Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noen av dere erfaringer med sterke blødninger og bruk av cyklokapron? Etter fjerning av hormonspiralen er mensen blitt meget kraftig, og det eneste som kan dempe dette er å bruke disse tablettene. Menstruasjonen var aldri slik før. Har tatt biopsi av livmor og celleprøve, og alt er normalt. Kjenner at slike store blødninger hindrer meg i mye. Må jo holde meg i nærheten av toalettet. Gynekolog mente at mange bruker disse tablettene for å dempe store blødninger... Kjenner hele situasjonen er stressende. Vil bare ha normal menstruasjon tilbake... Takknemlig for svar hvis noen vil dele sine erfaringer.

Anonymkode: 9d172...775

Fortsetter under...

kvinnen82 skrev (4 timer siden):

Oi, det var jo voldsomt. Hvordan har du et nå da etter at livmoren er fjernet? Har det ført til andre utfordringer, eller fungerer det fint?

Det er bare helt helt helt ubeskrivelig deilig å leve uten livmor. Livmoren var, pga myom, nesten en kilo. Den presset på blæren og jeg hadde så lav blodprosent og jernlager at jeg ble sykemeldt pga det. Jeg kunne ikke gå på jobb når jeg hadde mensen, og det ble verre og verre for hver mnd. Fjernet kun livmoren, og jeg fikk et nytt liv! 

Anonymkode: c6ad2...fde

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er bare helt helt helt ubeskrivelig deilig å leve uten livmor. Livmoren var, pga myom, nesten en kilo. Den presset på blæren og jeg hadde så lav blodprosent og jernlager at jeg ble sykemeldt pga det. Jeg kunne ikke gå på jobb når jeg hadde mensen, og det ble verre og verre for hver mnd. Fjernet kun livmoren, og jeg fikk et nytt liv! 

Jeg hadde fått de barna jeg skulle, da. Så det var ikke noe å tenke på engang. Cyklokapron hjalp meg bare litt. Og jeg syntes det var litt uggent å ta de. 

• Opprett ny...