Gå til innhold

Benedicte Adrian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun er så ekkel mot Ole i Camp kulinaris. Han er ikke flink på kjøkkenet ,men å trykke noen ned sånt er stygt 

Anonymkode: 5f7bc...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Ufattelig unødvendig. Hadde aldri fått meg til å snakke slik til eller om andre. 

Anonymkode: 024da...925

Skrevet

Men det eg lurer mest på etter å ha fulgt med på denne sesongen av Camp Kulinaris er: skjønner de to ungdommene (husker ikkje navn, men de som hadde sex i boblebadet) hvor utrolig teite de fremstår? Hahahaha, har ikkje sett på maken til barnslig oppførsel. Tåler ikkje å bli snakka til, stormer avgårde osv. Ho dama som ikkje tåler å bli snakka til, snakker jo enda mer nedlatende til Benedicte Adrian. Utrolig fasinerende å se på. Noen som kjenner de og veit om de har blitt flau over egen oppførsel på tv? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Men det eg lurer mest på etter å ha fulgt med på denne sesongen av Camp Kulinaris er: skjønner de to ungdommene (husker ikkje navn, men de som hadde sex i boblebadet) hvor utrolig teite de fremstår? Hahahaha, har ikkje sett på maken til barnslig oppførsel. Tåler ikkje å bli snakka til, stormer avgårde osv. Ho dama som ikkje tåler å bli snakka til, snakker jo enda mer nedlatende til Benedicte Adrian. Utrolig fasinerende å se på. Noen som kjenner de og veit om de har blitt flau over egen oppførsel på tv? 

Tviler på det. Maria var vel med på paradis hotell eller ex om the Beach. Det sier litt 🤣🤣 Kanskje han også var med på paradis hotell 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

At du går og husker på det, flere uker etter, og tar det opp i en tråd om Benedicte Adrian, er hakket flauere.  Det skapte jo tv-underholdning, om ikke annet. 

Anonymkode: b426b...cf7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

At du går og husker på det, flere uker etter, og tar det opp i en tråd om Benedicte Adrian, er hakket flauere.  Det skapte jo tv-underholdning, om ikke annet. 

Går og husker det.... 😂

Kom på det når noen snakka om camp Kulinaris. Husker ikkje engang kva dei heiter. 🤭

Skrevet

Ser på nå på Viaplay til deg som tror man husker dette lenge, ikke alle ser jo alt når alt er nytt. 

Ble skuffa over henne, trodde hun var snill og god og hadde respekt for andre. Hun er jo fæl mot ham, akkurat som det skulle ligge noe mer bak. 

Anonymkode: 661fe...8d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Ser på nå på Viaplay til deg som tror man husker dette lenge, ikke alle ser jo alt når alt er nytt. 

Ble skuffa over henne, trodde hun var snill og god og hadde respekt for andre. Hun er jo fæl mot ham, akkurat som det skulle ligge noe mer bak. 

Anonymkode: 661fe...8d6

Heldigvis røyk hun rett før finalen. Ole slo henne i kokkekamp .

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.4.2021 den 14.45):

Synes hun er så ekkel mot Ole i Camp kulinaris. Han er ikke flink på kjøkkenet ,men å trykke noen ned sånt er stygt 

Det er en upopulær mening, men jeg synes at både Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnov er talentløse og kunstig oppblåste kjendiser. Det er like spennende å se på dem som å se maling tørke. Når man egentlig ikke er noe spesielt, men blir oppblåst til rikskjendis, så får man gjerne stjernesyke og blir arrogant og ufyselig mot andre "vanlige dødelige".

Anonymkode: 8c73e...de3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Heldigvis røyk hun rett før finalen. Ole slo henne i kokkekamp .

Vet du, det ga meg litt godfølelse den kvelden. For han taklet det bra, ikke alle tåler å ta i mot små stikk hele tiden, men han holdt hodet kaldt og svarte ryddig tilbake. Kudos for det altså! 

Så unødvendig å skulle pakke inn i hver eneste setning at han ikke er flink nok, god nok. Selv om det sikkert er klippet så alt blir komprimert, er hver og en kommentar nedlatende. Hjelper ikke så «glatte» over med uskyldig smil og latter, gjør det i grunnen bare verre. 

Anonymkode: ed22b...c02

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Vet du, det ga meg litt godfølelse den kvelden. For han taklet det bra, ikke alle tåler å ta i mot små stikk hele tiden, men han holdt hodet kaldt og svarte ryddig tilbake. Kudos for det altså! 

