Polly-Esther Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Jeg må kjøpe ny springform, da de jeg har er blitt ubrukelige. Den ideelle formen for meg er pottetett, har silikonring og står gjerne på et serveringsfat i keramikk. Noen som har et tips?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Bruker du bakepapir i bunnen da? Anonymkode: 45e67...1c2
Polly-Esther Skrevet 5. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Bruker du bakepapir i bunnen da? Anonymkode: 45e67...1c2 Nei, det liker jeg ikke. Men jeg trenger altså nye former 🙂.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Hvis du ser bort ifra kravet om at det skal være keramikkfat i bunn så har LeCreuset verdens beste springformer (og brødformer). 100% tette og med et belegg hvor ingenting fester seg. Og så er de ganske pene også. Anonymkode: 1d7f8...b66
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Ingen av mine lekker. Hverken de billige, ordinære kakeformene eller de med serveringsfat integrert. Sistnevte hsr jeg antagelig kjøpt på Tilbords eller Kitchen Anonymkode: 9f380...ca9
Polly-Esther Skrevet 5. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ser bort ifra kravet om at det skal være keramikkfat i bunn så har LeCreuset verdens beste springformer (og brødformer). 100% tette og med et belegg hvor ingenting fester seg. Og så er de ganske pene også. Anonymkode: 1d7f8...b66 Takk for tips!
Polly-Esther Skrevet 5. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ingen av mine lekker. Hverken de billige, ordinære kakeformene eller de med serveringsfat integrert. Sistnevte hsr jeg antagelig kjøpt på Tilbords eller Kitchen Anonymkode: 9f380...ca9 Mine har levd noen år. De lakk ikke i begynnelsen, men nå er det mye søl. Har noen av dine serveringsfat til bunn?
*Miss Marple* Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 https://www.cg.no/porsgrunds-porselaensfabrik-bake-it-easy-kakefat-34-cm-m-ring-og-lokk?gclid=EAIaIQobChMIstm03azn7wIVFpayCh20zQQSEAQYASABEgIL7fD_BwE Fantastisk form, lekker ikke og man slipper å streve med å få kaken fra form og over på kakefat.
Polly-Esther Skrevet 5. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2021 *Miss Marple* skrev (43 minutter siden): https://www.cg.no/porsgrunds-porselaensfabrik-bake-it-easy-kakefat-34-cm-m-ring-og-lokk?gclid=EAIaIQobChMIstm03azn7wIVFpayCh20zQQSEAQYASABEgIL7fD_BwE Fantastisk form, lekker ikke og man slipper å streve med å få kaken fra form og over på kakefat. Fantastisk! Og på tilbud også 🙂. Da går jeg for den. Tusen takk 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå