Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #1 Skrevet 31. mars 2021 Jeg fÞler pÄ et sÄ innmari press til Ä ta vaksinen. Alle jubler over den fantastiske teknologien, det er glede og optimisme, men jeg Þnsker den virkelig ikke. MagefÞlelsen min roper nei, alle rundt meg roper ja. Jeg har i tillegg hatt korona, og for meg var det som en kraftig halsbetennelse. Hva burde jeg gjÞre? Jeg vil virkelig ikke. Anonymkode: fc9fd...92e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #2 Skrevet 31. mars 2021 Jeg vil heller ikke ta vaksinen, og gjett hva: jeg tar den ikke. SĂ„ enkelt đ Anonymkode: 3f6c2...e43
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg fÞler pÄ et sÄ innmari press til Ä ta vaksinen. Alle jubler over den fantastiske teknologien, det er glede og optimisme, men jeg Þnsker den virkelig ikke. MagefÞlelsen min roper nei, alle rundt meg roper ja. Jeg har i tillegg hatt korona, og for meg var det som en kraftig halsbetennelse. Hva burde jeg gjÞre? Jeg vil virkelig ikke. Anonymkode: fc9fd...92e Hvis du har hatt korona trenger du vel heller ikke vaksine? Anonymkode: ad8a4...dab
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #4 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvis du har hatt korona trenger du vel heller ikke vaksine? Anonymkode: ad8a4...dab Jo men da trenger hun bare en dose. FĂžlg litt med i timen da! Anonymkode: d8bd4...3ea
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #5 Skrevet 31. mars 2021 Synes det er litt betenkelig at du ikke vil vÊre med pÄ Ä bringe tilbake samfunnet vÄrt slik vi er glade i det, men velger Ä fokusere pÄ at den i alle fall raskere blir tilgjengelig for en som er villig til Ä bidra. Anonymkode: 9d2d1...658
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2021 #6 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg fĂžler pĂ„ et sĂ„ innmari press til Ă„ ta vaksinen. Alle jubler over den fantastiske teknologien, det er glede og optimisme, men jeg Ăžnsker den virkelig ikke. MagefĂžlelsen min roper nei, alle rundt meg roper ja. Jeg har i tillegg hatt korona, og for meg var det som en kraftig halsbetennelse. Hva burde jeg gjĂžre? Jeg vil virkelig ikke. Anonymkode: fc9fd...92e Du bĂžr vurdere hvorvidt du er beredt til Ă„ stĂ„ i mot eller ikke . Du bĂžr ogsĂ„ sette deg inn i hvorvidt ditt valg vil pĂ„virke det livet du lever.Â
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #7 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jo men da trenger hun bare en dose. FĂžlg litt med i timen da! Anonymkode: d8bd4...3ea Noen vaksiner har bare en dose. FĂžlg med litt a? Anonymkode: ad8a4...dab
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Noen vaksiner har bare en dose. FĂžlg med litt a? Anonymkode: ad8a4...dab LĂžgner Anonymkode: d8bd4...3ea
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2021 #9 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): LĂžgner Anonymkode: d8bd4...3ea En av vaksinene krever kun en vaksinedose for Ă„ vĂŠre fullvaksinertÂ
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): En av vaksinene krever kun en vaksinedose for Ä vÊre fullvaksinert Hvilken vaksine da? Anonymkode: 40ed4...e32
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvilken vaksine da? Anonymkode: 40ed4...e32 https://www.dagensmedisin.no/artikler/2021/03/11/gront-lys-for-johnson--johnson-vaksinen/
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Synes det er litt betenkelig at du ikke vil vÊre med pÄ Ä bringe tilbake samfunnet vÄrt slik vi er glade i det, men velger Ä fokusere pÄ at den i alle fall raskere blir tilgjengelig for en som er villig til Ä bidra. Anonymkode: 9d2d1...658 NÄ har myndighetene sagt at selv om man er vaksinert, sÄ mÄ man fortsatt holde avstand, vÊre i karantene, ikke reise osv. SÄ nei. Anonymkode: 74341...48d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nĂ„): NĂ„ har myndighetene sagt at selv om man er vaksinert, sĂ„ mĂ„ man fortsatt holde avstand, vĂŠre i karantene, ikke reise osv. SĂ„ nei. Anonymkode: 74341...48d NĂ„ har det kommet ny data om vaksinene og om at man ikke smitter nĂ„r man er vaksinert . Nettopp derfor kan lettelser komme for de som er vaksinertÂ
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nÄ): NÄ har det kommet ny data om vaksinene og om at man ikke smitter nÄr man er vaksinert . Nettopp derfor kan lettelser komme for de som er vaksinert Men det er jo blitt sagt at vaksinerte har blitt syke og smittet andre. Er det feil det da? Anonymkode: 40ed4...e32
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men det er jo blitt sagt at vaksinerte har blitt syke og smittet andre. Er det feil det da? Anonymkode: 40ed4...e32 https://www.tv2.no/nyheter/13898338/
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 Registrer at dere ikke vil vaksineres da, sÄ kommer vi andre fremover i kÞen. Anonymkode: a1d97...081
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #17 Skrevet 31. mars 2021 Greia er at jeg er redd for bivirkninger som eventuelt ligger litt fram i tid. Tenk om det begynner Ä skje ting et Är etter at vaksinen er satt. Kreft. ME. Blodpropp slik som AZ-vaksinen. Det er det ingen som vet. Alle lo og kalte skeptikerne konspirasjonsteoretikere da de var kritiske til AZ-vaksinen, og se hva som har skjedd. Det er ganske ripe i lakken for AZ altsÄ. Det er litt krise nÄr sÄpass mange har blitt alvorlig syke og dÞdd som direkte fÞlge av den. Det er noe sÄnt jeg er redd for kan skje med de andre og, bare lenger fram i tid. HI Anonymkode: fc9fd...92e
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 MagefĂžlelser er upĂ„litelige greier og fortjener sjelden Ă„ lyttes intenst til, men det er jo bare Ă„ takke nei nĂ„r du fĂ„r tilbudet. Du trenger hverken rykke inn annonse i lokalavisa om det eller poste det pĂ„ some.Â
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #19 Skrevet 31. mars 2021 Himmel og hav skrev (Akkurat nÄ): MagefÞlelser er upÄlitelige greier og fortjener sjelden Ä lyttes intenst til, men det er jo bare Ä takke nei nÄr du fÄr tilbudet. Du trenger hverken rykke inn annonse i lokalavisa om det eller poste det pÄ some. MagefÞlelsen er vel heller noe man burde hÞre pÄ. Hvordan kan du mene det er upÄlitelige greier?? Tenk om det blir masse sykdom av ett eller annet om et par Är som fÞlge av vaksinen? Greit om ikke blir rammet av det og da. Anonymkode: ad8a4...dab
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Greia er at jeg er redd for bivirkninger som eventuelt ligger litt fram i tid. Tenk om det begynner Ä skje ting et Är etter at vaksinen er satt. Kreft. ME. Blodpropp slik som AZ-vaksinen. Det er det ingen som vet. Alle lo og kalte skeptikerne konspirasjonsteoretikere da de var kritiske til AZ-vaksinen, og se hva som har skjedd. Det er ganske ripe i lakken for AZ altsÄ. Det er litt krise nÄr sÄpass mange har blitt alvorlig syke og dÞdd som direkte fÞlge av den. Det er noe sÄnt jeg er redd for kan skje med de andre og, bare lenger fram i tid. HI Anonymkode: fc9fd...92e Samme her. Jeg skal ikke ta den. Anonymkode: f0bc6...8a1
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2021 #21 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nĂ„): MagefĂžlelsen er vel heller noe man burde hĂžre pĂ„. Hvordan kan du mene det er upĂ„litelige greier?? Tenk om det blir masse sykdom av ett eller annet om et par Ă„r som fĂžlge av vaksinen? Greit om ikke blir rammet av det og da. Anonymkode: ad8a4...dab Hva kan magefĂžlelsen om alt mulig? Min magefĂžlelse sier f.eks at det er livsfarlig Ă„ fly. Om den hadde stemt sĂ„ hadde flyging som reisemĂ„te aldri blitt en greie. MagefĂžlelsene til folk sier mye rart, men det er sjelden vi lagrer hva den sa annet i de tilfellene den tilfeldigvis var riktig. Om magefĂžlelse stemmer og er pĂ„litelig hele tida hva skal vi da med f.eks forskere? Om HI blĂ„ser i hva folk som har dedikert det meste av sin vĂ„kne tid i Ă„revis til Ă„ forske og utvikle vaksiner, medisiner, behandlinger osv og lar magefĂžlelsen bestemme, hva er det da denne magefĂžlelsen baseres pĂ„? Frykt? Fornuft? Magi? Tarotkort? Hvor var magefĂžlelsen til den som spiste flaggermus og pangolin i Kina for halvannet Ă„rs tid siden. Sa den fra, men ble ignorert?Â
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #22 Skrevet 31. mars 2021 Himmel og hav skrev (1 time siden): Hva kan magefÞlelsen om alt mulig? Min magefÞlelse sier f.eks at det er livsfarlig Ä fly. Om den hadde stemt sÄ hadde flyging som reisemÄte aldri blitt en greie. MagefÞlelsene til folk sier mye rart, men det er sjelden vi lagrer hva den sa annet i de tilfellene den tilfeldigvis var riktig. Om magefÞlelse stemmer og er pÄlitelig hele tida hva skal vi da med f.eks forskere? Om HI blÄser i hva folk som har dedikert det meste av sin vÄkne tid i Ärevis til Ä forske og utvikle vaksiner, medisiner, behandlinger osv og lar magefÞlelsen bestemme, hva er det da denne magefÞlelsen baseres pÄ? Frykt? Fornuft? Magi? Tarotkort? Hvor var magefÞlelsen til den som spiste flaggermus og pangolin i Kina for halvannet Ärs tid siden. Sa den fra, men ble ignorert? Det er ikke en magefÞlelse da, det er frykt eller fobi. Du vet ikke hva magefÞlelse er? Jeg foreslÄr Ä lese deg litt opp. Ingen sier vi skal droppe forskning til fordel til magefÞlelse, har du kommet godt ned i kartongen med vin nÄ? Anonymkode: ad8a4...dab
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #23 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke en magefÞlelse da, det er frykt eller fobi. Du vet ikke hva magefÞlelse er? Jeg foreslÄr Ä lese deg litt opp. Ingen sier vi skal droppe forskning til fordel til magefÞlelse, har du kommet godt ned i kartongen med vin nÄ? Anonymkode: ad8a4...dab MagefÞlelse er ekstremt nyttig i jobb, nÄr det kommer til familie eller nÊre venner eller i andre situasjoner man har kompetanse, erfaring eller kjennskap. Da er magefÞlelsen gull fordi man pÄ bevisst eller ubevisst nivÄ gjenkjenner elementer i situasjonen eller aktiviteter som gjÞr at hjernen advarer eller viser vei. Basert pÄ noe man kan. MagefÞlelsen er tull og i veien nÄr den dukker opp i situasjoner man overhodet ikke har kompetanse om eller behersker, men som andre har viet livet til Ä finne ut av. Det HI kaller magefÞlelse, er frykt eller fobi (fordi bivirkninger nÞdvendigvis rammer noen ganske fÄ som tar en vaksine. Eller medisiner for Þvrig for den sakens skyld) Anonymkode: 9d2d1...658
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2021 #24 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): MagefĂžlelse er ekstremt nyttig i jobb, nĂ„r det kommer til familie eller nĂŠre venner eller i andre situasjoner man har kompetanse, erfaring eller kjennskap. Da er magefĂžlelsen gull fordi man pĂ„ bevisst eller ubevisst nivĂ„ gjenkjenner elementer i situasjonen eller aktiviteter som gjĂžr at hjernen advarer eller viser vei. Basert pĂ„ noe man kan. MagefĂžlelsen er tull og i veien nĂ„r den dukker opp i situasjoner man overhodet ikke har kompetanse om eller behersker, men som andre har viet livet til Ă„ finne ut av. Det HI kaller magefĂžlelse, er frykt eller fobi (fordi bivirkninger nĂždvendigvis rammer noen ganske fĂ„ som tar en vaksine. Eller medisiner for Ăžvrig for den sakens skyld) Anonymkode: 9d2d1...658 Ikke enig med deg. Takk og lov for at min magefĂžlelse sa nei til svineinfluensavaksinen i sin tidđ Anonymkode: ad8a4...dab
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2021 #25 Skrevet 31. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke enig med deg. Takk og lov for at min magefĂžlelse sa nei til svineinfluensavaksinen i sin tidđ Anonymkode: ad8a4...dab Hva hadde skjedd om du hadde tatt den?
Anbefalte innlegg