Gå til innhold

De sier at det er 40.000 som skal til utlandet i påska...

Anbefalte innlegg

Er noen av dem her inne? Har dere i så fall endret mening etter karantenehotell påbudet? 

Skulle så gjerne hørt hva som rører seg på tankeloftet.. 

Og hvordan dere tenker å løse det med karantenehotell. Noen som vet hva det koster? 

Mitt spørsmål gjelder jo da ikke de nødvendige utenlandsreisene.. 

Anonymkode: 4a8ce...786

Fortsetter under...

Min samboer drar for å ha avtalt samvær med sitt eget barn. Han trenger ikke å dra på karantenehotell fordi hans reise anses som nødvendig og er unntatt kravene. Hva gjelder for de unødvendige reisene vet jeg ikke. Av en eller annen grunn anser regjeringen det å besøke sin egen ektefelle eller kjæreste som unødvendig reise. Vet om to stykker som nå dropper å besøke partneren sin, og for det ene paret vil forholdet ikke overleve lenger, dessverre. Grunnen til det er erfaringer fra bekjente som beskriver de forferdelige forholdene på karantenehotell, der mat blir slengt på gulvet utenfor rommet sammen med rene (!) håndklær og søpla, de har flere ganger fått servert mat som er gått ut på dato, ingen informasjon, allergiker som måtte sitte sulten i ett døgn fordi de gang på gang kom med mat han er allergisk mot, og så videre. Hadde det vært vanlige forhold på hotellene, altså ok renhold, mat og service, ville de ha dratt. 

Anonymkode: cbac2...cdd

On 3/23/2021 at 8:00 PM, Anonym bruker said:

Er noen av dem her inne? Har dere i så fall endret mening etter karantenehotell påbudet? 

Skulle så gjerne hørt hva som rører seg på tankeloftet.. 

Og hvordan dere tenker å løse det med karantenehotell. Noen som vet hva det koster? 

Mitt spørsmål gjelder jo da ikke de nødvendige utenlandsreisene.. 

Anonymkode: 4a8ce...786

rett og slett tragisk og kjempe egoistisk og dra utlandsk nå, ikke jobbreise og besøke barna sine,men til syden og unødvendige reiser er helt på tryne

Anonymkode: 21869...1cd

• Opprett ny...