Så unødvendig å skulle pakke inn i hver eneste setning at han ikke er flink nok, god nok. Selv om det sikkert er klippet så alt blir komprimert, er hver og en kommentar nedlatende. Hjelper ikke så «glatte» over med uskyldig smil og latter, gjør det i grunnen bare verre. 

Meg og. Greit at hun i utgangspunktet er bedre enn han til å lage mat, men alle stikkene hun sendte han underveis er i grunn helt forkastelig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er en upopulær mening, men jeg synes at både Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnov er talentløse og kunstig oppblåste kjendiser. Det er like spennende å se på dem som å se maling tørke. Når man egentlig ikke er noe spesielt, men blir oppblåst til rikskjendis, så får man gjerne stjernesyke og blir arrogant og ufyselig mot andre "vanlige dødelige".

Hvor gammel er du? Ingrid Bjørnov er en dyktig musiker og låtskriver. 

Anonymkode: a859e...959

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.4.2021 den 15.53):

Ungdommer? Herre fred dei er jo snart 30 år og det er så lamm oppførsel at det ikkje er til å tru.

Har jo missforstått heile konseptet eller er lettere hjerneskadet etter min mening.

Anonymkode: a213b...367

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.4.2021 den 16.34):

Nei, det er ikke flauere. Har man sett de på Camp Kulinaris, så er det faktisk umulig å glemme....Voksne folk som oppfører seg som furtne bortskjemte tenåringer er til og gremmes av.

Adrian var vel litt oppblåst, og falt for eget grep.

Anonymkode: 0324d...7cc

Skrevet

Helt enig, veldig lavmål av henne å oppføre seg sånn.

Hun prøvde helt klart å psyke han ned, men han lot seg ikke kue, og det skal han ha for altså.

Alle de stikkene hennes var skikkelig ufine. Joda, hun hadde mye mer erfaring enn han på kjøkkenet og kunne mer enn han, men det er da helt unødvendig å oppføre seg sånn for det. Det ble regelrett mobbing, og han hadde heldigvis styrke nok til å takle det, men det er det ikke alle som hadde hatt.

Anonymkode: bc998...2d9

Skrevet

Hvor gammel er du? Ingrid Bjørnov er en dyktig musiker og låtskriver. 

Anonymkode: a859e...959

Jeg er 41. Profesjonell musiker (pianist). Og nei, hun er overhode ikke dyktig som musiker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke flauere. Har man sett de på Camp Kulinaris, så er det faktisk umulig å glemme....Voksne folk som oppfører seg som furtne bortskjemte tenåringer er til og gremmes av.

Adrian var vel litt oppblåst, og falt for eget grep.

Men denne tråden handler ikke om de to, denne tråden handler om Benedicte Adrian.  Eller hva betyr overskriften: Benedicte Adrian??

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men denne tråden handler ikke om de to, denne tråden handler om Benedicte Adrian.  Eller hva betyr overskriften: Benedicte Adrian??

Men de som har sett Benedicte i kamp culinaris er de samme som har sett de to andre (husker fortsatt ikke navnene), så derfor føltes det naturlig å nevne det her inne. Og de som såg camp Kulinaris MÅ ha reagert på den oppførselen. 😆

Er ikkje HELT uvanlig at tråder sporer litt av her inne heller. Har skjedd en gang og to før altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men de som har sett Benedicte i kamp culinaris er de samme som har sett de to andre (husker fortsatt ikke navnene), så derfor føltes det naturlig å nevne det her inne. Og de som såg camp Kulinaris MÅ ha reagert på den oppførselen. 😆

Er ikkje HELT uvanlig at tråder sporer litt av her inne heller. Har skjedd en gang og to før altså. 

Det vet jeg. Men jeg må få si det er flaut uansett hvor mange ganger tråder har sporet av før. Uansett er det i mine øyne tåpelig å forsvare avsporing. Opprett en tråd om Camp Kulinaris, da kan du diskutere hvem du vil for meg. 

Skrevet

Hun er skikkelig kjip. Godt hun røk ut. Dessverre ble Ole den neste som røk ut. 

Anonymkode: 42e8a...1df

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hun er skikkelig kjip. Godt hun røk ut. Dessverre ble Ole den neste som røk ut. 

Hva fikk du ut av å gjøre dette?

Skrevet

Bør stå spoiler alert i overskriften. Ikkje alle som er ajour med episodene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hva fikk du ut av å gjøre dette?

What? Så det var greit at noen skrev over her at Benedicte Adrian røk ut, men ikke den neste som røk ut?

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

What? Så det var greit at noen skrev over her at Benedicte Adrian røk ut, men ikke den neste som røk ut?

Du skrev det jo før episoden var sendt på lineær tv...

Anonymkode: bc998...2d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...