Gå til innhold

Blir dere med på en "da kua var kalv" tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Har man en kjedelig ungdomstid hvis man ikke drikker seg dritings, puler rundt, plager andre og begår kriminalitet? Jeg hadde spennende ungdom. Mye kreativt, hobby som tok veldig mye tid og ga masse opplevelser i form av reiser til andre byer og land, stevner det man møtte mange interessante mennesker, vennskap og mye gøy og frihet på sommeren ved vårt sommersted - fiske og fange krabber midt på natta, bading, lek på stranden, bær- og soppturer,  snekring og innredning av "utestue". Jeg har aldri vært full, begått straffbare handlinger eller pult rundt. Likevel føler jeg at jeg hadde spennende ungdomstid, og at jeg ikke hadde gått glipp av noe. 

Anonymkode: 41365...e7e

Æ dør!! Tidenes ungdomstid🤣🤣

Anonymkode: 060e1...59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe mål i seg selv å ha vært mest mulig utsvevende. Men det er en tid for alt. Det er rart med det: her jeg sitter i mitt streite middelklasseliv med solid jobb, velordnede barn, hus og hage plages jeg ikke akkurat av tanken på at jeg levde livet og testet noen grenser da jeg var ung. Jeg angrer heller ikke på den natta da jeg drakk for mye, ble med en mann hjem, hadde noen kleine og noen fine opplevelser og deretter bestemte meg for at dette var min siste one-night-stand. Alt til sin tid. Og med mindre det har gått skikkelig galt angrer man aldri på opplevelser som gjorde at man lærte noe nytt om seg selv.

Anonymkode: 36636...1d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Æ dør!! Tidenes ungdomstid🤣🤣

Anonymkode: 060e1...59a

Ja, for meg var det tidenes ungdomstid. Som sagt, jeg har aldri forstått poenget med fyll, kriminalitet og ukritisk seksualliv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, for meg var det tidenes ungdomstid. Som sagt, jeg har aldri forstått poenget med fyll, kriminalitet og ukritisk seksualliv. 

Fremdeles ingen av kuene her som har nevnt ukritisk seksualliv 😂

Anonymkode: 3411d...25e

Skrevet

Var stupende full hver helg hele ungdomstiden, gjorde da mye rart. Mange turer på legevakta med hjernerystelse bl.a. Min mor sov nok lite, stakkars. Men gjorde aldri noe kriminelt, da, og var vel aldri til skade for andre enn meg selv. Kanskje noe til bry, siden jeg var overstadig beruset temmelig ofte. Men glad jeg fikk rast fra meg. Slo meg til ro med mann og etterhvert barn. Lever i dag et rolig liv, selv om jeg enda er glad i en god fest - en sjelden gang 😄 

Anonymkode: 2daf1...692

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fremdeles ingen av kuene her som har nevnt ukritisk seksualliv 😂

Anonymkode: 3411d...25e

Det bruker å følge med massivt fyll over lang tid, dessverre. 

Skrevet

Joda, denne kua har vært kalv. Jeg har ikke en rolig ungdomstid å skryte av. Her om dagen ble jeg spurt om av en kollega hvordan jeg var på ungdomsskolen, hvordan jeg så ut og om jeg hadde forandret meg mye. Jeg virkelig ante ikke hva jeg skulle si. 

Det gikk skikkelig skeis med meg tidlig. Tror jeg stjal, smugrøyket og drakk alkohol fra 6.klasse (!!) da jeg var ikke mer enn 11-12 år. Fra ungdomsskolen var jeg ruset, enten på alkohol, piller eller narkotika, omtrent hver eneste dag.  Skulket mye, tør ikke se på fraværet mitt. Har egentlig ikke bestått grunnskolen.. Men fortsatte på vgs i samme kjøret. Har haiket og vandret langs mang en landevei alene. Vært på fest med stort sett ukjente og eldre folk, sovet over hvor som helst (til og med ute), hatt sex med alt for mange i alt for ung alder.. Hadde et kortvarig seksuelt forhold til en som var 27 år da jeg var over 11 år yngre(!). Helt frivillig fra min side da, men når jeg kom opp i den alderen selv syns jeg det var avskyelig. Hadde forresten en "fuckfriend" fra jeg var 14 år, jevngammel og helt frivillig for oss. Har gjort alt for mye kriminelt. Kjøpt og salg både hjemmebrent, sprit og narkotika. Mye tyveri, slagsmål, ulovlig kjøring, osv. Drakk meg kanon drita i utlandet flere ganger før jeg fylte 18 år. Den ene gangen på en luguber pub i et østeuropeisk land.. Like før vi ble hentet av politiet, men ble reddet ut i siste liten eller så vet jeg ikke hva som ville skjedd. 

Jeg er i dag en helt vanlig tobarnsmor, med lang utdanning, fast jobb, vært gift i flere år, verv i skolen. Ses nok på som ordentlig, en som har ting på stell, ordner opp, forsiktig, trygg, osv. Ingen andre enn mannen min i min nåværende krets vet noe som helst om min fortid. 

Jeg angrer egentlig ikke på annet enn f.eks tyveri. Stort sett har jeg bare vært idiot mot meg selv. I dag jobber jeg med barn og unge med bl.a utfordrende atferd og mye av den samme problematikken som jeg selv hadde eller kjenner til. Jeg bruker mine erfaringer i jobben min hele tiden. Men jeg håper virkelig og inderlig at mine egne barn ikke går samme vei. Jeg tror faktisk ikke de kommer til å gjøre det heller, det er jo en grunn til at jeg gjorde som jeg gjorde og mine barn har helt andre forutsetninger. 

Anonymkode: d76d6...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...