Gå til innhold

Selvsagt er det bra at de tror pandemien vil være under kontroll til høsten...

Anbefalte innlegg

Men jeg må innrømme at jeg gruer meg litt til det jeg. Synes på mange måter at ting er så mye bedre nå. Så mye lettere å slappe av, gjøre som man vil, være i fred, ha avstand, takke nei uten problem. Vet ikke om jeg orker å gå tilbake til sånn det var før med alle møter, avtaler,  "sosialt samvær", vennegrupper, aktiviteter, dugnader, barnebursdager med altfor mange barn, kontakt med alt og alle, avslutninger og oppvisninger av alle slag. Har virkelig syntes det har vært deilig og fredelig dette året på så mange måter og spesielt dette med at alle holder en viss avstand til meg, jeg slipper å dele sete på bussen, bli bumpet borti i butikken eller klemme folk jeg egentlig ikke er glad i. For ikke å snakke om den kleine håndhilsingen da, bytting av bakterier og klamme hender som møtes i et enten for hardt eller for slapt håndtrykk. Det holder lenge med et smil og "hei". 

Anonymkode: b2abb...738

Fortsetter under...

Du aner ikke hvor mye jeg savner ordentlige håndtrykk! Et møte uten greie håndtrykk er dritt. Og det å gi venner en klem! Det er så mange jeg ønsker å klemme litt på. 

En del sosiale aktiviteter savner jeg derimot ikke, men har heller ikke tenkt å gå tilbake til alle mulige sosiale settinger. Deilig å være i fred! 

Anonymkode: 752c4...a5d

Jeg elsker alt du hater 😁 Til og med et foreldremøte høres forlokkende ut nå. Hater at alt skjer digitalt, og savner småprat og skravling med kjente (og ukjente!). Så jeg gleder meg til alle sosiale begivenhetene vi har gått glipp av det siste året. 

Annonse

Kira skrev (1 time siden):

Jeg elsker alt du hater 😁 Til og med et foreldremøte høres forlokkende ut nå. Hater at alt skjer digitalt, og savner småprat og skravling med kjente (og ukjente!). Så jeg gleder meg til alle sosiale begivenhetene vi har gått glipp av det siste året. 

Bor du ett sted med mye smitte? Her har vi hatt foreldremøte som vanlig. Bare med god avstand å kun en av foreldrene fikk komme.

Anonymkode: 03e4a...580

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Men jeg må innrømme at jeg gruer meg litt til det jeg. Synes på mange måter at ting er så mye bedre nå. Så mye lettere å slappe av, gjøre som man vil, være i fred, ha avstand, takke nei uten problem. Vet ikke om jeg orker å gå tilbake til sånn det var før med alle møter, avtaler,  "sosialt samvær", vennegrupper, aktiviteter, dugnader, barnebursdager med altfor mange barn, kontakt med alt og alle, avslutninger og oppvisninger av alle slag. Har virkelig syntes det har vært deilig og fredelig dette året på så mange måter og spesielt dette med at alle holder en viss avstand til meg, jeg slipper å dele sete på bussen, bli bumpet borti i butikken eller klemme folk jeg egentlig ikke er glad i. For ikke å snakke om den kleine håndhilsingen da, bytting av bakterier og klamme hender som møtes i et enten for hardt eller for slapt håndtrykk. Det holder lenge med et smil og "hei". 

Helt enig, da er vi i hvert fall to 😊👍

Herregud, du kan jo bare la være når det åpner igjen. Litt verre for de som nå er tvungent til å stenge ned arbeidsplassen sin og har mistet jobben. Ungdom som mistet ungdomstiden sin og sitter og råtner uten sosial kontakt. 

Anonymkode: ba08c...add

On 3/29/2021 at 11:45 PM, Anonym bruker said:

jeg GLEDER MEG sykt jeg :) savner og klemme.. du fremstår litt hyserisk

Anonymkode: a3716...074

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

jeg GLEDER MEG sykt jeg :) savner og klemme.. du fremstår litt hyserisk

Anonymkode: a3716...074

Og du fremstår lit enkel

Anonymkode: a0f7b...b1e

Annonse

• Opprett ny...