Gå til innhold

Visste dere at det var nynazister som sto bak demonstrasjonen mot korona-tiltak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Kan ikke se linken din siden jeg ikke har fb, men hvis det stemmer, så er jeg ikke overrasket nei.

Anonymkode: bd06f...100

Jeg prøvde i et inkognito-vindu, jeg får opp, selv uten facebook. Så det er noe annet som skjer med maskinen din. Få det sjekket, for det høres ut som om noen har hacket den!

Anonymkode: 7e547...f67

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøvde i et inkognito-vindu, jeg får opp, selv uten facebook. Så det er noe annet som skjer med maskinen din. Få det sjekket, for det høres ut som om noen har hacket den!

Hacket faktisk, det var litt av en konklusjon 😆

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hacket faktisk, det var litt av en konklusjon 😆

Ja, hvis du ikke får opp facebook når du trykker på linken så er du hacket.

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ja, hvis du ikke får opp facebook når du trykker på linken så er du hacket.

Haha, nei, det er jeg ikke.

Ja, det pleier å være det. De har demonstrert jevnlig over lenger tid, sammen med Sian-folk, folk som er imot 5G-nettet, barnevernsmotstandere og vaksinemotstandere. 

Så det er litt av en gjeng... 

Tull og fjas. Igjen.

Jeg var der med en mamma fra barnehagen. Vi er langt ifra nynazister.
At det er nynazister som arrangerer demonstrasjonene er noe som påstås for å sverte osd som står opp for de svake og uskyldige som rammes av uforholdsmessige, strenge koronatiltak. 

Anonymkode: 77332...13e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

At det er nynazister som arrangerer demonstrasjonene er noe som påstås for å sverte osd som står opp for de svake og uskyldige som rammes av uforholdsmessige, strenge koronatiltak. 

Ingen trenger å sverte disse korona-fornekterne. Det klarer de fint selv. Ingen gjør det for å "sverte" disse.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ingen trenger å sverte disse korona-fornekterne. Det klarer de fint selv. Ingen gjør det for å "sverte" disse.

Skal vi se. Bare i denne tråden har jeg blitt kalt for nynazist, Qanon-tilhenger, Donald Trump-tilhenger, Sian-folk, folk som er imot 5G-nettet, barnevernsmotstander og vaksinemotstander. Det var sju ting, det. 

Verken venninnen min eller jeg tilhører noen av disse gruppene, ingen av dem, vi ønsker bare å stå opp for de som ikke kan stå opp for seg selv. 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Skal vi se. Bare i denne tråden har jeg blitt kalt for nynazist, Qanon-tilhenger, Donald Trump-tilhenger, Sian-folk, folk som er imot 5G-nettet, barnevernsmotstander og vaksinemotstander. Det var sju ting, det. 

Verken venninnen min eller jeg tilhører noen av disse gruppene, ingen av dem, vi ønsker bare å stå opp for de som ikke kan stå opp for seg selv. 

Var du med å arrangerte demonstrasjonen? Hvis ikke så er ingen av de karakteristikkene myntet på deg og du må finne noe annet å bli krenket over. 

Anonymkode: db764...547

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kan godt være at dere ikke tilhører noen av disse av grupperingene. 

Men synes du ikke det er litt betenkelig at en del av de du henger sammen med også benekter Holocaust, f.eks? Sier det deg ikke en gang littegrann om kildekritikk? 

Her er en rekke av de som pleier å være på disse demonstrasjonene navngitt: 

https://filternyheter.no/tror-pandemien-er-forhandsplanlagt-vaksinemotstandere-og-nynazister-pa-samme-demonstrasjon-i-oslo/

the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå):

Det kan godt være at dere ikke tilhører noen av disse av grupperingene. 

Men synes du ikke det er litt betenkelig at en del av de du henger sammen med også benekter Holocaust, f.eks? Sier det deg ikke en gang littegrann om kildekritikk? 

Her er en rekke av de som pleier å være på disse demonstrasjonene navngitt: 

https://filternyheter.no/tror-pandemien-er-forhandsplanlagt-vaksinemotstandere-og-nynazister-pa-samme-demonstrasjon-i-oslo/

Tror du absolutt alle som demonstrerer kjenner hverandre og "henger sammen"? Man kan gjerne være imot tiltakene, fordi begge foreldrene har mistet jobbene sine og næringen der de jobbet før ikke har noen nye jobber, de må selge huset, de har så vidt råd til mat på bordet, og så står Erna og sier: "Men da har sikkert ikke hatt råd til det før heller" - altså spytter folk i ansiktet. Ingen ydmykhet fra regjeringen overfor folk som faktisk har lidd hardt av tiltakene deres. Man er jo ikke vaksinemotstander av den grunn, og heller ingen nynazist. Det er jo ikke noe vaksine å være motstander mot egentlig, så tregt som vaksineringen går her til lands. De fleste andre europeiske land er langt fremme i vaksineringen og kan snart åpne samfunnet igjen. Vi sitter og venter. Uvisst på hva. 

Anonymkode: e137e...e79

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Tror du absolutt alle som demonstrerer kjenner hverandre og "henger sammen"? Man kan gjerne være imot tiltakene, fordi begge foreldrene har mistet jobbene sine og næringen der de jobbet før ikke har noen nye jobber, de må selge huset, de har så vidt råd til mat på bordet, og så står Erna og sier: "Men da har sikkert ikke hatt råd til det før heller" - altså spytter folk i ansiktet. Ingen ydmykhet fra regjeringen overfor folk som faktisk har lidd hardt av tiltakene deres. Man er jo ikke vaksinemotstander av den grunn, og heller ingen nynazist. Det er jo ikke noe vaksine å være motstander mot egentlig, så tregt som vaksineringen går her til lands. De fleste andre europeiske land er langt fremme i vaksineringen og kan snart åpne samfunnet igjen. Vi sitter og venter. Uvisst på hva. 

Anonymkode: e137e...e79

Grunnen til at vi ikke har vaksinert flere, er at vi ikke har flere vaksiner, ikke at det jobbes tregere. Dette handler om tilgang og produksjonshastighet. 

Jeg er enig i at Erna har vist en suveren forakt for folk som sliter, helt siden den første krisepakka de kom med, som stort sett handlet om å fjerne (var det formuesskatten? Et eller annet helt idiotisk, i hvert fall) skatter for de rikeste, og ingen tiltak for vanlige folk. Dette er jo vanlig høyretankegang.  

Men pandemien er reell, og nå er det også forskning som viser at veldig mange sliter med senskader. Og viruset smitter veldig lett.

Vi vet at hvis smitten får fritt spillerom, vil kapasiteten på sykehusene bli sprengt. Og flere vil dø, få senskader, ikke få behandling osv. 

Jeg stoler ikke nødvendigvis på regjeringen, men jeg ser jo at de rådfører seg med eksperter. Og anerkjente professorer i epidemiologi har også kommet med mange uttalelser om hvordan viruset oppfører seg. 

Selvsagt kan man være kritisk til håndtering og være bekymret for f.eks økt vold i hjemmet. 

Men å støtte opp om en demonstrasjon arrangert av Nordisk Motstandsfront, SIAN og alle de der - da gjør du egentlig deg selv en bjørnetjeneste. For enten du vil eller ikke, så blir du sett på som en av dem. 

• Opprett ny...