Gå til innhold

Barn & fotball samtidig med sydenturister?

Anbefalte innlegg

Noen må ha bommet kraftig i gjenåpningsplanen. De åpner for at barn skal få spille fotball ut av egen kommune samtidig som saueflokken skal få dra til syden!? For en merkelig prioritering. Syden burde minst vært sist i trinn 4!!!! 

Anonymkode: 96dc0...bdc

Fortsetter under...

Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg håper skoler og terninger skal åpne igjen. Redd idretten har mistet mange i denne perioden. Det er viktigere at barn trener enn at folk får tatt sin årlige chartertur (tenker da selvfølgelig ikke på helsereiser).

Anonymkode: 63ef9...162

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Noen må ha bommet kraftig i gjenåpningsplanen. De åpner for at barn skal få spille fotball ut av egen kommune samtidig som saueflokken skal få dra til syden!? For en merkelig prioritering. Syden burde minst vært sist i trinn 4!!!! 

Du må huske at reiselivet betyr mer enn charter. Når det er sagt så bør reiser komme etter barneidretten . 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Du må huske at reiselivet betyr mer enn charter. Når det er sagt så bør reiser komme etter barneidretten . 

Ingen har nevnt charter? Du kan bare slappe av, alle har nok fått med seg at dine reiser er for kulturen og familien sin del. 

Anonymkode: 185e8...249

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ingen har nevnt charter? Du kan bare slappe av, alle har nok fått med seg at dine reiser er for kulturen og familien sin del. 

Anonymkode: 185e8...249

Lenger opp her ble charter nevnt. Har aldri ment at min ferie er kun en ting jeg og som jeg sier så bør barneidretten komme først

Syns det er merkelig at Erna sier så fint at nå skal prioriteres men så setter de feks fotball på tvers av kommuner i trinn 3. Altså slutten av juni. I vår kommune er det et eneste jenter15 lag - altså de får ikke spille mot noen. 

Annonse

Det er vel ingen som fremdeles tror på at regjeringen vil barn og unge vel? De gir fullstendig faen i barn og unge. Nå skal de også åpne for mer import av arbeidskraft FØR butikkene i landet får lov til å åpne. 

Jeg spyr av de som bestemmer i dette landet. 

Anonymkode: 30af6...5f1

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel ingen som fremdeles tror på at regjeringen vil barn og unge vel? De gir fullstendig faen i barn og unge. Nå skal de også åpne for mer import av arbeidskraft FØR butikkene i landet får lov til å åpne. 

Selvsagt vil de fleste barn og unge vel! Ærlig talt !

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det har vel aldri vært tvil om at Høyres lojalitet ligger hos se store bedriftene med rike eiere, ikke hos de mange små foretakene i landet vårt. 

Anonymkode: 63ef9...162

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

De kan gjenta det til de er blå i fjeset, så lenge handlingen uteblir, er fagre ord lite verdt. 

Anonymkode: fad8d...f00

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

De sier jo selvfølgelig at det er viktig og bla bla. Ord betyr ingenting, handling betyr alt. Og deres handling vitner om at de gir fullt og helt faen i barn og unge. 

De skyver de sårbare barna foran seg for å holde skoler og barnehager åpne for enhver pris. Presset kommer fra NHO. Flott med barnehager og skoler åpne altså, ikke uenig i det. Bare håper alle er like opptatt av de sårbare barna når vi ber om bedre bemanning, helsetilbud og spes.ped ressurser etter corona er over...

https://www.dagsavisen.no/debatt/2021/04/08/det-er-ikke-superheltkappe-vi-trenger-na/?fbclid=IwAR1YJnGQ_Gj_7dqRmg3Z41kAee7Su69RX_ElbsvgYyYNiKfMsYt53ECm1ow

Anonymkode: 5da23...436

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden):

Jaha... Hvordan ble psykisk helsevern for barn og unge styrket siden mars 2020? Hvordan blir elevene på videregående skole fulgt opp psykisk? Får de tilbud om å gå jevnlig til psykolog for å forebygge de negativer konsekvensene av isolasjon og hjemmeskole? Hvordan blir ungdommens sosiale behov ivaretatt? Har det blitt gjort omfattende evaluering av kvaliteten på hjemmeskole, blant annet om de som trenger ekstra hjelp, får den mens de er stuet vekk på hjemmeskole? Hvor mange ungdommer har droppet ut av idrett siden mars 2020, sammenlignet med tidligere år? 

Hva er blitt gjort for å avdekke vold i nære relasjoner nå som den ikke blir oppdaget av familie og venner? 

Anonymkode: db358...241

Annonse

Anonym bruker skrev (På 7.4.2021 den 12.12):

Når du ikke klarer å ordlegge deg uten å ty til til å kalle de som ikke mener det samme som deg, som sauer, da har ikke du eller tråden din noe som helst troverdighet, og det er tydelig at du ikke ønsker en reel diskusjon. Men du får nok svar fra dine like, så dere kan vel kalles en saueflokk da...

Anonymkode: 42f7c...64f

Må huske på at det er valgår, og Erna har ambisjoner. Jeg tror hennes eneste sjanse til å fortsette i posisjon er å få med Frp på laget igjen, og da må hun få mer flere av de velgerne. Da må hun åpne opp for typiske populistiske saker. Dette er kald kalkulering, Hi.

Anonymkode: 60a5b...f24

• Opprett ny...