Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Noen som har? Er de gode? Pålitelig nettside? Jeg falt pladask for de blomstrete thightsene, og har lyst å bestille. Anonymkode: 383cd...b50
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Ingen som har erfaring? Anonymkode: 383cd...b50
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Jeg har ikke selv, men flere jeg kjenner har og er veldig fornøyd. Anonymkode: 0584c...73b
Leverpostei Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Jeg er superfornøyd med Bara! God passform til meg, og lett å både bestille og returnere.
Kira Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Leverpostei skrev (40 minutter siden): Jeg er superfornøyd med Bara! God passform til meg, og lett å både bestille og returnere. Jeg er ikke hi, men har også tittet på disse. Kan jeg spørre om de er normale i størrelsen? Dvs bruker du samme i dem som i andre klær?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Supert! Takk for svar. 🤩 Anonymkode: 383cd...b50
amandine Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 Datter har flere, de er gode i fasongen og de er ikke gjennomsiktig. Normal i størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 De ser fine ut, men jeg holder meg unna firmaer som så til de grader sponser influencere og godtar umerket reklame gang på gang. De bruker feks. Helene Drage som gjør dette igjen og igjen....useriøst 😕 Anonymkode: 74551...fe5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Jeg synes de er store i størrelsen. Anonymkode: 9e7ec...5b7
Leverpostei Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Kira skrev (14 timer siden): Jeg er ikke hi, men har også tittet på disse. Kan jeg spørre om de er normale i størrelsen? Dvs bruker du samme i dem som i andre klær? Jeg syns de er normale i størrelsen, ja!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Jeg har både bikini og treningsbukse. Veldig fine klær, rask levering. Størrelsen er normal til litt stor. Er du mellom medium og large, vil nok medium passe. I og med det er strech, så skal det uansett mye til at den ikke passer om du bommer en halv på strl. Anonymkode: ee945...271
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 Tusen takk for tilbakemeldinger!! 💞 Blir alltid usikker når jeg møter på (for meg) ukjente nettsider! Men nå er bestillingen lagt inn! Elsker blomstermønster og likte hvor høyt livet på tighsen er! 🌸 Anonymkode: 383cd...b50
Sommerkroppen 2029 Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): De ser fine ut, men jeg holder meg unna firmaer som så til de grader sponser influencere og godtar umerket reklame gang på gang. De bruker feks. Helene Drage som gjør dette igjen og igjen....useriøst 😕 Anonymkode: 74551...fe5 Hva er det som er så galt med det? Helene Drage er jo en flott og frodig dame som viser oss med litt former, at det faktisk finnes pent treningstøy for oss også.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (4 timer siden): Hva er det som er så galt med det? Helene Drage er jo en flott og frodig dame som viser oss med litt former, at det faktisk finnes pent treningstøy for oss også. Det er helt greit at hun og flere bruker det tøyet de vil. Problemet mitt er at de får betalt for å bruke dette og ikke merker bildene i ulike some som det de er : reklame. Synes de firmaene som godtar dette (enten ved å overse det eller at de selv ber influencere la være å merke) driver useriøs (og ulovlig) markedsføring og dermed vil jeg ikke støtte dem. Det har lite med utseende /formene til reklamedamen å gjøre. Anonymkode: 74551...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå