Gå til innhold

Dere som bor i Rogaland, bruker dere munnbind i matbutikken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke gjort. Klarer liksom ikke å venne meg til det. 
Men i dag var jeg innom Kiwi på Ålgård. Tok på meg munnbind da det står både i avisen og på plakater at man «må» nå. 
Jeg var definitivt i mindretall der inne. 

Anonymkode: 0355a...aba

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke gjort. Klarer liksom ikke å venne meg til det. 
Men i dag var jeg innom Kiwi på Ålgård. Tok på meg munnbind da det står både i avisen og på plakater at man «må» nå. 
Jeg var definitivt i mindretall der inne. 

I mindretall med munnbind på?

Hi

Anonymkode: d6299...185

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

I mindretall med munnbind på?

Hi

Ja. Det var ganske mange innom butikken. Foruten de som jobber der, så jeg kun to andre med munnbind. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør, men folk pleier å se på meg som om jeg er helt sprø. Ingen påbud her, aldri vært.

Anonymkode: d4828...877

Trodde d var påbud overalt nå?

F.o.m igår?

Annonse

Handlet på lokal Kiwi i dag. Kun ansatte og meg med munnbind. Mange kunder i variert alder og kjønn (alle lyse i huden, så er det avklart for den som måtte føle behov for å "gjette"). Er utrolig overrasket over folks holdninger gitt situasjonen vi står i med økt smitte i Stavanger/Rogaland. 

Bor i Bergen og var nettopp i Stavanger. Helt sjokkert over hvor få som bruker munnbind. Vi er vant til å alltid bruke det, men der nede var det heller skjeldent å se noen som hadde på. Var i en butikk midt i sentrum som var stappa full og vi var de eneste med munnbind. Var helt sjokkert!! Og man kan ikke vite før etter handleturen om man greide overholde 2 meter regel ei heller om andre greier holde det ovenfor en selv.  Helt sjokkerende. 

Anonymkode: c29f8...b18

• Opprett ny...