Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Et vennepar hadde leid seg hytte på Norefjell i sommer, men får ikke reist pga noe jobbrelatert. De lurte på om vi ville ta over hytta. Og det gjør vi jo gjerne. Men, vi har ikke vært der før, det hadde ikke de heller, så kan noen komme med tips til noe vi "må" se eller oppleve der eller i nærheten? Vi har barn på småskoletrinnet. Anonymkode: 46ed1...80e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Bjørneparken, villa fridheim, blaafarveverket, krøderbanen. Ekstremt mange fine turer å gå i områdene rundt. Madonnastatuen feks er fin tur med barn. Ellers har du snaufjell så langt du orker. Der oppe er det flokk med reinsdyr også, så er du heldig får du se dem på nært hold. Krøderfjorden ligger ved foten av fjellet. Flotte badestrender. Også golfbane ved bunnen for den som vil. Og sikkert masse mer som jeg har glemt:) Anonymkode: 3c479...497
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Bjørneparken, villa fridheim, blaafarveverket, krøderbanen. Ekstremt mange fine turer å gå i områdene rundt. Madonnastatuen feks er fin tur med barn. Ellers har du snaufjell så langt du orker. Der oppe er det flokk med reinsdyr også, så er du heldig får du se dem på nært hold. Krøderfjorden ligger ved foten av fjellet. Flotte badestrender. Også golfbane ved bunnen for den som vil. Og sikkert masse mer som jeg har glemt:) Anonymkode: 3c479...497 Takk! Det høres supert ut😊 Anonymkode: 46ed1...80e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Hmh, hvem ante at det fantes så mye å gjøre midt uti gokk? 😳 Anonymkode: e5d9f...0e3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hmh, hvem ante at det fantes så mye å gjøre midt uti gokk? 😳 Anonymkode: e5d9f...0e3 De fleste som skjønner at det er en verden utenfor ring 3 🙄 Anonymkode: 2aca4...04c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Hvis dere er glad i å gå ville jeg gått opp til toppen av Høgevarde også. Om man bor på Østlandet ser man det meste fra toppen og det er også en sirkel som viser hvor andre topper ligger, så man kan finne en eller annen topp i nabolaget, samt mye annet da. Anonymkode: 98db8...7c5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hmh, hvem ante at det fantes så mye å gjøre midt uti gokk? 😳 Anonymkode: e5d9f...0e3 Stakkars liten. Anonymkode: 5defd...009
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Dytter på denne igjen jeg. Alltid fint med mange gode tips😊 Anonymkode: 46ed1...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå