Gå til innhold

Iglow brynserum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt pengene?

Relativt dyrt synes jeg, men hvis det funker så er det jo greit.

Anonymkode: d549e...005

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøp heller castor olje. Billigere og bedre. Jeg bruker oljen i håret, på øyevippene og på øyebryn.

Anonymkode: 471a8...dae

Skrevet

Takk for tips med olje. Ingen som har erfaring med Iglow?

Skrevet

Hvorfor vil dere ha MER hår? Det er et tegn på maskulinitet å ha masse hår. Vil dere bli mer mandige? Gjelder det legger og bikinilinje og?

Anonymkode: 8aa06...339

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor vil dere ha MER hår? Det er et tegn på maskulinitet å ha masse hår. Vil dere bli mer mandige? Gjelder det legger og bikinilinje og?

Ja, såklart!

Anonymkode: 3aafe...f0c

Skrevet

Bare pass på så du ikke får det i øynene, dette er skadelige saker for øynene.

Anonymkode: 43266...650

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du vet det finnes de som har nappet øyebryne sine i mange år og vil ha de tilbake til det de en gang var? Eller de som med alderen mister øyebryn.

Vet ikke om jeg får mer hår over hele kroppen hvis jeg bruker øyebrynserum? Det blir jo spennende å følge med på!

Sukk....

Skrevet

Jeg har brukt det og det fungerer knallbra! Fått tilbake øyebrynene mine.

Anonymkode: 48e2d...e2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du vet det finnes de som har nappet øyebryne sine i mange år og vil ha de tilbake til det de en gang var? Eller de som med alderen mister øyebryn.

Vet ikke om jeg får mer hår over hele kroppen hvis jeg bruker øyebrynserum? Det blir jo spennende å følge med på!

Sukk....

Du får ikke tilbake hår der hvor hårrøttene er ødelagt av napping. Eller de hvor hårveksten er borte pga alder

Anonymkode: 62955...fa8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du får ikke tilbake hår der hvor hårrøttene er ødelagt av napping. Eller de hvor hårveksten er borte pga alder

Jo. Jeg har fått tilbake mine overnappede bryn som var som tynne streker i sikkert 20 år. 

Skrevet

Det er mange som sier at de får det. 

Skrevet

Jo. Jeg har fått tilbake mine overnappede bryn som var som tynne streker i sikkert 20 år. 

Ok, tror jeg skal investere i ett brynserum👍

Skrevet

Har ikke testet iglow og heller ikke brynserum, men jeg bruker xlash sitt vippeserum (tror iglow og xlash er de beste.) Jeg har fått helt enormt lange vipper, de er både mørkere, fyldigere og lengre. Mamma trodde jeg hadde tatt vippextensions😄

Anonymkode: 10ac3...667

Annonse

Skrevet

Bruker iglow vippeserum og vippene har blitt mye lengre. Kjøpte en i mai i fjor og de første 4 mnd tok jeg på hver kveld, nå bruker jeg den ca 3 ganger i uken. Brynserumet holder nok for kanskje noen mnd da den skal påføres to ganger om dagen

Anonymkode: 4c317...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...