Gå til innhold

Har du womanizer? Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

I min uvitende verden trodde jeg det bare var en, men sjekka på nett nå og det er jo flere typer... Hvilken er best? Nei, jeg er ikke noe kåt drittunge som skal ha noe dirtytalk, jeg bare lurer på hvilken jeg bør kjøpe :) Ikke lysten på å kjøpe de som koster 2000 kroner, men må jeg så må jeg!

Anonymkode: 2425b...851

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415939-har-du-womanizer-hvilken-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en womanizer, men ga den bort for at jeg er så heldig å er fra naturens side begavet med en liten penis som klitoris. Altså klitoris er for lang til at jeg kunne nyte den. Men går utifra at alle gjør nytten sin. Står jo vurderinger på nett. 

Anonymkode: 9ee5c...5ec

Jeg har en av de dyre, mannen kjøpte den til meg.

Men jeg liker den ikke noe særlig. Veldig kort og intens orgasme som jeg ikke nyter på samme måte som en som bygger seg opp litt på forhånd om du skjønner.

Jeg liker en vanlig vibrator mye bedre.

Anonymkode: 83997...142

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har en av de dyre, mannen kjøpte den til meg.

Men jeg liker den ikke noe særlig. Veldig kort og intens orgasme som jeg ikke nyter på samme måte som en som bygger seg opp litt på forhånd om du skjønner.

Jeg liker en vanlig vibrator mye bedre.

Anonymkode: 83997...142

Hm, godt innspill. Det er jo ikke nødvendigvis like gøy nei... kanskje en vanlig en gjør samme nytta!

Jeg vet ikke hvilken jeg har, trodde det bare var en. 😛 (Mulig det var det da jeg kjøpte for noen år siden?) Men den er helt fantastisk i alle fall. Kostet ca 900 på tilbud. :) Når den tar kvelden skal jeg kjøpe den beste, for hvis den er enda bedre enn den jeg har så er den garantert verdt prisen. 😛 (For meg altså. Den funker visst ikke like bra for alle.)

Anonymkode: d5617...17b

Annonse

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

For oss som er noviser når det gjelder sex-leketøy, men som har lyst til å kjøpe et: går det an å spørre litt bredere? Hva anbefaler dere som første kjøp, og hvorfor?

Anonymkode: 3886d...548

Mini mite! Billig og enkel å bruke, men funker bra. Den er fortsatt mitt førstevalg for å "hjelpe til" under samleie selv om jeg helst bruker womanizer ellers. For med womanizer er jeg mer avhengig av å treffe helt riktig, og det blir gjerne litt bevegelser som dytter den ut av posisjon. 😛

Om du vil ha noe som ikke bare stimulerer klitoris så er jeg veldig glad i rabbit også. Liker best den typen med kuler som går rundt, men må være veldig tent i utgangspunktet for at den ikke skal bli for stor. Det finnes slankere varianter også som er gode. :)

Men ta med en mini mite uansett, den koster nesten ingenting. ;)

Anonymkode: d5617...17b

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

For oss som er noviser når det gjelder sex-leketøy, men som har lyst til å kjøpe et: går det an å spørre litt bredere? Hva anbefaler dere som første kjøp, og hvorfor?

Anonymkode: 3886d...548

Rabbitvibrator. Uten tvil. Jeg liker ikke womanizer.

Anonymkode: 34478...8d0

Jeg har den dyreste womanizer, i svart med sølv kant og svarovski-stein. Syns den er meget meget bra, som noen sier kan man få orgasme på 30 sekunder, men man trenger jo ikke holde den på et sted hele tiden og dermed dra det ut. For min del var det bra investerte penger.

Uansett er konseptet om trykkbølger på klitoris guds gave til kvinner, i hvert fall for dem som har menn som ikke finner stedet eller vet hvordan de må stimulere.

Anonymkode: 808dc...e98

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har den dyreste womanizer, i svart med sølv kant og svarovski-stein. Syns den er meget meget bra, som noen sier kan man få orgasme på 30 sekunder, men man trenger jo ikke holde den på et sted hele tiden og dermed dra det ut. For min del var det bra investerte penger.

Uansett er konseptet om trykkbølger på klitoris guds gave til kvinner, i hvert fall for dem som har menn som ikke finner stedet eller vet hvordan de må stimulere.

Anonymkode: 808dc...e98

Venninna mi har og den, og elsker den! Men jeg vet ikke om så mye penger for 30 sekunder er tingen. Jeg «ødela» klitorisen min under en soppinfeksjon så jeg bruker så ekstremt lang tid på å komme, selvom jeg har en elsker som vet hvor den er. Når jeg stimulerer den selv tar det og lang tid... føler meg så håpløs! Så derfor er jeg på utkikk etter noe som kan hjelpe til på veien 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...