Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Hva gjør jeg?alt er stengt helt til lørdag. Anonymkode: 6ec5d...964
frk Nilsen Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Kjøp godteri på søndagsåpen butikk eller bensinstasjon, er du heldig så har de påskeegg. Hør på nabolagssiden på FB om noen har ekstra påskeegg til salgs/låns.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Godteri finner du på søndagsåpne butikker, bensinstasjoner og i kiosker. Kan hende de også har påske egg, dersom de ikke har det spør på den lokale FB siden om noen har noen til overs. Dersom de ikke har det, har du noen ballonger liggende, blås opp, ha lim og avispapir på, la tørke og sprekk ballongen. Mal og del den til påske egg. Du kan også si til ungene at på grunn av koronaen har påskeharen hatt problemer med å få tak i egg, så de må lage eggene (med ballongene) så vil påskeharen fylle dem. Anonymkode: ac384...5fc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Hva gjør jeg?alt er stengt helt til lørdag. Anonymkode: 6ec5d...964 Særlig. 1.april spøk som ikke er morsom? Anonymkode: 4b621...975
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Her i området har det vært tomt for egg lenge, men du har vell noen fra i fjor og årene før. Påskegodt kan du kanskje få tak i på bensinstasjoner, kiosker eller søndagsåpne butikker. Jeg var i 3 butikker i går før jeg fant en som ikke var tom og der tømte jeg resten, men er du heldig er det mer igjen der du bor. Anonymkode: bad5d...40f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Da legger du et brev fra påskeharen fredag kveld om at det i år blir påskeegg jakt kl 13 på lørdagen. Så stikker du på butikken på morgenen. Problem solved. Det viktigste er jo at de får det , ikke når... Anonymkode: 51dc6...87c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Har alt klart eg, blir påskeegg jakt på laurdag, erkje det normalt då?? Anonymkode: 6c911...316
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Kan du kanskje bake noe da? Cookies, boller, muffins? Legg det i en kurv pyntet med gul serviett og gjem den i hagen. Anonymkode: a5c0a...dfb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Egg tar man vel vare på og bruker flere ganger? Anonymkode: 9a2fe...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå