Gå til innhold

Mannen vil skilles, årsaken er for lite sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Planen var det, men han har ikke vært hjemme i natt. Men for å få dette forholdet til å fungere, vet jeg hva jeg må... 

Anonymkode: 8b0b0...cc2

Neivel..hvor har han vert da? 

Anonymkode: bb79e...bb5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Før du har sex med han, finn ut om han har vert utro. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Før du har sex med han, finn ut om han har vert utro. 

Han har vært hos foreldrene sine sammen med eldste sønnen vår. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg tror du misforstår noe ganske vesentlig når venninnen din snakker. Å umyndiggjør og ydmyke sin partner er nok sjelden en god løsning for å få et fungerende sexliv. 

Anonymkode: 8755d...bc2

Tar sjansen og svarer på denne nå.

Det er aldeles ikke min venninne som har foreslått noe sånt. Det er i de fleste tilfellene mannfolk som har ønsket dette selv. Da et det ikke snakk om verken å umyndiggjøre eller å ydmyke. Og det er snakk om reelle par som har brukt denne teknikken, med god effekt.

Dessuten, er det bare når menn må finne seg i ting at noe kan kalles ydmykelse? Nei, det er det naturligvis ikke. Det er ingenting som tilsier at menn skal få det som de vil hele tiden og kvinner må føye seg, ellers er det feil. Tvert i mot.  

For kvinnen blir det lettere å restituere, mellom slagene, og mannen slipper å fundere på om han burde prøve seg eller ikke. Menn rapportere om at de er mye mer kåte av dette, enn de ellers ville vært, så jeg antar at dette kan fungere for de parene hvor menn også sliter med lyst. Mange menn sliter med lyst på samme partner over år, og med alderen.

Anonymkode: e5855...96f

Skrevet

Hvordan har det gått med sexen? 🙂

Skrevet

Blir nysgjerrig. Hvorfor har du bestemt deg for at dere ikke skal ha et sexliv?

Er det noe ved forholdet (eller han) som gjør at det føles umulig? Eller bare orker du ikke?

Jeg ville også gått, om jeg ble avvist så fullstendig. 

Anonymkode: 85672...72e

Skrevet
On 4/1/2021 at 8:35 AM, Anonym bruker said:

Nå orker ikke mannen min mer. Han har fortalt at hvis ikke vi kan ha sex, vil han skilles. Han har vist misnøye i mange år, men nå er det altså nok fra han sin side. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Han har respektert nei hver gang han har ymtet seg frampå. Jeg vet han er lei seg, men jeg har ikke lyst på sex, selv om jeg er glad i ham... Noen her som har noen råd, eller har vært gjennom det samme? 

kanskje best dere skiller dere da, både for deg og han

Anonymkode: 8e057...961

Skrevet

Hi her, vi har hatt sex. Mannen har spurt meg om vi kan ha en fast dag i uka det vi har sex. Det har jeg sagt ja til. Var helt greit å ha sex igjen. Det løsnet litt etterhvert etter et langt forspill. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hi her, vi har hatt sex. Mannen har spurt meg om vi kan ha en fast dag i uka det vi har sex. Det har jeg sagt ja til. Var helt greit å ha sex igjen. Det løsnet litt etterhvert etter et langt forspill. 

Så bra da! Sex avler sex jo mer sex du har jo bedre blir det. Lysten kommer også tilbake. Kanskje du finner tilbake til mannen din igjen 

Anonymkode: 4cad8...8f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så bra😀 begynn med 1 dag også kanje 2 eller 3. Men ta også iniativ du også om du får lyst😋

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så bra da! Sex avler sex jo mer sex du har jo bedre blir det. Lysten kommer også tilbake. Kanskje du finner tilbake til mannen din igjen 

Anonymkode: 4cad8...8f1

Han har alltid vært der, det er bare min lyst på sex som har vært totalt fraværende. Har heller ikke kost med meg selv heller det tiden det har vært null sex, så må innrømme at det var godt å få orgasme igjen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Han har alltid vært der, det er bare min lyst på sex som har vært totalt fraværende. Har heller ikke kost med meg selv heller det tiden det har vært null sex, så må innrømme at det var godt å få orgasme igjen. 

