Gå til innhold

Bruker de ansatte i nærbutikken din munnbind?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Noen av oss klarer også å planlegge litt mer enn noen timer om gangen og handler inn til flere dager når man først er på butikken. Litt mer smittevennlig også enn å gå på butikken hver eneste dag. Og i Åsane bruker de aller fleste munnbind på de butikkene jeg har vært innom, med unntak av Coop Extra der de fleste ikke bruker.

Anonymkode: 5be74...0fe

Ja, vi som har bil. Husk at ikke alle har bil, og det er begrenset hva man kan bære i hendene. Jeg har bodd uten bil i noen år, og da må man nesten på butikken hver dag hvis man er flere enn to stk i familien. Jeg klarer ikke å bære langt på tunge butikkposer. 

Anonymkode: 0c3a9...bd1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja, vi som har bil. Husk at ikke alle har bil, og det er begrenset hva man kan bære i hendene. Jeg har bodd uten bil i noen år, og da må man nesten på butikken hver dag hvis man er flere enn to stk i familien. Jeg klarer ikke å bære langt på tunge butikkposer. 

Har ikke bil, men har da virkelig aldri handla hver dag. Det holder lenge med to ganger i uka. Bruker ryggsekk eller sykkel, man får plass til store handleposer i et barnesete bakpå sykkelen. 

De ansatte på nærbutikken bruker for øvrig munnbind, men nå for tiden bruker vi mest hjemlevering likevel.

Anonymkode: a3320...2e6

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Veldig mange leverer varer. Ingen meny i nærheten av der dere bor feks??

Anonymkode: 27d92...5e8

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det koster mye penger å få varene levert, man risikerer å få ødelagte varer og ikke alle plasser man får levert mat. Hvorfor betale ekstra for å få ting tilkjørt når man kan dra på butikken istedet?

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Vi vanlige dødelige bruker å spise hver dag, ja :D :D :D Ikke alle går på sånne syke dietter der man sulter seg i hjel flere ganger i uka. Noen av oss er faktisk normalvektige.

Vi andre dødelige klarer å handle mye sjeldnere enn hver dag, selv om vi spiser hver dag

Anonymkode: 3938d...72b

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg har ikke alltid hatt bil jeg heller, men det er ganske få barnefamilier bosatt utenfor bykjernen i Bergen som ikke har bil, altså. Dette er jo ikke akkurat som Oslo, kollektivtrafikken er til å grine av flere steder, så de fleste må ha bil. Uansett så får man med seg mye uten også, f.eks. ved å ta det tyngste i en sekk på ryggen.

Anonymkode: 5be74...0fe

Annonse

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Jeg bor i en mindre kommune der vi har Meny men de kjører ikke ut varer. Ingen av de andre matvarebutikkene i kommunen heller.

Anonymkode: 6de16...f36

Anonym bruker skrev (På 24.3.2021 den 22.16):

Nei, veldig få ansatte i butikk i Bergen som bruker munnbind. Kanskje 1 av 10

Anonymkode: 32585...75b

Har motsatt inntrykk... Har vært på både Spar, Meny og Rema de siste dagene. Stort sett alle ansatte hadde på munnbind. Dette var i Ytrebygda. 😷

Anonymkode: 7e0ea...a51

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ehh ja! Er vanlig at mennesker trenger mat hver dag vet du.

Anonymkode: 6de16...f36

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Vi vanlige dødelige bruker å spise hver dag, ja :D :D :D Ikke alle går på sånne syke dietter der man sulter seg i hjel flere ganger i uka. Noen av oss er faktisk normalvektige.

Det er ikke måte på dumskap.

Anonymkode: 263a8...7e7

• Opprett ny...