Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #26 Skrevet 30. mars 2021 Hi Jeg så akkurat nå på Facebook, at noen selger påskeegg i gruppa Sarpsborg byttesirkel. Kanskje du kan sjekke for din by? Eller skrive ønskes kjøpt/byttet? Anonymkode: 88f64...6f3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #27 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg har vært på Rema, Kiwi, Coop extra, Obs og Joker. Ingen har! Helt sant. Anonymkode: 044e8...6cd Har du kikket på bensinstasjoner? Noen av de er jo store og har mye rart Anonymkode: df572...c06
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #28 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Kjære... Alle typer dagligvare selger da virkelig påskeegg og godteri til å putte oppi! Her tror jeg du lager helt unødvendige problemer. Anonymkode: c10fc...0a7 Nei kjære... Alle dagligvarebutikker selger ikke påskeegg. Om du da ikke tenker på de i sjokolade i eggekartong. Tror nok dette varierer veldig hvor du bor og fra butikk til butikk. Anonymkode: 8e0eb...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå