Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på fire. Vi skulle reise til min mor i påsken. Hun har liten leilighet så det er ikke plass til oss i i den, så vi har leid campinghytte i nærheten. Hun er kjempelei seg for jeg mener vi ikke kan dra. Men blir det som å reise på hytten?

Anonymkode: 7c19d...568

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415731-kan-vi-reise-i-p%C3%A5sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Vi er en familie på fire. Vi skulle reise til min mor i påsken. Hun har liten leilighet så det er ikke plass til oss i i den, så vi har leid campinghytte i nærheten. Hun er kjempelei seg for jeg mener vi ikke kan dra. Men blir det som å reise på hytten?

Hun kan ha to gjester, så det spørs hvor mange dere er. Eller dere kan møtes ute..

Anonymkode: 88b07...eaa

Egen, lånt eller leid hytte er lov, så ikke noe problem at dere bor i campinghytte. Jeg hadde vært skeptisk hvis dere ikke har eget bad, men tror ikke reglene sier noe om det direkte. 

Moren din kan dere kun møte ute, med 2 meters avstand. 

Anonymkode: 88c06...6ad

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Egen, lånt eller leid hytte er lov, så ikke noe problem at dere bor i campinghytte. Jeg hadde vært skeptisk hvis dere ikke har eget bad, men tror ikke reglene sier noe om det direkte. 

Moren din kan dere kun møte ute, med 2 meters avstand. 

Anonymkode: 88c06...6ad

Da hadde jeg faktisk droppet dette. Å forklare barnebarn at de ikke kan klemme bestemor kan gi negative konsekvenser for deres emosjonelle tilknytning til bestemor og deres utvikling. 

Anonymkode: 491fb...d8f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere kan dra. Hun bor alene, og kan ha besøk av 1-2 faste venner evt. husstander.

Anonymkode: 95b4f...28d

Annonse

• Opprett ny...