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Joda, det bør vurderes hvis ekteskapet skader barnet. Jeg måtte skilles fra min eksmann da yngste var 1,5 år fordi han begynte å slå meg og ligge med masse andre damer. Mener du at jeg burde ha holdt ut, risikert kjønnssykdommer og å bli drept?

Ja, det er nok det hun mener.

Anonymkode: 01a19...c94

Skrevet

Dum og stygg med penger får sjans på pene og unge. 

Også går det skeis når de blir kjent med hverandre og hverdagen innhenter dem. 

Ikke synd på noen av dem, utenom barna 

Anonymkode: 81a82...dc4

Skrevet

Han rekker nok to-tre ekteskap til i karrieren. 

Anonymkode: 83508...f80

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han rekker nok to-tre ekteskap til i karrieren. 

Har han noen karriere, da? 

Anonymkode: e0bd1...307

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har han noen karriere, da? 

Ekteskapskarrieren?

Skrevet

Mange gifter seg både 3, 4 og 5 gange. Hva er problemet?

Anonymkode: 3966d...10d

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hadde ikke vært noe problem det hvis man enten lot være å få barn med alle - eller i det minste tok vare på de barna man valgte å skape og greide å være en stabil omsorgsperson for barn som pga. dine egne valg fikk en langt mer ustabil oppvekst enn de fleste andre.

Anonymkode: 03d47...cf0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hadde ikke vært noe problem det hvis man enten lot være å få barn med alle - eller i det minste tok vare på de barna man valgte å skape og greide å være en stabil omsorgsperson for barn som pga. dine egne valg fikk en langt mer ustabil oppvekst enn de fleste andre.

Anonymkode: 03d47...cf0

Jeg har ikke lest noe om det. Ikke sett det heller. Så det kan jeg ikke ta stilling til. 

Skrevet

Asså alle skiller  opp til flere ganger. Det er helt vanlig ... 

Anonymkode: f03f5...63f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Altså. Det er ikke mange som gifter seg tre, fire og fem ganger. Heldigvis. 

Ikke er det nødvendig å få et kjærlighetsbarn med hver nye kjæreste, heller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Altså. Det er ikke mange som gifter seg tre, fire og fem ganger. Heldigvis. 

Ikke er det nødvendig å få et kjærlighetsbarn med hver nye kjæreste, heller. 

Men det er flere enn Rise som gjør det. Det gjør ikke han mer spesiell enn alle andre som gjør det

Skrevet

Her var det mye oppgulp på en og samme plass!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.4.2021 den 20.56):

I hvilken verden lever du? Hollywood?

Ikke mange i den vanlige verden som gifter seg hverken 3,4 eller 5 ganger altså. Der tar du feil.

Anonymkode: 1e53f...0d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.4.2021 den 13.58):

Joda, det bør vurderes hvis ekteskapet skader barnet. Jeg måtte skilles fra min eksmann da yngste var 1,5 år fordi han begynte å slå meg og ligge med masse andre damer. Mener du at jeg burde ha holdt ut, risikert kjønnssykdommer og å bli drept?

Ja, det var helt sikkert det hun mente🙈herregud, folk altså 😂

Anonymkode: 5b769...d56

Skrevet

I naturen, hvor monogame er menn? Hvor monogame er menn ellers i naturen?

Riise kan velge og vrake i blant kvinner. Det gjør han også.

Alle menn med penger kan gjøre det.

Mange kvinner tror at hvis en gjør som menn, blir rik og tar til seg andre maskuline verdier, så blir en mer attraktiv. Nei, det er slik menn blir mer attraktive, ikke kvinner.

Slik blir menn attraktive. Slik har Riise blitt attraktiv. Derfor kan han velge og vrake.

Jeg tror alle menn ønsker de kunne gjøre det samme. Jeg tror ikke menn er så monogame egentlig. Det ligger ikke i deres natur.

Anonymkode: ee5fb...a28

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

I naturen, hvor monogame er menn? Hvor monogame er menn ellers i naturen?

Riise kan velge og vrake i blant kvinner. Det gjør han også.

Alle menn med penger kan gjøre det.

Mange kvinner tror at hvis en gjør som menn, blir rik og tar til seg andre maskuline verdier, så blir en mer attraktiv. Nei, det er slik menn blir mer attraktive, ikke kvinner.

Slik blir menn attraktive. Slik har Riise blitt attraktiv. Derfor kan han velge og vrake.

Jeg tror alle menn ønsker de kunne gjøre det samme. Jeg tror ikke menn er så monogame egentlig. Det ligger ikke i deres natur.

Anonymkode: ee5fb...a28

Riise er IKKE attraktiv! Ikke med penger, ikke i forhold til utseende, definitivt ikke i forhold til intelligens. At han gifter seg og skiller seg i ett kjør, betyr heller ikke at han er attraktiv. Det betyr bare at han er en idiot! 
Ikke følger han opp ungene han har fra før, og tidligere ekteskap omtaler han som noe han ville hatt ugjort. 
Klart man kan gifte og skille seg så mye man vil. De fleste bruker et langt liv på det. Riise har vært gift i totalt 10 år. Med 3 damer. 
Og tydeligvis er de han gifter seg med like tom i toppen som Riise selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

I hvilken verden lever du? Hollywood?

Ikke mange i den vanlige verden som gifter seg hverken 3,4 eller 5 ganger altså. Der tar du feil.

Anonymkode: 1e53f...0d5

Det er en del som gjør det. Man bare leser ikke om det. Moren min er den 4. kona til mannen hun er gift med. Det er ikke så uvanlig

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det er en del som gjør det. Man bare leser ikke om det. Moren min er den 4. kona til mannen hun er gift med. Det er ikke så uvanlig

Jo, det er ganske uvanlig. 

Risikoen for skilsmisse dobles ved ekteskap nr. to sammenlignet med førstegangsekteskap. For tredjegangsekteskap er oddsen enda dårligere. Har ikke sett noen tall for fjerdegangsekteskap, men så er jo det de færreste som er så tette i nøtta. Antar at Riise gjør det da. Om han finner noen som er dumme nok til å ha lyst til det.

Skrevet
HeiteH skrev (3 timer siden):

Jo, det er ganske uvanlig. 

Risikoen for skilsmisse dobles ved ekteskap nr. to sammenlignet med førstegangsekteskap. For tredjegangsekteskap er oddsen enda dårligere. Har ikke sett noen tall for fjerdegangsekteskap, men så er jo det de færreste som er så tette i nøtta. Antar at Riise gjør det da. Om han finner noen som er dumme nok til å ha lyst til det.

Tja. Moren min har bært gift med denne mannen i 26 år nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Da tar hun til takke med restene av en ubrukelig mann. Det er få som gidder det, bruktpartner er lite attraktivt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da tar hun til takke med restene av en ubrukelig mann. Det er få som gidder det, bruktpartner er lite attraktivt.

Da regner jeg med at mannen din var jomfru da du ble sammen med ham? For de aller fleste er nemlig en «bruktpartner» (for et jævlig ord), det er ikke antall ekteskap som avgjører om man har hatt tidligere forhold.

Anonymkode: 50ea5...b02

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jada, sikkert

Skrevet
On 4/8/2021 at 8:52 PM, Anonym bruker said:

Trodde de var så lykkelig 

Anonymkode: a82a6...606

tenker det er en privatsak jeg

Anonymkode: bf1b2...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...