Gå til innhold

Demo foran Stortinget i morgen!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det morsomste er jo at politiet tar demonstrasjonen med knusende ro mtp smittevern da det ikke kommer nok folk til å utgjøre en smittetrussel 😂😂

Anonymkode: 334ff...14d

...eller de er såpass oppegående at de også skjønner at pandemien er rimelig opphauset. Det er flere hundre til stede, fyi. 

Anonymkode: 94737...822

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

...eller de er såpass oppegående at de også skjønner at pandemien er rimelig opphauset. Det er flere hundre til stede, fyi. 

Eller anslagsvis mellom 100-200 mennesker. Ikke et overveldende antall, med andre ord. 

Anonymkode: 7284b...a8e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eller anslagsvis mellom 100-200 mennesker. Ikke et overveldende antall, med andre ord. 

Anonymkode: 7284b...a8e

Akkurat så få at det blir sykt pinlig for hver enkelt. Heldigvis for dem så skjønner de det ikke.

Lurer på om de ikke behøver å forholde seg til folk utenfor meningsfellesskapet i hverdagen.. 

Anonymkode: b6cea...072

Ekspert: - Blir bare villere og villere

Forfatter, frilansjournalist og ekspert på konspirasjonsteorier, John Færseth, har jevnlig fulgt demonstrasjonene tidligere og skrevet om dem i tidsskriftet Fri Tanke.

De tre talene han hadde fått med seg da han snakket med AO, mener han hadde vært «temmelig spinnville».

- Det er nok mange som er kritiske til nedstengning, men jeg vet ikke om så mange av dem deler det budskapet som fremføres i dag, sier han.

Færseth forteller at demonstrasjonene jevnt over har blitt preget av konspirasjonsteorier, men aldri så mye som i dag.  Stabilt ...

mamma til adhd gutt<3 skrev (14 minutter siden):

Ekspert: - Blir bare villere og villere

Forfatter, frilansjournalist og ekspert på konspirasjonsteorier, John Færseth, har jevnlig fulgt demonstrasjonene tidligere og skrevet om dem i tidsskriftet Fri Tanke.

De tre talene han hadde fått med seg da han snakket med AO, mener han hadde vært «temmelig spinnville».

- Det er nok mange som er kritiske til nedstengning, men jeg vet ikke om så mange av dem deler det budskapet som fremføres i dag, sier han.

Færseth forteller at demonstrasjonene jevnt over har blitt preget av konspirasjonsteorier, men aldri så mye som i dag.  Stabilt ...

Selv om en selvutnevnt ekspert uttaler seg, behøver det ikke være sant. 
Jeg jobbet i en bedrift for noen år siden. Det ble streik og mye mediedekning. Det som ble sagt om oss i mediene var regelrett feil. Det var oppspinn, løgn og ting som ble sagt for å sverte oss. Hva vi krevde, noe så enkelt som anstendige arbeidsforhold, kom ikke fram. 
Just sayin’.

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Selv om en selvutnevnt ekspert uttaler seg, behøver det ikke være sant. 
Jeg jobbet i en bedrift for noen år siden. Det ble streik og mye mediedekning. Det som ble sagt om oss i mediene var regelrett feil. Det var oppspinn, løgn og ting som ble sagt for å sverte oss. Hva vi krevde, noe så enkelt som anstendige arbeidsforhold, kom ikke fram. 
Just sayin’.

Nei, men i dette tilfellet vet vi jo hvem som pleier å frekventere disse demoene. Det er folk fra ytre høyre, i tillegg til folk som er imot strømmålere og 5G-nett, vaksinemotstandere - kort sagt paranoide. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Rimelig historieløst å kalle dette den største helsemessige krisen noen gang. Kan komme på et par ting som er ganske mange hakk verre gitt..

Anonymkode: 979ee...386

Skulle skrive noen gang siden spanskesyken, men ser det falt ut.

Anonymkode: 1c94d...f3c

I en skoleklasse her er 4 stylker smittet nå. 1 er bare litt syk, veldig slapp og trykk for brystet, de 3 andre ligger med høy feber og er skikkelig dårlige. Når vi nå også hører at 60% må regne med å slite med ettervirkninger etter sykdomen etter et halvt år synes jeg det er såpass skremmende at det er verdt å gjøre en del tiltak for at ikke mine tenåringer eller andre jeg er glad i skal utsettes for det.

Anonymkode: 08d84...f58

I en skoleklasse her er 4 stylker smittet nå. 1 er bare litt syk, veldig slapp og trykk for brystet, de 3 andre ligger med høy feber og er skikkelig dårlige. Når vi nå også hører at 60% må regne med å slite med ettervirkninger etter sykdomen etter et halvt år synes jeg det er såpass skremmende at det er verdt å gjøre en del tiltak for at ikke mine tenåringer eller andre jeg er glad i skal utsettes for det.

Anonymkode: 08d84...f58

Svogerforskning.
Søsteren min og familien hadde det i høst, 6 stk i husstanden. Én hadde feber i to dager, én hostet i en ukes tid, ingen av de andre merket noe som helst. Ingenting. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Svogerforskning.
Søsteren min og familien hadde det i høst, 6 stk i husstanden. Én hadde feber i to dager, én hostet i en ukes tid, ingen av de andre merket noe som helst. Ingenting. 

Men...du bedriver jo også svogerforskning? Det er udiskutabelt at noen blir svært syke av viruset og sliter med ettervirkninger i lang tid. Det er ikke bare antall døde som skal måles når man snakker om korona. 

Anonymkode: 334ff...14d

Svogerforskning.

Hun du svarte refererte til validerte forskningsresultater, og den eneste som holder på med svogerforskning er deg.

Anonymkode: 9bbbf...8e4

On 3/19/2021 at 10:55 PM, Anonym bruker said:

Det blir demonstrasjon for full igjen åpning av Norge imorgen. Bli med! Foran Stortinget!!

For frihet! For og få bestemme selv!

https://www.facebook.com/groups/stoplockdownna/permalink/1121159888338466/

Anonymkode: 2b01e...8af

Nei, de er kun en gjeng med idioter, Gjerne de som er vaksine mostandere og tror på konspirsjon teorier

Anonymkode: fb813...603

Når Erna drar på hyttetur og ikke overholder smittevernreglene/bryter de,  så sier vel det at hun ikke frykter covid-19, med andre ord at viruset ikke er så farlig likevel... Får en til å tenke...

Anonymkode: 1e50c...bac

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Når Erna drar på hyttetur og ikke overholder smittevernreglene/bryter de,  så sier vel det at hun ikke frykter covid-19, med andre ord at viruset ikke er så farlig likevel... Får en til å tenke...

Anonymkode: 1e50c...bac

Nei, hun viser at hun føler seg hevet over regler som gjelder for vanlige folk. Det er noe helt annet, men enig i at det får en til å tenke. 

the amazing spidermamma skrev (55 minutter siden):

Nei, hun viser at hun føler seg hevet over regler som gjelder for vanlige folk. Det er noe helt annet, men enig i at det får en til å tenke. 

Det tror jeg ikke. Jeg tror på det første.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, de er kun en gjeng med idioter, Gjerne de som er vaksine mostandere og tror på konspirsjon teorier

Anonymkode: fb813...603

Oi. Her var det så mange skrivefeil i en setning at jeg ikke klarer å ta deg seriøst.

Anonym bruker skrev (På 20.3.2021 den 8.06):

Jeg skal.
Og til dere som lurer: jeg har høyskoleutdanning, høyt ansett jobb med ca 700000 i årslønn (dog permittert nå da), egen enebolig, mann og barn. 

Så bare mobb videre. Kall meg nazist eller tinnfoliehatt-tilhenger. Føler dere dere store og sterke nå?

Jeg tror deg ikke. Ingen høyt utdannede i høye stillinger er permittert nå, de sitter på hjemmekontor. 

Anonymkode: 3086a...77e

• Opprett ny...