GÃ¥ til innhold

Treng tips til dette toalettet 🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har eit lite toalett i gangen nede. Er ikke fornøyd og aner ikke hva vi bør gjøre. Her vaskes skitne hender etter å ha vært ute og det vises. Skittent rundt lysbryter og vask og får det ikke bort, er redd for å gni for hardt på tapeten. Det beste er nok fliser, men det er veldig mye arbeid er det ikke? Tapeten er og flussete ved vasken pga vann. 

Anonymkode: b2224...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke sett bilde, men jeg ville satt inn fibo tec plater. Enklere og billigere enn fliser

Anonymkode: 8d636...f08

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Fikk ikke sett bilde, men jeg ville satt inn fibo tec plater. Enklere og billigere enn fliser

Anonymkode: 8d636...f08

Ok. Kan det limes oppå tapeten eller må den bort først? Og ta vekk vasken, trengs rørlegger for det? 🙈

IMG_20210325_115608.jpg

Anonymkode: b2224...ae6

Skrevet

Ville tatt vekk tapeten, sparklet opp og malt med badersomsmaling som er lett å vaske. Vi har baderomsmaling på kjøkkenet over benk istedetfor flis eller annet, den er helt super å holde ren!

Anonymkode: c4117...0bc

Skrevet

Jeg hadde tømt rommet for vask og toalett, revet tapet og satt opp baderomspanel. Enkelt å sette opp, enkelt å holde rent og mange fine å velge i. Så hadde jeg vurdert lys med fotoceller som skrur seg på når det kommer noen inn i rommet, for å slippe skitne fingermerker på lysbryter.

Du trenger ikke rørlegger for å demontere vask og toalett, søk på nett så finner du tips til hvordan du gjør det. 

Anonymkode: a4fdb...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...