Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det trur eg, men eg har vore relativt optimistisk heile tida. Men for eit år sidan sa helsemyndighetene at dette kom til å vare lenge, no meiner dei at vi kan byrje å reise når alle som vil har fått vaksine. Det vert truleg utpå hausten ein gong.

soleia skrev (7 minutter siden):

Det trur eg, men eg har vore relativt optimistisk heile tida. Men for eit år sidan sa helsemyndighetene at dette kom til å vare lenge, no meiner dei at vi kan byrje å reise når alle som vil har fått vaksine. Det vert truleg utpå hausten ein gong.

Jeg syns det har gått så tregt med vaksineringen, men jeg tar kanskje feil. (Israel er vel omtrent ferdig med sine 9 millioner innbyggere?)

Håper du har rett i at vi vil være ferdig utpå høsten, men er redd det kanskje går lengre tid🤔

hi

Anonymkode: 4973e...a27

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg syns det har gått så tregt med vaksineringen, men jeg tar kanskje feil. (Israel er vel omtrent ferdig med sine 9 millioner innbyggere?)

Håper du har rett i at vi vil være ferdig utpå høsten, men er redd det kanskje går lengre tid🤔

hi

Pfeizer og Moderna går etter planen. Dei åpnar opp nye fabrikkar i Europa i sommar. 

Annonse

Takk for svar alle sammen. Hadde vært så fint å ha noe å se frem til, men er likevel litt småstresset over å skulle bestille en tur.

(Vet jeg er veldig tidlig ute, men vi har mange barn så vet av erfaring at det kan være lurt å være tidlig ute.)

På den andre siden så er det jo kun depositum å betale nå uansett.. hmm.

hi

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar alle sammen. Hadde vært så fint å ha noe å se frem til, men er likevel litt småstresset over å skulle bestille en tur.

(Vet jeg er veldig tidlig ute, men vi har mange barn så vet av erfaring at det kan være lurt å være tidlig ute.)

På den andre siden så er det jo kun depositum å betale nå uansett.. hmm.

hi

Hei du! Jeg tenker du ganske så trygt kan bestille neste års påske . Sørg bare for å ha gode vilkår på bestillingen. Her har vi bestilt til kommende sommer men skulle det ikke gå så flytter vi tur først til høstferien , så juleferien og så vinterferien osv . Vi er med andre ord optimistiske . Jeg er helt med på at det er fint å ha noe å se frem til😊

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Hei du! Jeg tenker du ganske så trygt kan bestille neste års påske . Sørg bare for å ha gode vilkår på bestillingen. Her har vi bestilt til kommende sommer men skulle det ikke gå så flytter vi tur først til høstferien , så juleferien og så vinterferien osv . Vi er med andre ord optimistiske . Jeg er helt med på at det er fint å ha noe å se frem til😊

Hadde tenkt å bestille med både avbestillingsforsikring i tillegg til at de har gratis flytting av reisen inntil et halvt år frem i tid, så kanskje vi bare skal kjøre på🤔

hi

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hadde tenkt å bestille med både avbestillingsforsikring i tillegg til at de har gratis flytting av reisen inntil et halvt år frem i tid, så kanskje vi bare skal kjøre på🤔

hi

Det ville jeg ha gjort ja😊

Jeg tror det blir mulig åbreise, men bare for dem som er vaksinert. Sansynlig bis er det ikke så mange land som vil være villige til å slippe inn folk som potensielt kan ha med seg viruset.

Selv om jeg tror vi kommertil å ha brukbar kontroll her i Norge om et år, tror jeg viruset vil florere i msnge land og at det kan dukke opp nye mutasjoner. Jeg tror derfor mange land vil ha restriksjoner på innreise i flere år for å beskytte de i rgen befolkning som ikke kan/vil vaksineres og de som vaksinen ikke virker 100% på.

Anonymkode: 4f9b5...309

On 3/27/2021 at 6:57 PM, Anonym bruker said:

Eller er det å håpe på for mye?

Regner med at 2022 blir ganske normal og vanlig , så mitt svar er ja

Anonymkode: 39cb4...06e

• Opprett ny...