Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lei av og sitte alene dag ut og dag inn, Veldig glad jeg har et barn,men blir veldig ensomt til tider uansett,nå er det påske, og jeg kommer til og be 2 besøkende fra skjærtorsdag til 1 påskedag, lage god mat og kose oss. er Lov til og ha 2 besøkende så gjør jo ikke noe ulovlig. Får bare håpe jeg ikke reagerer så veldig på vaksinen idag. barnet er hos far i påsken og de skal på fjellet, han og faren + de 3 barna han har med ny dame, hun skal jobbe hele påsken, dessverre, hun er en fantastisk bonusmor.

Hva er deres planer?

Anonymkode: 74439...e67

Fortsetter under...

Vi skal være hjemme både jeg, mann og barn. Foreløpig er vi i karantene alle sammen. Mannen og jeg jobber hjemmefra hele påsken, men vi satser på at 3 av oss snart er ute av karantene slik at vi kan handle. Hvis ikke må vi få noen til å gjøre det for oss.

Anonymkode: aa87f...525

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Vi skal være hjemme både jeg, mann og barn. Foreløpig er vi i karantene alle sammen. Mannen og jeg jobber hjemmefra hele påsken, men vi satser på at 3 av oss snart er ute av karantene slik at vi kan handle. Hvis ikke må vi få noen til å gjøre det for oss.

det er jo litt kjedelig, får håpe dere ikke er smittet ❤️ 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

det er jo litt kjedelig, får håpe dere ikke er smittet ❤️ 

Jeg tror det går bra. Forskjellen på å være i karantene når vi uansett jobber hjemmefra og barna har hjemmeskole er ikke så stor. Krisen kommer hvis vi skulle miste strømmen eller nettet 😂. Påsken blir bra den.

Annonse

Blir lange rolige dager med mann og barna. På påskeaften skal vi til mine foreldre å spise. Ellers får vi besøk av en venninne av meg og hennes to barn en dag. Så blir det nok ut en tur hvis det slutter å regne.

Anonymkode: b98b7...cb4

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Lei av og sitte alene dag ut og dag inn, Veldig glad jeg har et barn,men blir veldig ensomt til tider uansett,nå er det påske, og jeg kommer til og be 2 besøkende fra skjærtorsdag til 1 påskedag, lage god mat og kose oss. er Lov til og ha 2 besøkende så gjør jo ikke noe ulovlig. Får bare håpe jeg ikke reagerer så veldig på vaksinen idag. barnet er hos far i påsken og de skal på fjellet, han og faren + de 3 barna han har med ny dame, hun skal jobbe hele påsken, dessverre, hun er en fantastisk bonusmor.

Hva er deres planer?

Strengt tatt så er jo ikke du aleneboende da.

Anonymkode: 80c3f...005

Den eneste forskjellen på påskedager og hverdag her er at eldste (på vgs) ikke skal ha hjemmeskole og de yngste ikke skal ha skole på rødt nivå. Alt er stengt, hyttetur til an annen landsdel utgår, og besøk her vi bor er ikke anbefalt. Siden vi voksne har mistet mye arbeidstid på å kjøre og hente på skolen til tre ulike tider på formiddag og ettermiddag, må vi jobbe for å ta igjen det tapte. Men vi skal ut på tur daglig, spille brettspill, se filmer, spise god mat og kose oss. 

Anonymkode: 31967...870

Det blir hjemmepåske, vi får kose oss her.

Barna har lagt noen planer med baking og grilling, også får vi satse på litt sol så vi kan ordne litt i hagen og sånt. Vaske og ta vårstell på sykler o.l.

Har mann og tre barn så vi blir ikke ensomme, selv om vi gjerne skulle vært sammen med familie som bor langt borte og pleier besøke i påsken.

Anonymkode: ded3a...9be

Annonse

Vi blir hjemme siden det er anbefalingen i år. Hadde leid hytte, men dropper det. Vi skal slappe av, spille spill, gå turer og bare nyte fri. Jeg har drøssevis av strikkeprosjekt og bøker jeg skal igjennom. Tenåringene ville helst være hjemme så de er strålende fornøyd. Vi har i utgangspunktet aldri pleid å reise vekk i påsken og ser ikke helt panikken etter å komme seg vekk. I en travel hverdag er det godt å bare være hjemme uten planer og tidspress. 

Anonymkode: cab70...39f

• 2 uker senere...
  • Opprett ny...