Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har billån fra Nordea, men jeg skjønner ikke hvor jeg kan logge inn og se hva som står igjen? har selvsagt forsøkt å logge inn i Nordea... det er grønt billån fra naf, men ligger ikke der heller. Jeg får e-faktura, men fakturaen ligger ikke i nettbanken..... hjelp?? Anonymkode: e5b61...f2a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Har du Nordea som bank? Jeg har nemlig en annen bank, men hadde tidligere billån i Nordea. Da måtte jeg ringe dem/sende mail for å få vite hvor stort restlånet var, man kunne ikke logge inn noe sted å se det. Anonymkode: 95527...70d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Har du Nordea som bank? Jeg har nemlig en annen bank, men hadde tidligere billån i Nordea. Da måtte jeg ringe dem/sende mail for å få vite hvor stort restlånet var, man kunne ikke logge inn noe sted å se det. Anonymkode: 95527...70d Aha! Da er jo den saken klar. Har kun billånet der ja. Takk! Anonymkode: e5b61...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå