Gå til innhold

Stille klokka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare stilles klokken , men det nærmer seg fullmåne, kunne ikke vært en dårligere kombinasjon. Har sovet elendig og må få meg mørkere gardiner på soverommet.

Anonymkode: 0af25...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stridsmøy skrev (2 timer siden):

Mot sommertid merker jeg ikke noe forskjell. Men kroppen min blir skikkelig i ulage av å stille tilbake til vintertid. Jeg har alltid brukt tid på å sovne, så å miste en time med søvn pga. stilling til vintertid blir kræsj. Slik har det bestandig verdt for meg. 

Det er ved stilling til sommertid man mister en time med søvn, altså. 

Anonymkode: c84f6...2b9

Skrevet

Nei, påvirker meg ikke nevneverdig. Eneste er at jeg blir litt forvirra når jeg står opp da klokka på komfyren ikke stiller seg automatisk den første morgen med ny tid. 

Anonymkode: b5b9d...d53

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er ved stilling til sommertid man mister en time med søvn, altså. 

Anonymkode: c84f6...2b9

Ja, den natta klokka blir stilt er mister man en time med søvn. Men f.eks dagene etterpå når jeg f.eks legger meg til vanlig tid fordi jeg på vane så er plutselig klokka en time mer enn normalt. Og det tar litt tid å komme ajour med. 

Skrevet

Jeg merker ingenting, så for min del kan vi gjerne ha sommertid og vintertid. Synes det er en god løsning.

Anonymkode: 5e365...035

Skrevet

Jeg merker lite til det, og i år er det jo flaks at det kommer i forbindelse med påskeferien. Da sover ungene plutselig til kl 8, så lenge det varer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...