Den var sikkert god etter 4 år uten😇 mannen da, han gjikk vel helt bananas når han fikk sex igjenn?🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Den var sikkert god etter 4 år uten😇 mannen da, han gjikk vel helt bananas når han fikk sex igjenn?🤣

Ja, han har egentlig alltid vært relativt rolig, men han var jo fornøyd. Men han ble enda mer glad når vi inngikk avtalen om en gang i uka. Men han sa rett ut til meg at dette vil redde ekteskapet... 

Skrevet

Høres helt jævlig ut 

Anonymkode: ca940...781

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, han har egentlig alltid vært relativt rolig, men han var jo fornøyd. Men han ble enda mer glad når vi inngikk avtalen om en gang i uka. Men han sa rett ut til meg at dette vil redde ekteskapet... 

Vil du virkelig være med en mann som manipulerer seg til sex på dette viset? Hva blir det neste? Får ikke han ta med hun sexy på kontoret på trekant så vil han skilles? 

Anonymkode: 9027d...7dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Dette er jo helt topp :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Vil du virkelig være med en mann som manipulerer seg til sex på dette viset? Hva blir det neste? Får ikke han ta med hun sexy på kontoret på trekant så vil han skilles? 

Sammenligner du virkelig å ønske å ha sex med kona si en gang i blant med å ha trekant med en kollega...?

Anonymkode: f9109...15c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Sammenligner du virkelig å ønske å ha sex med kona si en gang i blant med å ha trekant med en kollega...?

Anonymkode: f9109...15c

Velkommen til internett ;) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Nå var vel du en av de første til å si at sex avler sex, og at du selv tok deg sammen og hadde det, for å få mer lyst. Så skal du kritisere HI for det samme?

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nå var vel du en av de første til å si at sex avler sex, og at du selv tok deg sammen og hadde det, for å få mer lyst. Så skal du kritisere HI for det samme?

Ja, jeg skrev at sex avler sex. Og det står jeg fortsatt for. Men, reaksjonen min her kom ut fra kommentaren til mannen om at får han sex en gang i uken så vil dette redde ekteskapet. Jeg finner det helt forkastelig å true med skilsmisse for å oppnå vinning. Ser han at dette funket denne gangen så kan han fint dra kortet flere ganger for å oppnå det neste han ønsker. Dette kalles manipulering og hører på ingen måte hjemme i ett ekteskap. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg skrev at sex avler sex. Og det står jeg fortsatt for. Men, reaksjonen min her kom ut fra kommentaren til mannen om at får han sex en gang i uken så vil dette redde ekteskapet. Jeg finner det helt forkastelig å true med skilsmisse for å oppnå vinning. Ser han at dette funket denne gangen så kan han fint dra kortet flere ganger for å oppnå det neste han ønsker. Dette kalles manipulering og hører på ingen måte hjemme i ett ekteskap. 

For så vidt enig i det, isolert sett, men her må vi se på konteksten. Her er det et ektepar som ikke har hatt sex på fire år. Det hører heller ikke hjemme i et ekteskap. Kan ikke si jeg synes mannen er den verste av de to. Hadde han vært den manipulative typen hadde han vel også forsøkt å manipulere for flere år siden, tror du ikke?

Jeg synes det er langt bedre at de nå nærmer seg noe de begge kan være med på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For så vidt enig i det, isolert sett, men her må vi se på konteksten. Her er det et ektepar som ikke har hatt sex på fire år. Det hører heller ikke hjemme i et ekteskap. Kan ikke si jeg synes mannen er den verste av de to. Hadde han vært den manipulative typen hadde han vel også forsøkt å manipulere for flere år siden, tror du ikke?

Jeg synes det er langt bedre at de nå nærmer seg noe de begge kan være med på. 

Opplever heller ikke kravet om sex som manipulasjon, men som ultimatum. Det har man lov å stille fra tid til annen, i ekstreme situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...