Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Noen flere som opplever det? Har fått levert varer i dag og kom på hvorfor jeg misliker Kolonial. Det mangler alltid noe og vi får alltid noen varer vi ikke skal ha. Veldig irriterende når det er varer jeg trenger i dag. Hele poenget var jo å ikke dra i butikken pga smittesituasjoen. Er det flere som har den erfaringen, eller har vi bare maks uflaks de gangene vi har brukt kolonial? Anonymkode: 771fe...efc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Tror det har skjedd én gang at noe manglet, da klaget jeg og de kom med det dagen etter. (Jeg bestiller fra dem annenhver uke, så det skjer åpenbart ikke ofte for meg.) Anonymkode: 8dbb9...315
frk Nilsen Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Har opplevd å få ødelagte varer. F.eks pakke tacoskjell lagt under 1,75l kartong med melk. Har også opplevd å få dårlige varer og feil varer. Jeg klager alltid og sender ved bilder. Får refundert det de kronene. Ikke refusjonen som er viktig, men som du sier jeg er drittlei av at det er noe tull, og det ofte. Jeg foretrekker å handle selv på lokale butikken.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Kommer ikke til avtalt tidspunkt, feil i levering... bruker dem ikke lenger. Anonymkode: 8e1a1...f13
frk Nilsen Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Ikke bare kolonial som leverer feil da... Mannen hadde bestilt ny hengekøye fra XXL, han fikk et par sko 😂
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Opplevd ofte å få erstatningsvare da de ikke har det jeg har bestilt. Det er skikkelig irriterende da jeg har bestilt en spesifikk vare fordi jeg skal ha den. Skjønner det er mye administrasjon for de. Men om jeg har bestilt feks norvegia så vil jeg ikke ha noe annet. I tillegg er de håpløse når jeg sier fra at jeg IKKE vil ha en erstatning de mener er like bra. Bedre å bestille direkte på nærbutikken med hjemkjøring da. Får alltid det jeg bestiller. Anonymkode: f6080...ca7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Opplevd ofte å få erstatningsvare da de ikke har det jeg har bestilt. Det er skikkelig irriterende da jeg har bestilt en spesifikk vare fordi jeg skal ha den. Skjønner det er mye administrasjon for de. Men om jeg har bestilt feks norvegia så vil jeg ikke ha noe annet. I tillegg er de håpløse når jeg sier fra at jeg IKKE vil ha en erstatning de mener er like bra. Bedre å bestille direkte på nærbutikken med hjemkjøring da. Får alltid det jeg bestiller. Anonymkode: f6080...ca7 Håper ikke de to pakkene med leverpostei jeg IKKE hadde bestilt var erstatning for de to pakkene med revet ost jeg hadde bestilt 😂Funker dårlig på pizza 🙃🙃🙃 Jeg er ganske tilgivende for engangstilfeller, men tror det har vært noe rart hver gang vi bestiller. En gang fikk vi fire pakker morsmelkerstatning. Yngstemann var seks år på det tidspunktet 😅 Anonymkode: 771fe...efc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 frk Nilsen skrev (1 time siden): Ikke bare kolonial som leverer feil da... Mannen hadde bestilt ny hengekøye fra XXL, han fikk et par sko 😂 😂😂😂 Anonymkode: 771fe...efc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Har aldri opplevd feil eller dårlige været fra kolonial. Men handler fra de kanskje 5 ganger i året. Jeg handler mest fra meny, er de jeg er mest fornøyd med. Anonymkode: 986f7...79b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Samme erfaring her. Har manglet noe hver gang, frukt og grønt er håpløst da det ofte er på grensen til dårlig. Avokado har jeg gitt opp å bestille, unntak å få en som er bra. Så nå handler jeg selv. Anonymkode: bb7aa...553
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Har opplevd at det mangler noe, men det er lenger og lenger mellom hver gang. Imidlertid synes jeg ofte vi får varer som er ødelagt i transport. Både fordi de ikke er pakket forsvarlig i utgangspunktet eller fordi de er oppbevart feil på bilen. Vi har opplevd knuste tacoskjell, revnet melpose, moste tomater osv. slike varer klarer seg ikke sp godt under en 12-pk med øl eller en 4-pk med cola. Vi har også opplevd grønnsaker pakket sammen med frysevarer. Anonymkode: 347b5...0ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har handlet hver uke i over ett år, og kun opplevd feil én gang. Da kom de dagen etter med det jeg skulle ha, og vi fikk beholde det vi hadde fått feil. En annen gang fikk jeg erstatningsvare, men da ga de beskjed på forhånd så jeg kunne velge om jeg ville ha varen eller refusjon. Veldig fornøyd med Kolonial. Anonymkode: 64f3a...cc8
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 Kanskje det er forskjellig i ulike områder - vi har aldri opplevd feil. Har vel fått levering 7-8 ganger, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har opplevd at det mangler noe, men det er lenger og lenger mellom hver gang. Imidlertid synes jeg ofte vi får varer som er ødelagt i transport. Både fordi de ikke er pakket forsvarlig i utgangspunktet eller fordi de er oppbevart feil på bilen. Vi har opplevd knuste tacoskjell, revnet melpose, moste tomater osv. slike varer klarer seg ikke sp godt under en 12-pk med øl eller en 4-pk med cola. Vi har også opplevd grønnsaker pakket sammen med frysevarer. Anonymkode: 347b5...0ef De høres rimelig hjernedøde ut de som pakker varene deres, hadde aldri orket å bruke de. Anonymkode: 978da...012
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Noen flere som opplever det? Har fått levert varer i dag og kom på hvorfor jeg misliker Kolonial. Det mangler alltid noe og vi får alltid noen varer vi ikke skal ha. Veldig irriterende når det er varer jeg trenger i dag. Hele poenget var jo å ikke dra i butikken pga smittesituasjoen. Er det flere som har den erfaringen, eller har vi bare maks uflaks de gangene vi har brukt kolonial? Anonymkode: 771fe...efc Så få opp ræva di av sofaen å gå på butikken som vanlige folk. Anonymkode: ed3ae...833
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så få opp ræva di av sofaen å gå på butikken som vanlige folk. Anonymkode: ed3ae...833 Der kom sjarmtrollet igjen Anonymkode: 978da...012
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): De høres rimelig hjernedøde ut de som pakker varene deres, hadde aldri orket å bruke de. Anonymkode: 978da...012 Litt av utfordringen er nok at mye plukkes og pakkes av roboter Anonymkode: 347b5...0ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 the amazing spidermamma skrev (1 time siden): Kanskje det er forskjellig i ulike områder - vi har aldri opplevd feil. Har vel fått levering 7-8 ganger, kanskje? Vi bor i Oslo, i Groruddalen. Ville jo tro at de ikke har en hel haug med lagre i Oslo, men ett stort ett? Anonymkode: 771fe...efc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Så få opp ræva di av sofaen å gå på butikken som vanlige folk. Anonymkode: ed3ae...833 Herregud 🙈😂snakk om å være i utakt med verden 😳🤪 Anonymkode: bba2b...b1d
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Vi bor i Oslo, i Groruddalen. Ville jo tro at de ikke har en hel haug med lagre i Oslo, men ett stort ett? Anonymkode: 771fe...efc Vi bor også i Oslo Øst, så da skulle man vel tro at det kom fra samme sted. Da har vi vel bare vært heldige. Eller du uheldig.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #21 Skrevet 20. mars 2021 «Hva!!? Går du fysisk i butikken?!! Handler du ikke på nett??! Sååå stress?!! Alle handler da på nett i våre dager??!» Ååh, sånne tråder gjør at jeg STORKOSER meg. Nei, ikke av skadefryd, men av glede over at jeg handler varene mine på butikken og slipper å få leverpostei i stedet for ost, MME eller sko i stedet for hengekøye. «Men du kan jo bare sende tilbake og få nyyy!!!» Selv fatter jeg ikke at folk gidder det stresset med å bestille ting og la andre pakke varene. Jeg skal holde varen i hånden før jeg bestemmer meg om jeg skal ha den, og jeg skal i hvert fall være den som pakker det ned. Anonymkode: ffe7e...212
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #22 Skrevet 20. mars 2021 Bor i Oslo, bruker Kolonial flere ganger i måneden. De siste årene har jeg ikke fått noen feil eller dårlige varer. I starten, var det oftere noe feil eller mangler (2018) - men ikke nå. Anonymkode: bbdc9...133
Spurvugla Skrevet 20. mars 2021 #23 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Bor i Oslo, bruker Kolonial flere ganger i måneden. De siste årene har jeg ikke fått noen feil eller dårlige varer. I starten, var det oftere noe feil eller mangler (2018) - men ikke nå. Anonymkode: bbdc9...133 Det stemmer med min erfaring. Jeg brukte dem en stund, men ga opp siden det var så mange feil. Under pandemien har jeg begynt igjen, og nå går det helt fint. Jeg har hatt større problemer med Meny, faktisk, der blir det nesten alltid avvik.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #24 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Litt av utfordringen er nok at mye plukkes og pakkes av roboter Anonymkode: 347b5...0ef Da er det ikke rart det er mye rare erstatningsvarer 😄 Anonymkode: 978da...012
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #25 Skrevet 20. mars 2021 Bare fått manglende vare en gang, men det er ofte jeg får knuste varer. Melkekartong det har gått hull på eller knuste youghurtbegere. Det er irriterende. Anonymkode: 6db89...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå