Gå til innhold

Fra smittetrykk til smittetrykk. Hadde dere reist?

Anbefalte innlegg

Jeg er aleneboende. Jeg har en nærkontakt som også er aleneboende. Vi har egentlig lov å besøke hverandre og også overnatte hos hverandre. Men vi bor 4 timer unna hverandre. Begge kommunene har høyt smittetrykk og er på tiltaksnivå A. Egentlig skal man ikke krysse kommunegrensene om det ikke er nødvendig reise, men når begge kommunene, og alle kommunene på veien, er på samme tiltaksnivå. Hadde dere reist? Dette er forresten min eneste nærkontakt 

Anonymkode: 3eba5...af8

Fortsetter under...

Jeg synes du skal reise for din egen mentale helse. Når dere begge vanligvis er isolerte på hver deres kant, så er det liten risiko. Når man bor alene tror jeg man har behov for å ha en nærkontakt. Ihvertfall når dette har vart så lenge. 

Annonse

Kira skrev (3 timer siden):

Jeg synes du skal reise for din egen mentale helse. Når dere begge vanligvis er isolerte på hver deres kant, så er det liten risiko. Når man bor alene tror jeg man har behov for å ha en nærkontakt. Ihvertfall når dette har vart så lenge. 

Støttes🤩

Kira skrev (20 timer siden):

Veldig enig i dette.

Anonymkode: 7f4af...211

Nå håper jeg du har reist😉👍. For det trenger du og nærkontakten din.

Nå vet jeg jo ikke hvordan du reiser, men all kollektiv transport har strenge restriksjoner. Ha med egen mat på veien, for å unngå kontaktpunkter. God påske🐣👍

Anonymkode: 2851a...3fc

Anonym bruker skrev (På 29.3.2021 den 19.56):

Åh Gud. Det er ikke noe mer smitte nå enn før, bare flere som testes. Bare dra. 

Anonymkode: 60921...d7f

Det er færre som tester seg, fordi de ikke ville være i karantene i påsken. Blir gøy når alle er hjemme igjen..

Anonymkode: 18b4f...4cb

Annonse

• Opprett ny...