Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #26 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Da er det ikke rart det er mye rare erstatningsvarer 😄 Anonymkode: 978da...012 Næææ.... roboter er mer pålitelige enn mennesker. De plukker jo etter liste. Men pakking er de dårlig på Anonymkode: 347b5...0ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #27 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Næææ.... roboter er mer pålitelige enn mennesker. De plukker jo etter liste. Men pakking er de dårlig på Anonymkode: 347b5...0ef Det stemmer ikke nødvendigvis, det kommer helt an på roboten, som igjen kommer an på mennesket som har programmert den Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #28 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Næææ.... roboter er mer pålitelige enn mennesker. De plukker jo etter liste. Men pakking er de dårlig på Anonymkode: 347b5...0ef Men erstatning er jo ikke på lista Anonymkode: 978da...012
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #29 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men erstatning er jo ikke på lista Anonymkode: 978da...012 Har man programmert en robot godt nok, så er det den som finner erstatning. Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #30 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): «Hva!!? Går du fysisk i butikken?!! Handler du ikke på nett??! Sååå stress?!! Alle handler da på nett i våre dager??!» Ååh, sånne tråder gjør at jeg STORKOSER meg. Nei, ikke av skadefryd, men av glede over at jeg handler varene mine på butikken og slipper å få leverpostei i stedet for ost, MME eller sko i stedet for hengekøye. «Men du kan jo bare sende tilbake og få nyyy!!!» Selv fatter jeg ikke at folk gidder det stresset med å bestille ting og la andre pakke varene. Jeg skal holde varen i hånden før jeg bestemmer meg om jeg skal ha den, og jeg skal i hvert fall være den som pakker det ned. Anonymkode: ffe7e...212 Men du bor kanskje ikke i Groruddalen, hvor smittetrykket er størst? Mannen min er i risikogruppen og selv om vi frem til den siste nedstengningen har levd så normalt som mulig var det nå på tide å ta ekstra forbehold. Og da bestiller vi på døra da. Anonymkode: 771fe...efc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #31 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): «Hva!!? Går du fysisk i butikken?!! Handler du ikke på nett??! Sååå stress?!! Alle handler da på nett i våre dager??!» Ååh, sånne tråder gjør at jeg STORKOSER meg. Nei, ikke av skadefryd, men av glede over at jeg handler varene mine på butikken og slipper å få leverpostei i stedet for ost, MME eller sko i stedet for hengekøye. «Men du kan jo bare sende tilbake og få nyyy!!!» Selv fatter jeg ikke at folk gidder det stresset med å bestille ting og la andre pakke varene. Jeg skal holde varen i hånden før jeg bestemmer meg om jeg skal ha den, og jeg skal i hvert fall være den som pakker det ned. Anonymkode: ffe7e...212 Jeg er kronisk syk, ufør og i perioder klarer jeg ikke å komme meg ut. Ikke har jeg råd til bil heller. Så jeg er utrolig glad for at jeg da kan få varer levert på døra. Synes det er veldig enkelt. Anonymkode: 986f7...79b
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2021 #32 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): «Hva!!? Går du fysisk i butikken?!! Handler du ikke på nett??! Sååå stress?!! Alle handler da på nett i våre dager??!» Ååh, sånne tråder gjør at jeg STORKOSER meg. Nei, ikke av skadefryd, men av glede over at jeg handler varene mine på butikken og slipper å få leverpostei i stedet for ost, MME eller sko i stedet for hengekøye. «Men du kan jo bare sende tilbake og få nyyy!!!» Selv fatter jeg ikke at folk gidder det stresset med å bestille ting og la andre pakke varene. Jeg skal holde varen i hånden før jeg bestemmer meg om jeg skal ha den, og jeg skal i hvert fall være den som pakker det ned. Anonymkode: ffe7e...212 Så rart at du ikke ser at noen lever annerledes enn deg, og at din levemåte ikke nødvendigvis passer for alle. Og hvorfor tror du at man bare gjør det ene og ikke det andre? Jeg bor i Oslo og har ikke bil. Vi bestiller på Kolonial en gang i uka. Mel, melk, brus, alt som er tungt å bære tar vi fra Kolonial. For meg er det mye mer stress å bære dette hjem i fire tunge bæreposer (litt lettere på sykkel) enn å klikke på den ferdige handlelista og trykke 'bestill'. Ferskvarer, kjøtt, frukt og grønnsaker kjøper vi på den lokale butikken, her er jeg enig med deg, jeg liker også å velge akkurat passe stort kjøttstykke, akkurat passe modne appelsiner.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #33 Skrevet 20. mars 2021 the amazing spidermamma skrev (20 minutter siden): Så rart at du ikke ser at noen lever annerledes enn deg, og at din levemåte ikke nødvendigvis passer for alle. Øh, var det i det hele tatt noen av dere som LESTE det jeg skrev? Jeg skrev om mennesker som ga meg pes for mine valg. Nå må dere lære dere å lese folkens! Anonymkode: ffe7e...212
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2021 #34 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Øh, var det i det hele tatt noen av dere som LESTE det jeg skrev? Jeg skrev om mennesker som ga meg pes for mine valg. Nå må dere lære dere å lese folkens! Anonymkode: ffe7e...212 Du skrev 'jeg fatter ikke at folk gidder...osv'. Jeg forklarte deg hvorfor vi gidder.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #35 Skrevet 20. mars 2021 the amazing spidermamma skrev (1 time siden): Du skrev 'jeg fatter ikke at folk gidder...osv'. Jeg forklarte deg hvorfor vi gidder. Jeg spurte ikke. Hele innlegget mitt var en respons til folk som allerde har pådyttet meg sine meninger. Men igjen, det kommer ingen av dere til å forstå, all den tid dere mangler leseforståelse. Så dere får bare fortsette misjoneringen, alle dere som sverger til vegansk kosthold, menskopp, lavkarbo eller handel på nett. Halleluja og amen. Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #36 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg spurte ikke. Hele innlegget mitt var en respons til folk som allerde har pådyttet meg sine meninger. Men igjen, det kommer ingen av dere til å forstå, all den tid dere mangler leseforståelse. Så dere får bare fortsette misjoneringen, alle dere som sverger til vegansk kosthold, menskopp, lavkarbo eller handel på nett. Halleluja og amen. Anonymkode: ffe7e...212 Oi oi, her er det som følte seg tråkket på tærne gitt Anonymkode: 978da...012
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #37 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Oi oi, her er det som følte seg tråkket på tærne gitt Anonymkode: 978da...012 Ja, oooh, som det rammer meg at folk ikke klarer å lese. Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #38 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, oooh, som det rammer meg at folk ikke klarer å lese. Anonymkode: ffe7e...212 Er det alle andre som har dårlig leseforståelse? Eller er det du som ikke helt greide å få frem hva du mente? Anonymkode: 64f3a...cc8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #39 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det alle andre som har dårlig leseforståelse? Eller er det du som ikke helt greide å få frem hva du mente? Anonymkode: 64f3a...cc8 Jeg klarer meg godt nok alle andre steder. Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #40 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det alle andre som har dårlig leseforståelse? Eller er det du som ikke helt greide å få frem hva du mente? Anonymkode: 64f3a...cc8 Jeg forstod godt hva hun mente. Anonymkode: bb7aa...553
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #41 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg forstod godt hva hun mente. Anonymkode: bb7aa...553 👍🏻 Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #42 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): «Hva!!? Går du fysisk i butikken?!! Handler du ikke på nett??! Sååå stress?!! Alle handler da på nett i våre dager??!» Ååh, sånne tråder gjør at jeg STORKOSER meg. Nei, ikke av skadefryd, men av glede over at jeg handler varene mine på butikken og slipper å få leverpostei i stedet for ost, MME eller sko i stedet for hengekøye. «Men du kan jo bare sende tilbake og få nyyy!!!» Selv fatter jeg ikke at folk gidder det stresset med å bestille ting og la andre pakke varene. Jeg skal holde varen i hånden før jeg bestemmer meg om jeg skal ha den, og jeg skal i hvert fall være den som pakker det ned. Anonymkode: ffe7e...212 Det er jo fordi jeg er i risikogruppe. Jeg unngår butikker alle slag. Til og med legen min anbefalte netthandel for å minimere risiko. Jeg skal få vaksine ganske snart så da slipper jeg netthandel håper jeg. 😊👍 Anonymkode: f6080...ca7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #43 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo fordi jeg er i risikogruppe. Jeg unngår butikker alle slag. Til og med legen min anbefalte netthandel for å minimere risiko. Jeg skal få vaksine ganske snart så da slipper jeg netthandel håper jeg. 😊👍 Anonymkode: f6080...ca7 Åh herre... Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #44 Skrevet 21. mars 2021 On 3/20/2021 at 8:58 AM, Anonym bruker said: Noen flere som opplever det? Har fått levert varer i dag og kom på hvorfor jeg misliker Kolonial. Det mangler alltid noe og vi får alltid noen varer vi ikke skal ha. Veldig irriterende når det er varer jeg trenger i dag. Hele poenget var jo å ikke dra i butikken pga smittesituasjoen. Er det flere som har den erfaringen, eller har vi bare maks uflaks de gangene vi har brukt kolonial? Anonymkode: 771fe...efc skjedd et par ganger, og de retter alltid det opp på nesten bestilling Anonymkode: adb71...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå