Gå til innhold

Noen «fasit» for hvor lenge man har sol på en sydvendt terrasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

X

Anonymkode: b6fd4...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså..... hæ???

Anonymkode: 376d6...cb0

Skrevet

Finst jo ein fasit for akkurat din sydvendt terasse, ca ein for kvar dag i året om ein skal vere heilt presis🤣. Kva meinar du eigentleg? 

Skrevet

Til kl 14!

Anonymkode: 3fa5f...fd6

Skrevet

Nei.

Altfor mye som spiller inn.

Hvor i verden og landet du bor. Årstid. Naturen rundt. Bygninger rundt. Trær. Andre hindringer. Hvor tett nærmeste hus står og hvor høyt det er ++

Om du kikker på en leilighet eller et hus du ønsker å kjøpe, så bør du snakke med selger/megler. Så må du sjekke om den virkelig er sørvendt (noen kaller sørøst-vendt for sørvendt, da vil solen forsvinne tidlig på dagen! Andre sier at sørvest er sørvendt, da vil du få solen sent på dagen, men kanskje ha den lenge om du bor riktig sted i landet, ingenting som hindrer solen fra å nå terrassen når solen står lavere osv.). Ikke ta noe som blir sagt for gitt, skaff deg opplysninger selv, bruk øynene og se deg rundt, spør ev. også naboer.

Anonymkode: ca3c2...837

Skrevet

Hva koster en blå bil?

Anonymkode: c0b1b...03d

Skrevet

Unnskyld, men nå lo jeg høyt.

Jeg håper at du skrev spørsmålet før du fikk tenkt deg skikkelig om 🙈

Anonymkode: 151b5...dcc

Skrevet

Har sydvendt soverom og på sommeren er vi glade for at solen forsvinner vekk fra vinduene i 16 tiden. Vil du ha kveldssol, velger du vestvendt terrasse. Hos meg har jeg sol på sommeren fra ca 12 på vestsiden av huset.

Skrevet

Jeg har sol på min veranda 24 timer i døgnet fra 18. Mai til ca 20. Juli, så litt vanskelig å gi deg svar..... 🤣🤣🤣

Anonymkode: 0e12a...224

Skrevet

Herregud. Dette er i samme gate som, hvor fort kan en svart hest løpe?

Lurt å tenke før man spør hi. 

Anonymkode: c1e56...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...