Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Prøv internettet. Der står alt du trenger å vite! 

Anonymkode: 967e4...1ec

Det gjør det ikke. Det står at treningssentre i utgangspunktet skal stenge, MEN kan åpne for innbyggere fra egen kommune. Hvordan er dette klart? Har selv snakket med ansatte på treningssenteret mitt, og de visste ikke. I Trondheim er det vel ikke vært noe smitte i det siste, så det er uproblematisk å holde åpent for innbyggere fra egen kommune. Samme situasjon her jeg bor - null smitte de siste ukene.

Anonymkode: 39890...468

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

jo det er det

Anonymkode: e11c2...5b2

Nei! Her er treningssenteret åpent for innbyggere i kommunen.  Kjipt for meg, jeg bor i nabokommunen,  og her har vi ikke eget senter. Skal vi trene, må vi til nabokommunen.  😕

Anonymkode: acaf2...2ec

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

jo det er det

Nei. Kan folk være så snill og faktisk LESE hva tiltakene går ut på i stedet for å bruke jungeltelegrafen? I myndighetenes nye tiltak står det at treningssenteret skal stenge, men kan holde åpent for innbyggere i kommunen og funksjonshemmede. I vår kommune er det svært lite smitte, og treningssenteret skal holde åpent helt frem til helligdagene i påska for kommunens egne innbyggere. Jeg har vært på treningssenter i dag, og skal igjen dit i morgen og på lørdag. 

9 hours ago, Anonym bruker said:

Nei. Kan folk være så snill og faktisk LESE hva tiltakene går ut på i stedet for å bruke jungeltelegrafen? I myndighetenes nye tiltak står det at treningssenteret skal stenge, men kan holde åpent for innbyggere i kommunen og funksjonshemmede. I vår kommune er det svært lite smitte, og treningssenteret skal holde åpent helt frem til helligdagene i påska for kommunens egne innbyggere. Jeg har vært på treningssenter i dag, og skal igjen dit i morgen og på lørdag. 

alt er stengt både i viken og oslo så JO jeg har rett. men hvordan det er andre steder kan være riktig at det er oppe

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

alt er stengt både i viken og oslo så JO jeg har rett. men hvordan det er andre steder kan være riktig at det er oppe

Er du helt idiot? Hele verden bor ikke i Viken, hi bor ikke i viken.

Anonymkode: 86e30...975

• Opprett ny...