tante grusom master of law Skrevet 20. mars 2021 #26 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har hjemmekontor, så må gå aktivt inn for å få skritt. Jeg løper som regel hver dag, og de dagene jeg eventuelt ikke løper, så går jeg en lang tur. Jeg ender som regel på ca 15-16000 skritt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #27 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Har du ikke barn?? Hvordan i huleste for du det til? Altså jeg må Opp en time før barna for i det hele tatt kunne gjøre meg klar og lage frokost. 4 barn her ingen sjangs med lang tur tar en 5 minutter ute på gata med hunden. Anonymkode: f72cc...c1d Jeg har også barn, men bruker ikke en time før de står opp om morgenen altså. Og 5 min på gata, det er virkelig ikke nok, da bør man ikke ha hund... Vi har en hund som ikke trenger så mye mosjon, er jo forskjell på en chihuahua og en vorster liksom, men vi går en liten runde på ca km om morgenen og en lenger runde på ettermiddag kveld, da varierer det mellom 3 og 6 km (kommer faktisk an på været, for hunden liker ikke være ute i regn ). Vi har også hage, så hunden er ute i den og lufter seg litt flere ganger om dagen. Anonymkode: c70cc...641
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #28 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også barn, men bruker ikke en time før de står opp om morgenen altså. Og 5 min på gata, det er virkelig ikke nok, da bør man ikke ha hund... Vi har en hund som ikke trenger så mye mosjon, er jo forskjell på en chihuahua og en vorster liksom, men vi går en liten runde på ca km om morgenen og en lenger runde på ettermiddag kveld, da varierer det mellom 3 og 6 km (kommer faktisk an på været, for hunden liker ikke være ute i regn ). Vi har også hage, så hunden er ute i den og lufter seg litt flere ganger om dagen. Anonymkode: c70cc...641 I og med at jeg har hjemme kontor så er det mer enn nok for henne å løpe ut og tisse. Så hår hun tilbake og legger seg. Tar henne med ut når hun står opp så går vi en større tur. Hun veier knappe 3 kg så tror ikke hun trenger 20 km per dag altså. Hun er ganske så fornøyd med livet tror jeg😂. Ja jeg er vel treg jeg da men matpakke til 4 barn i tillegg til frokost tar tid. Anonymkode: f72cc...c1d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #29 Skrevet 20. mars 2021 Jobber på kontor, men det er en del flying hit og dit. Jeg ligger på 10-15000 per dag Anonymkode: 4d33e...273
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #30 Skrevet 20. mars 2021 Jeg ligger til vanlig mellom 8-12000 skritt hver dag. Da går jeg mer enn jeg "må" hjemom dagen. Jeg hatt ikke en jobb hvor jeg sitter i ro hele dagen, men går kun inne i et lite lokale, så begrenset hvor mange skritt jeg får av det. For å få ca 10000 skritt hver dag, går jeg deler av veien til jobb eller går en tur på ettermiddagen. Anonymkode: 50f31...efd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #31 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du ikke barn?? Hvordan i huleste for du det til? Altså jeg må Opp en time før barna for i det hele tatt kunne gjøre meg klar og lage frokost. 4 barn her ingen sjangs med lang tur tar en 5 minutter ute på gata med hunden. Anonymkode: f72cc...c1d Jeg har også fire barn, men mine barn er store (11-18 år). Vi kan komme og gå som vi vil på dagtid og om kvelden, egentlig. Altså, vi er jo stort sett helt vanlige, men det er ikke sånn at det å gå tur, på butikken osv er et prosjekt lenger. Mannen og jeg går som regel en tur på 40-60 minutter på ettermiddagen med hunden. Ungene lufter den om morgenen. HI: Jeg merker nok dessverre stor forskjell på vinter og sommer. I sommerhalvåret ligger jeg i snitt på 12 000-15 000 skritt, om vinteren på 8000-11 000 skritt. Det er dager med både langt flere og færre skritt i begge sesongene, men dette er normalen min. Jeg trodde jeg gikk mye i jobben min (lærer), men det blir visst bare 4000-5000 skritt på en dag der. Anonymkode: 443bd...624
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #32 Skrevet 20. mars 2021 Har som regel 15 000 skritt innen jeg er ferdig på jobb. Så innen unga er lagt blir det 18-19. Trimmer jeg blir det 20 000. Til neste år kjøper vi hund og siden en time gange i godt tempo er ca 10 000 skritt tipper jeg 30 000 ikke er usannsynlig for folk med store unger og aktiv livsstil er godt mulig. Anonymkode: 02cb3...f66
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #33 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Samme her 👍 Anonymkode: 01aaa...861 Samme her.......å komme over 10000 skritt om dagen med kontorjobb krever bevisste valg med hensyn til trapper, hvor du parkere osv. Anonymkode: ff326...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå