Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #1 Skrevet 1. april 2021 Nå orker ikke mannen min mer. Han har fortalt at hvis ikke vi kan ha sex, vil han skilles. Han har vist misnøye i mange år, men nå er det altså nok fra han sin side. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Han har respektert nei hver gang han har ymtet seg frampå. Jeg vet han er lei seg, men jeg har ikke lyst på sex, selv om jeg er glad i ham... Noen her som har noen råd, eller har vært gjennom det samme? Anonymkode: 8b0b0...cc2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2021 #2 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå orker ikke mannen min mer. Han har fortalt at hvis ikke vi kan ha sex, vil han skilles. Han har vist misnøye i mange år, men nå er det altså nok fra han sin side. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Han har respektert nei hver gang han har ymtet seg frampå. Jeg vet han er lei seg, men jeg har ikke lyst på sex, selv om jeg er glad i ham... Noen her som har noen råd, eller har vært gjennom det samme? Anonymkode: 8b0b0...cc2 Forstår du at mannen ønsker sex i ekteskapet da? Synes du i bunn og grunn at han må godta at du ikke vil ? Har du noe ønske om å jobbe mot et sexliv?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #3 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nå orker ikke mannen min mer. Han har fortalt at hvis ikke vi kan ha sex, vil han skilles. Han har vist misnøye i mange år, men nå er det altså nok fra han sin side. Vi har ikke hatt sex på over fire år. Han har respektert nei hver gang han har ymtet seg frampå. Jeg vet han er lei seg, men jeg har ikke lyst på sex, selv om jeg er glad i ham... Noen her som har noen råd, eller har vært gjennom det samme? Anonymkode: 8b0b0...cc2 Jeg tok ut skilsmisse mye på grunn av total mangel på sex. Det er ikke holdbart i lengden. Vil du vurdere å la ham ha en elskerinne eller åpent forhold? Anonymkode: 59f81...f3f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #4 Skrevet 1. april 2021 Oi, han har jo vært veldig tålmodig om han har ventet og ønsket i 4 år.... Et forhold uten sex er jo som et vennskap om alt annet er bra, og at han ønsker mer av et ekteskap er forståelig. Det er ikke så mange råd å gi egentlig, du kan ikke forvente at han vil leve hele sitt voksenliv uten et seksualliv, det er en viktig del av livet for de aller fleste. Det er ikke hvem som helst som kan leve sammen med en aseksuell altså. Håper dere kan skilles som venner, for barnas skyld. Han respekterer ditt ønske om null sex og gjør det slutt med deg før han finner en annen, du må respektere hans behov for et seksualliv. Anonymkode: 23dbf...69d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #5 Skrevet 1. april 2021 Kan han få ha en elskerinne? Eller er du villig til å gå til behandling for å øke lysten? Anonymkode: 93383...068
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #6 Skrevet 1. april 2021 Hva har dere gjort i løpet av disse fire årene for å få komme i gang igjen? Og hva skal til for at du skal få lyst på sex? Anonymkode: 8d755...fcc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #7 Skrevet 1. april 2021 Så ha sex med han 5 ganger om dagen da! Problem solved! 🙄 Anonymkode: d03e2...db9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 Sex avler sex. Desto mindre sex man har, desto lavere blir sexslysten. For min del var det bare å begynne å ha sex igjen som var løsningen på min manglende sexslyst. Anonymkode: 9027d...7dd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Nå skal jeg prøve å ordlegge meg forsiktig, for grensene er er vanskelige. Jeg sliter med lysten på min mann fordi han på tross av mange gode sider var noen som det er vanskelig å leve med. Jo mer han maser, jo mindre får jeg lyst. Jeg syns ikke jeg eller andre skal ha ren pliktsex, men det betyr ikke at vi ikke har et ansvar for sexlivet. Anonymkode: 33ea7...62c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #10 Skrevet 1. april 2021 Hva med å ta en titt på kalenderen, folkens! 0️⃣1️⃣0️⃣4️⃣ Anonymkode: 8486e...2ce
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #11 Skrevet 1. april 2021 Høres ut som skilsmisse er det beste for begge. Vil du også leve et liv helt uten sex, som mannen din må, hvis dere fortsatt skal leve sammen? Man har bare et liv. Og vips, så er det over. Nærhet og sex er veldig viktig i et forhold. Uten er det ikke et forhold. Mannen har kanskje funnet seg en ny allerede? De aller fleste menn har en ny når de tar initiativ til samlivsbrudd. Anonymkode: 9a189...756
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #12 Skrevet 1. april 2021 Jeg er overbevist om at mennesker som nekter partneren sex har en personlighetsforstyrrelse, og tilsvarende, at de som finner seg en partner med personlighetsforstyrrelse, har egne dørmatterelaterte issues. Dermed ser jeg ikke akkurat at det finnes håp for forbedring. Først må personlighetsforstyrrelsen behandles, deretter må man finne seg en ny kjæreste som ikke er en dørmatte. Og vice versa for partneren. Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #13 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva med å ta en titt på kalenderen, folkens! 0️⃣1️⃣0️⃣4️⃣ Anonymkode: 8486e...2ce Synes du virkelig at dette hørtes ut som en aprilspøk? Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #14 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva med å ta en titt på kalenderen, folkens! 0️⃣1️⃣0️⃣4️⃣ Anonymkode: 8486e...2ce Jammen, det fins jo så mange, får lyst til å skrive skrullinger, forskjellige folk her inne så jeg tror ikke dette er tull. 😂 Anonymkode: ff562...d76
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 Altså..hadde mannen nektet meg pikk i 4 år!!!! Så hadde jeg dratt for 3,5 år siden. Livet er for kort til og være misfornøyd. Sex er noe av det viktigeste i ett forhold for veldig mange av oss. Om jeg var deg og du vil gji mannen eller deg selv en sjangs til og fortsette, bit det i deg og prøv og ha sex. Sex avler sex. Du må ivertfall prøve før dere skiller dere, kansje du synst det var godt alikavel, om ikke så har du ivertfall prøvd!! Det er ikke krise om du fikk deg litt pikk selv om du ikke var i humør😝 prøv nå ikveld, og hver kveld resten av påska. Dere har sikkert fri og kan kose dere. Lykke til😁😇 Anonymkode: bb79e...bb5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 Greit. Skal gjør et forsøk på å gi han sex, men merker jeg blir uvel av tanken... Skal gi beskjed senere i kveld hvordan det har gått... Foresten, dette er definitivt ikke en aprilspøk... Anonymkode: 8b0b0...cc2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2021 #17 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Greit. Skal gjør et forsøk på å gi han sex, men merker jeg blir uvel av tanken... Skal gi beskjed senere i kveld hvordan det har gått... Foresten, dette er definitivt ikke en aprilspøk... Anonymkode: 8b0b0...cc2 Ingen her vil at du skal gjøre noe du ikke vil. Jeg tror nok folk bare lurer på hvilke tanker du gjør deg selv .
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #18 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Greit. Skal gjør et forsøk på å gi han sex, men merker jeg blir uvel av tanken... Skal gi beskjed senere i kveld hvordan det har gått... Foresten, dette er definitivt ikke en aprilspøk... Anonymkode: 8b0b0...cc2 Jeg trodde først ikke at det var en aprilspøk, men dette svaret ditt viser enten at det er en aprilspøk (tross at du hevder det motsatte), eller at du og dere har langt større problemer enn manglende sexliv. Mannen din - han du liksom skal elske - har du ikke hørt på i fire år. Men nå, når noen få på et forum forteller deg at de er enige med mannen din, da skal du plutselig "gi" han sex, selv om du blir uvel med tanken. Med den innstillingen gjør du best for både din egen del og din manns del å ikke ha sex med ham i dag! Hvorfor har du ikke lyst på sex? Hvorfor blir du uvel ved tanken? Det at du sier du vil oppdatere forumet etter å ha forsøkt å ha sex, det blir for dumt, altså! Anonymkode: 609d3...6b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #19 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Greit. Skal gjør et forsøk på å gi han sex, men merker jeg blir uvel av tanken... Skal gi beskjed senere i kveld hvordan det har gått... Foresten, dette er definitivt ikke en aprilspøk... Anonymkode: 8b0b0...cc2 Ikke gjør noe du så avgjort ikke vil selv. La han gå. Og Finn deg noen du VIL ligge med. Mannen din vil helt sikkert ikke hvis han vet at du egentlig ikke vil heller. Anonymkode: 9a189...756
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #20 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er overbevist om at mennesker som nekter partneren sex har en personlighetsforstyrrelse, og tilsvarende, at de som finner seg en partner med personlighetsforstyrrelse, har egne dørmatterelaterte issues. Dermed ser jeg ikke akkurat at det finnes håp for forbedring. Først må personlighetsforstyrrelsen behandles, deretter må man finne seg en ny kjæreste som ikke er en dørmatte. Og vice versa for partneren. Anonymkode: e5855...96f Det var no voldsomt! Det går fint an å vere normal og ikkje ville ha sex. Folk er forskjellige. Og eg syns det er rett å unngå pliktsex. Eg har aldri det. Av og til er det tørke nokre mnd, så plutseleg snur det. Hi. Hadde eg vore i dine sko (eller i mannen din sine for den saks skuld) så hadde eg teke ut skilsmisse. Eg hadde ikkje kunne leve med å nekte ein mann sex resten av livet, like lite som eg kunne leve med å tvinge meg sjølv til å ha sex med mannen. Eg ville heller ikkje blitt i eit sexslaust ekteskap om eg var den "nekta" parten. Eg ville nok faktisk heller ikkje blitt om mannen plutseleg byrja å ha sex med meg etter at eg snakka om skilsmisse pga ingen sex. Eg vil jo ha sex med noko som vil ha sex med meg, og ikkje nokon som har sex med meg fordi dei "må". Men eg er ikkje mannen din, kanskje han tenkjer annleis. Uansett. I mine øyrer høyrest det rett ut med skilsmisse. Anonymkode: ece1e...a06
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #21 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Greit. Skal gjør et forsøk på å gi han sex, men merker jeg blir uvel av tanken... Skal gi beskjed senere i kveld hvordan det har gått... Foresten, dette er definitivt ikke en aprilspøk... Anonymkode: 8b0b0...cc2 Nei. Ikkje gjer det om du blir uvel med tanken. Eg er ganske sikker på at mannen din ikkje vil at du skal tvinge deg sjølv til å ha sex med han heller. Og om han vil det så ville eg iallefall tatt ut skilsmisse. Anonymkode: ece1e...a06
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #22 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det var no voldsomt! Ja, det ER voldsomt å nekte partneren sex i årevis uten å på noe vis forsøke å komme partneren i møte. Det er mishandling av partner. Personlighetsforstyrrelser er heller ikke noe som sjelden forekommer. Men verken det å nekte partneren sex og ikke imøtekomme partner, eller det å finne seg i denne forferdelige behandlingen fra en partner, er noe som normale og friske mennesker holder på med. Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #23 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Og eg syns det er rett å unngå pliktsex. Eg har aldri det. Av og til er det tørke nokre mnd, så plutseleg snur det. Selvfølgelig er det rett å unngå pliktsex. Men da gjør man noe med situasjonen, man lar det ikke bare skure og gå. Det er samme som å ikke ønske å dusje eller pusse tennene, man kan ikke fortsette sånn uten å reagere selv, og man kan ikke forvente at de rundt synes det er greit. Anonymkode: e5855...96f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #24 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, det ER voldsomt å nekte partneren sex i årevis uten å på noe vis forsøke å komme partneren i møte. Det er mishandling av partner. Personlighetsforstyrrelser er heller ikke noe som sjelden forekommer. Men verken det å nekte partneren sex og ikke imøtekomme partner, eller det å finne seg i denne forferdelige behandlingen fra en partner, er noe som normale og friske mennesker holder på med. Anonymkode: e5855...96f Hi skreiv vel ingenting om kva ho har prøvd? Korleis skal ho få til å imøtegå partene sitt sexøndke uten å ha pliktsex viss ho faktisk blir uvel med tanken? Anonymkode: ece1e...a06
Anonym bruker Skrevet 1. april 2021 #25 Skrevet 1. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hi skreiv vel ingenting om kva ho har prøvd? Korleis skal ho få til å imøtegå partene sitt sexøndke uten å ha pliktsex viss ho faktisk blir uvel med tanken? Anonymkode: ece1e...a06 Ved å oppsøke hjelp for å se om noe kan gjøres, og eventuelt finne en alternativ løsning han vil være med på, eller gjøre det slutt. I uansett fall må man holde gående kommunikasjonen om det med partner. Her er det tydelig at hun ikke en gang har tenkt over det som et problem en gang, når hun plutselig driver og skal tvinge seg til det, når han omsider har mannet seg opp til å gå. Anonymkode: e5855...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå