Gå til innhold

John Arne Riise skilles.... hva skjer? Vært gift 3 ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde de var så lykkelig 

Anonymkode: a82a6...606

Fortsetter under...

Skrevet

Lett å framstå som lykkelig... 

Anonymkode: 7f43c...782

Skrevet

Når man går utelukkende etter silikonbabes med andelepper og selfies som eneste hobby, kommer man etter hvert til et punkt der det er ingenting å snakke med partneren om. Han vil jo ikke ha normale gjennomsnittlige jenter. Et forhold kan ikke bare bestå i sex og det å lufte trofekona si i offentlige settinger. 

Anonymkode: 1e2dd...907

Skrevet

Hvem orker å være gift med han da? Eller forresten, de virket jo like korte begge to så det burde jo gått. 

Anonymkode: 39bae...502

Skrevet

Alle disse kjendisene bruker så store ord. Det er ikke måte på hvor fantastiske forholdene deres er. De er sjelevenner, og har hatt helt fantastiske år sammen. Så skilles de. Samme med Stordalen. 

Anonymkode: 15a8e...1e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når man går utelukkende etter silikonbabes med andelepper og selfies som eneste hobby, kommer man etter hvert til et punkt der det er ingenting å snakke med partneren om. Han vil jo ikke ha normale gjennomsnittlige jenter. Et forhold kan ikke bare bestå i sex og det å lufte trofekona si i offentlige settinger. 

Du tenker at det er hun det er noe i veien med? 

Annonse

Skrevet

Jeg tenker alle kjente kvinner i Norge under 30 år må være rask på labben og blokkere han i alle medier og på telefonen. 

Anonymkode: f02eb...318

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du tenker at det er hun det er noe i veien med? 

Det er hans valg det er noe i veien med. Hvis Hvis velger partner utelukkende etter utseende, blir man fort lei. Han har ikke vært med en eneste vanlig jente, kun oppdolla silikondamer. Det er ikke noe galt med dem, men man blir lei utseendet etter hvert, uansett hvor vakker og sexy dama er. Det må være noe mer. At han er mammadalt som styres av mora, som sikkert blander seg i hans privatliv, hjelper heller ikke. 

Skrevet

Oi, her var det mange som kjente Riise og kona...

Anonymkode: 6f91f...32f

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Alle disse kjendisene bruker så store ord. Det er ikke måte på hvor fantastiske forholdene deres er. De er sjelevenner, og har hatt helt fantastiske år sammen. Så skilles de. Samme med Stordalen. 

Anonymkode: 15a8e...1e4

Ja, og så er det ikke måte på hvor harmonisk bruddene er når de kunngjør det, de kjempeglade i hverandre og ønsker hverandre alt godt og null problemer der.... yeah right!

Anonymkode: f2cc8...c84

Skrevet

Synes å husk at en av de tidligere fruene var endel her inne. Han hadde vel ingen kontakt med alle de tidligere barna sine... trist 

Anonymkode: 286f1...156

Skrevet

Er vel ikke lenge før han finner en ny en som er hans livs kjærlighet og som han må lage barn sammen med....

Nå har han barn med tre forskjellige kvinner, det blir nok flere, og det er ikke positivt i mine øyne.

Anonymkode: 29b7a...b12

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Trodde de var så lykkelig 

Fasade kalles det. Bryr meg ikke. 

Anonymkode: bca05...a76

Annonse

Skrevet

Om det som står helt nederst i denne artikkelen stemmer, så tenker jeg at han ikke kan være en lett mann å leve med. En mann som i bokform påstår at han "kunne vært foruten de to første ekteskapene", det er en mann som har elendig evne til å reflektere over hvordan han påvirker sine nærmeste med sine handlinger og ord. Stakkars barn som må forholde seg til alt dette.

https://www.vg.no/rampelys/i/56KxBO/john-arne-riise-og-kona-louise-angelica-skilles

Men jeg kjenner ingen av dem. For alt vi vet er det som de sier, at de bare har for ulike ønsker for fremtiden. Ingenting er bedre for deres barn enn om de behandler hverandre med respekt og fokuserer på å være gode foreldre. Men jeg er glad jeg ikke er han som skal sjonglere tre ulike samværsavtaler ;)

Anonymkode: 03d47...cf0

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Om det som står helt nederst i denne artikkelen stemmer, så tenker jeg at han ikke kan være en lett mann å leve med. En mann som i bokform påstår at han "kunne vært foruten de to første ekteskapene", det er en mann som har elendig evne til å reflektere over hvordan han påvirker sine nærmeste med sine handlinger og ord. Stakkars barn som må forholde seg til alt dette.

https://www.vg.no/rampelys/i/56KxBO/john-arne-riise-og-kona-louise-angelica-skilles

Men jeg kjenner ingen av dem. For alt vi vet er det som de sier, at de bare har for ulike ønsker for fremtiden. Ingenting er bedre for deres barn enn om de behandler hverandre med respekt og fokuserer på å være gode foreldre. Men jeg er glad jeg ikke er han som skal sjonglere tre ulike samværsavtaler ;)

Han gjør jo ikke det, for han ser jo ikke de andre barna sine. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enten er han idiot i hodet eller har en diagnose 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det vet jeg ikke noe om. Hvis det stemmer så er det forferdelig synd for barna. Håper de har gode og stabile mennesker rundt seg i så fall.

Skrevet

Var i samme omgangskrets som han for ca 10 år siden. Og iallefall den gang, så var han en skikkelig egoistisk drittsekk. Hvor det ikke var mye smart som kom ut munnen. Og moren var jo også... Gal! Så det er vel ikke akkurat andre enn trofekoner han klarer å fange. Det er jo bare berømmelse og penger han er "god" for. I alle fall i mine øyne 😅 Men ønsker de begge hell og lykke osv. Og håper han fremdeles vil ha kontakt med dette barnet når han etablerer seg nok en gang.

Anonymkode: 8ff9a...22f

Skrevet

Han gifter seg nok på nytt om 3 år. Og får et barn til. 

Anonymkode: e0bd1...307

Skrevet

Hun har vel brukt opp pengene hans nå. Da er det bare å gå videre.

Anonymkode: dd801...ae3

Skrevet

Jeg vet det blir klippet, det vi ser på Farmen, men likevel fikk vi jo se oppførselen hans. Virker som han vil ha alt på sin måte,og blir pottesur hvis noe ikke går hans vei. En stor unge. 

Anonymkode: 9d24a...707

Skrevet

Ekteskap #1 var jo med en kvinne "langt over hans liga" selv om han har snakket det ned i ettertid. Kone #1 har så vidt jeg vet oppført seg anstendig under hele prosessen. 

Ekteskap #2 hadde han jo status nok til å velge liga, men også dette ble snakket ned i ettertid og spesielt med hjelp av mor. 

Ekteskap #3 var endelig den store kjærligheten! Selv om det gikk skeis, håper jeg han (og moren) lar være å snakke det ned. 

Anonymkode: 777ab...534

Skrevet

Vi så vel alle at dette kom.

Anonymkode: 790f9...214

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Med fare for å vere fordømmande og fordummende. Desse damene du beskriver høyrest jo ut som ein perfekt match for John Arne Riise. Eller trur du han treng ei å drøfte weltschmerts og meininga med livet med? (evt treng ingen av dei å vere så teite som eg trur. Men det hadde ikkje vore noko moro.) 

Skrevet
Syngensang skrev (Akkurat nå):

Med fare for å vere fordømmande og fordummende. Desse damene du beskriver høyrest jo ut som ein perfekt match for John Arne Riise. Eller trur du han treng ei å drøfte weltschmerts og meininga med livet med? (evt treng ingen av dei å vere så teite som eg trur. Men det hadde ikkje vore noko moro.) 

Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at han går etter utseende. De er sikkert ikke dumme, men det kan hende at de ikke passer sammen med ham mht personlighet, interesser, livsstil og så videre. Når man har et visst utseende som absolutt krav for damene sine, er det lett å få tunnelsyn og bli sammen med en person som man overhode ikke passer sammen med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...