Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #26 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nå skal jeg prøve å ordlegge meg forsiktig, for grensene er er vanskelige. Jeg sliter med lysten på min mann fordi han på tross av mange gode sider var noen som det er vanskelig å leve med. Jo mer han maser, jo mindre får jeg lyst. Jeg syns ikke jeg eller andre skal ha ren pliktsex, men det betyr ikke at vi ikke har et ansvar for sexlivet. Anonymkode: 33ea7...62c Dette finnes det gode løsninger for. En av de er at du tar over kontrollen over sexlivet, fullstendig. Han skal ikke mase eller ronke, du bestemmer helt når han skal få komme. La det gjerne bli slik at du får 5 orgasmer før han får lov til å komme. Og klart, han må vaske huset og gjøre plikter, før det kan skje. På denne måten får du en lydig + lykkelig mann, og du rekker å nyte sex for egen del. Bør gjøres i samråd med en sexolog med mindre du leser deg opp på det eller snakker med noen som har peiling. Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #27 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er overbevist om at mennesker som nekter partneren sex har en personlighetsforstyrrelse, og tilsvarende, at de som finner seg en partner med personlighetsforstyrrelse, har egne dørmatterelaterte issues. Dermed ser jeg ikke akkurat at det finnes håp for forbedring. Først må personlighetsforstyrrelsen behandles, deretter må man finne seg en ny kjæreste som ikke er en dørmatte. Og vice versa for partneren. Anonymkode: e5855...96f Ikke nødvendigvis sånn. Var sammen med en mann som jeg etterhvert overhodet ikke hadde lyst på. Mistet alt av sexlysten, noe som er uvanlig for meg. Vi sov ikke i samme seng engang det siste året. Og orket ikke at han var nær meg. Grunnen? Han og ikke jeg hadde/har en stor personlighetsforstyrelse. Han maste konstant om sex, og ville jeg ikke maste han enda mer. Når vi hadde sex kjørte han på og hørte overhodet ikke på ting jeg ikke ville. Da kunne han bli rasende, og ga seg ikke. Når jeg gikk fra han kom sexlysten tilbake. Og ikke hatt problemer med det siden. Anonymkode: 0c3b4...7f6
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #28 Skrevet 1. april 2021 Sexløse forhold er jo helt normalt for oss godt voksne. Mange mister lysta, og det er normalt. Anonymkode: a443a...c75
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #29 Skrevet 1. april 2021 Menn må faktisk forstå at vi kvinner ikke går rundt og tenker sex 24/7. Respekt til deg, HI! Som holder ut trass sexmaset hans. Han får bare skille seg da, hvis sex er så forbanna viktig for han. Så får han klare seg med høyrehånden i stedet. Anonymkode: 0369f...4a7
Elizabeth Skrevet 1. april 2021 #30 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette finnes det gode løsninger for. En av de er at du tar over kontrollen over sexlivet, fullstendig. Han skal ikke mase eller ronke, du bestemmer helt når han skal få komme. La det gjerne bli slik at du får 5 orgasmer før han får lov til å komme. Og klart, han må vaske huset og gjøre plikter, før det kan skje. På denne måten får du en lydig + lykkelig mann, og du rekker å nyte sex for egen del. Bør gjøres i samråd med en sexolog med mindre du leser deg opp på det eller snakker med noen som har peiling. Anonymkode: e5855...96f Her snakker vi aprilsnarr...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #31 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ikke nødvendigvis sånn. Var sammen med en mann som jeg etterhvert overhodet ikke hadde lyst på. Mistet alt av sexlysten, noe som er uvanlig for meg. Vi sov ikke i samme seng engang det siste året. Og orket ikke at han var nær meg. Grunnen? Han og ikke jeg hadde/har en stor personlighetsforstyrelse. Han maste konstant om sex, og ville jeg ikke maste han enda mer. Når vi hadde sex kjørte han på og hørte overhodet ikke på ting jeg ikke ville. Da kunne han bli rasende, og ga seg ikke. Når jeg gikk fra han kom sexlysten tilbake. Og ikke hatt problemer med det siden. Anonymkode: 0c3b4...7f6 Men du gikk jo fra han, så du gjorde noe med det. Da er det noe annet. Anonymkode: e5855...96f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. april 2021 #32 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er overbevist om at mennesker som nekter partneren sex har en personlighetsforstyrrelse, og tilsvarende, at de som finner seg en partner med personlighetsforstyrrelse, har egne dørmatterelaterte issues. Dermed ser jeg ikke akkurat at det finnes håp for forbedring. Først må personlighetsforstyrrelsen behandles, deretter må man finne seg en ny kjæreste som ikke er en dørmatte. Og vice versa for partneren. Anonymkode: e5855...96f Du tenker at manglende sexlyst er synonymt med personlighetsforstyrrelse? Når ble du utredet egentlig? Det er forskjell på lite sex, som du sier i overskriften, og ingen sex, som du sier i innlegget. Dere bør finne ut hva som kn hjelpe for å gi deg sexlyst igjen. Du bør ikke ha sex med han for din skyld, og det er neppe det han ønsker heller. Men sex og nærhet er i de fleste fungerende forhold helt essensielt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #33 Skrevet 1. april 2021 Elizabeth89 skrev (14 minutter siden): Her snakker vi aprilsnarr... Nei, det er det absolutt ikke. Kan komme tilbake en hvilken som helst annen dag og skrive nøyaktig det samme. Mange menn og kvinner har god hjelp av at kvinnen tar mer kontroll og initiativ på det seksuelle, og at mannen må gjøre nøyaktig som dama sier. Ikke bare er det positivt for det seksuelle, men også for mange andre områder av livet. Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #34 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Menn må faktisk forstå at vi kvinner ikke går rundt og tenker sex 24/7. Respekt til deg, HI! Som holder ut trass sexmaset hans. Han får bare skille seg da, hvis sex er så forbanna viktig for han. Så får han klare seg med høyrehånden i stedet. Anonymkode: 0369f...4a7 Nå må du rulle inn. Det er stor forskjell i å ikke ønske sex hele tiden, og det å ikke ha hatt sex på 4 år. HI skriver at han prøver seg en gang i blant, ikke at det er et konstant mes. Det HI faktisk gjør er å tvinge han til å leve i sølibat mot hans vilje. Her har HI 3 valg: 1. La han går 2. Fortsette forholdet, men la har har en elskerinne/la han ha sex med flere andre 3. Finne tilbake til sin egen sexlyst Anonymkode: 34f7c...243
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #35 Skrevet 1. april 2021 Anbefaler skilsmisse! Anonymkode: cf52b...acb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #36 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Sexløse forhold er jo helt normalt for oss godt voksne. Mange mister lysta, og det er normalt. Anonymkode: a443a...c75 HI skriver ikke noe om alderen deres, men der er vel neppe mange her inne som er "godt voksne"? Jeg tenker i hvert fall 55 år + da. Selv er jeg 40 år og har vært sammen med mannen min i 24 år, og vi har sex 1-2 ganger i uken. At noen har mer eller mindre enn dette anser jeg som normalt, men å ikke ha sex i det hele tatt når man er under 60 år og frisk, er etter min mening veldig unormalt og rart for noen i et parforhold. Anonymkode: f5b4e...659
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #37 Skrevet 1. april 2021 Beklager for denne, men han har garantert hatt seg med noen andre i løpet av fire år...ikke vær naiv. Anonymkode: 01bc5...061
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #38 Skrevet 1. april 2021 Jeg har en venninne som er sexolog, mulig det var det som startet det hele. Hun skravler i vei om alt sånt, og det gjør i grunn mange jeg kjenner Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #39 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg har en venninne som er sexolog, mulig det var det som startet det hele. Hun skravler i vei om alt sånt, og det gjør i grunn mange jeg kjenner Anonymkode: e5855...96f Jeg tror du misforstår noe ganske vesentlig når venninnen din snakker. Å umyndiggjør og ydmyke sin partner er nok sjelden en god løsning for å få et fungerende sexliv. Anonymkode: 8755d...bc2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #40 Skrevet 2. april 2021 Hvordan gjikk de igår hi? Klarte du å ha sex med mannen din? Er det noe som ga mersmak? 🥰 Anonymkode: bb79e...bb5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #41 Skrevet 2. april 2021 Manglende sexlyst er ikke nødvendigvis unormalt, men å føle seg uvel av tanken, da tenker jeg at du har noe du må jobbe med. Hvis dere skyver følelser og meninger til side, står du i grunnen igjen med to valg. 1. la han gå 2. finne ut årsaken til at du blir uvel av tanken og forsøke å gjøre noe med det. Hvis han etter fire år fremdeles står ved deg, så virker han som en type det er verdt å gi ett forsøk. Det er ganske ryddig gjort å si i fra at vi har et problem som vi må gjøre noe med hvis vi skal fortsette sammen. Anonymkode: 848ec...aff
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #42 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan gjikk de igår hi? Klarte du å ha sex med mannen din? Er det noe som ga mersmak? 🥰 Anonymkode: bb79e...bb5 Planen var det, men han har ikke vært hjemme i natt. Men for å få dette forholdet til å fungere, vet jeg hva jeg må... Anonymkode: 8b0b0...cc2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #43 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Hi skreiv vel ingenting om kva ho har prøvd? Korleis skal ho få til å imøtegå partene sitt sexøndke uten å ha pliktsex viss ho faktisk blir uvel med tanken? Anonymkode: ece1e...a06 Hvem i huleste blir uvel av å ha sex med mannen sin? De gangene jeg ikke vil ha sex, er det fordi jeg er smådeppa, lei meg eller føler meg litt mislykka. Sex med mannen er jo det beste jeg vet, men det blir tørke de gangene jeg er litt nede. Er det derfor du ikke vil ha sex med mannen din? Anonymkode: ff562...d76
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #44 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvem i huleste blir uvel av å ha sex med mannen sin? De gangene jeg ikke vil ha sex, er det fordi jeg er smådeppa, lei meg eller føler meg litt mislykka. Sex med mannen er jo det beste jeg vet, men det blir tørke de gangene jeg er litt nede. Er det derfor du ikke vil ha sex med mannen din? Anonymkode: ff562...d76 Har ikke, sagt at jeg ble uvel av å ha sex med mannen, men ble uvel av å tenke på det i går... Hadde planlagt hva jeg skulle gjøre, for så lenge siden er det siden sist... Men nå hadde han reist bort i natt... Anonymkode: 8b0b0...cc2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #45 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvem i huleste blir uvel av å ha sex med mannen sin? De gangene jeg ikke vil ha sex, er det fordi jeg er smådeppa, lei meg eller føler meg litt mislykka. Sex med mannen er jo det beste jeg vet, men det blir tørke de gangene jeg er litt nede. Er det derfor du ikke vil ha sex med mannen din? Anonymkode: ff562...d76 Hvis en ikke har lyst så er det bare ekkelt. Da blir en faktisk uvel. Uvel fordi han kjører på selv om en ikke har lyst. Fordi han ikke har lyttet, ikke bryr seg. Menn tror at vi kvinner vil ha sex like mye som de vil. Det er bare feil. Menn og kvinner er faktisk forskjellige og det må de bare lære seg, respektere. Anonymkode: 0369f...4a7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. april 2021 #46 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis en ikke har lyst så er det bare ekkelt. Da blir en faktisk uvel. Uvel fordi han kjører på selv om en ikke har lyst. Fordi han ikke har lyttet, ikke bryr seg. Menn tror at vi kvinner vil ha sex like mye som de vil. Det er bare feil. Menn og kvinner er faktisk forskjellige og det må de bare lære seg, respektere. Anonymkode: 0369f...4a7 Hva med å bare si at vi er forskjellige da? Det er ikke noe fasit i hvem av kvinner og menn som vil mest.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #47 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvem i huleste blir uvel av å ha sex med mannen sin? De gangene jeg ikke vil ha sex, er det fordi jeg er smådeppa, lei meg eller føler meg litt mislykka. Sex med mannen er jo det beste jeg vet, men det blir tørke de gangene jeg er litt nede. Er det derfor du ikke vil ha sex med mannen din? Anonymkode: ff562...d76 Hi skreiv at ho var uvel med tanken, ser under her at det gjaldt berre i går. Så då blir det jo litt annleis. Men ja, når eg verkeleg ikkje har lyst å ha sex blir eg uvel av tanken ja, ikkje av mannen, men av akten. Det har alltid gått over hittill og botnar vel i dei same kjenslene og tankane du nevner som grunn til at du har sexstørke. Elles er det nok desverre fleire enn vi likar å tenke på som lever i forhold der dei blir uvel av å tenke med sex med mannen. Trur ikkje det er noko å bli sjokkert over. Anonymkode: ece1e...a06
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #48 Skrevet 2. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Hva med å bare si at vi er forskjellige da? Det er ikke noe fasit i hvem av kvinner og menn som vil mest. 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: e5855...96f
Admin Skrevet 2. april 2021 #49 Skrevet 2. april 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep, negativ brukerdebatt og avsporinger. Admin
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #50 Skrevet 2. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvis en ikke har lyst så er det bare ekkelt. Da blir en faktisk uvel. Uvel fordi han kjører på selv om en ikke har lyst. Fordi han ikke har lyttet, ikke bryr seg. Menn tror at vi kvinner vil ha sex like mye som de vil. Det er bare feil. Menn og kvinner er faktisk forskjellige og det må de bare lære seg, respektere. Anonymkode: 0369f...4a7 Det uthevede tror jeg egentlig bare er du som snakker om deg selv. Du har ikke noe grunnlag for å si at mannen hennes "kjører på", selv om hun ikke vil ha sex. Tvert imot har han vært veldig tålmodig når han har holdt ut fire år uten sex. Han hadde ikke orket det hvis han ikke hadde brydd seg. Du tar også feil med det siste du skriver. Individer - uavhengig av kjønn! - har ulik sexlyst. Selv har jeg f.eks. aldri møtt en mann med mer sexlyst enn meg. Like mye, ja, men aldri mer. Og jeg har høyt sexlyst. Jeg tror både menn og kvinner må innse at begge to i et forhold har like mye ansvar for både forholdet generelt og sexlivet. Om den ene velger å melde seg ut av sexlivet, da må man også innse at det går utover resten av forholdet. Hi ønsker tydeligvis ikke skrive noe om hvorfor hun ikke har lyst til å ha sex, da er det vanskelig å gi henne råd. Men det er jo mange årsaker, det kan være fysiske problemer, det kan være gamle traumer som gir problemer, man kan ha psykiske problemer - men alt dette er det mulig å gjøre noe med hvis man er villig til å oppsøke hjelp for det. Er det ting ved forholdet eller partneren som er årsaken, da har man også en plikt til å være ærlig med den man selv valgte å dele livet med. Gjensidig respekt og omtanke og god kommunikasjon kommer man langt med. Anonymkode: 609d3...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå