Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #51 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så vidt jeg kan se er det ingen i denne tråden som har sagt at de skal drive i reglene? Vi er forbanna på at myndighetene forventer at vi hvert minutt skal være oppdatert på endringene i reglene og tolkningen av disse, mens statsministeren selv "ikke vet" om en av de enkleste reglene hun selv var med på å lage. Det er greit at det er en tabbe, men innrøm det at du hadde lyst til å samle familien på 60-årsdagen, ikke lyv at du ikke visste hvilke regler som gjaldt. Det er det ingen som tror på. Anonymkode: 104dd...919 Det stemmer, jeg blandet med Høie-tråden. Beklager. Men hva godt gjør det dere å gå rund og være forbanna? Hun gjorde en tabbe, hun beklager og hun tar straffen. Å sitte på div forum og hisse seg opp gjør ingen noen godt. Anonymkode: 8e4ad...feb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #52 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): «La den som aldri selv har syndet kaste den første sten...» Så du har aldri noen gang i ditt liv brutt en regel HI? Dumt valg av Erna, ja, men det skjønner alle. Blir ikke mindre korona av å rante om det her inne.... er ikke mindre feil om hun får bot heller, tenker gapestokken nå er straff nok. Det som er skremmende er signaleffekten , når Erna kan så kan jeg og... Anonymkode: 785b1...294 "Gapestokken", som du kaller det, er på ingen måte nok straff når landets øverste leder bryter norske lover og forskrifter, også lokalforskrifter - etter at hun i et helt år har vært øverste ansvarlige for å innføre de reglene vi har på smittevern OG andre i tillegg anmeldes, bøtelegges og til og med kan risikere fengsel for samme brudd som hun har begått. Eneste måte å stoppe den "signaleffekten" som du snakker om, det er å vise at det er faktisk likhet for loven i landet, at ikke de rike og priveligerte får slippe unna ved å bare si "beklager". Det er dessuten ikke bare én regel hun har valgt å overse. Hun valgte helt bevisst å planlegge at familien fra ulike steder i landet skulle foreta unødvendige innenlandsreiser. Bevisst planlegging og organisering. Og ingen av de voksne i familien har reagert på dette - det sier at det er flere enn Erna selv som stiller seg selv over gjeldende regelverk, eller ikke følger med. I tillegg til å være for mange ute på restaurant valgte de også å være alle samlet i en leilighet kvelden etter, for å spise sammen da. Og som om ikke det var nok så stod Erna i går på nasjonal tv-sending og sa at hennes sikkerhetsvakter (politiet), de satt i en helt annen leilighet og ikke så hvem som gikk inn/ut av leiligheten. Med andre ord sa hun egentlig rett ut at de ikke gjorde jobben sin. Det er forferdelig uprofesjonelt av henne, og også en ansvarsfraskrivelse fra hennes side, selv om hun pakker det inn som om de ikke kunne vite. Det eneste som kan roe denne situasjonen og gjøre at det ikke fører til at en del driter i smittevernreglene, med de følgene det kan få, det er at Erna og alle familiemedlemmene blir etterforsket for brudd på smittevernreglene og at de får samme reaksjoner som hvermansen ellers ville fått for samme lov-/forskriftsbrudd, anmeldelse og bøter. I tillegg mener jeg det bør være en ekstra skjerping i Ernas bot/straff, da hun har et helt spesielt ansvar som landets leder i denne pandemien. Det blir spennende å se hvordan Erna vil forsøke å opprette tillit igjen. Anonymkode: c1dbe...e51 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #53 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): "Gapestokken", som du kaller det, er på ingen måte nok straff når landets øverste leder bryter norske lover og forskrifter, også lokalforskrifter - etter at hun i et helt år har vært øverste ansvarlige for å innføre de reglene vi har på smittevern OG andre i tillegg anmeldes, bøtelegges og til og med kan risikere fengsel for samme brudd som hun har begått. Eneste måte å stoppe den "signaleffekten" som du snakker om, det er å vise at det er faktisk likhet for loven i landet, at ikke de rike og priveligerte får slippe unna ved å bare si "beklager". Det er dessuten ikke bare én regel hun har valgt å overse. Hun valgte helt bevisst å planlegge at familien fra ulike steder i landet skulle foreta unødvendige innenlandsreiser. Bevisst planlegging og organisering. Og ingen av de voksne i familien har reagert på dette - det sier at det er flere enn Erna selv som stiller seg selv over gjeldende regelverk, eller ikke følger med. I tillegg til å være for mange ute på restaurant valgte de også å være alle samlet i en leilighet kvelden etter, for å spise sammen da. Og som om ikke det var nok så stod Erna i går på nasjonal tv-sending og sa at hennes sikkerhetsvakter (politiet), de satt i en helt annen leilighet og ikke så hvem som gikk inn/ut av leiligheten. Med andre ord sa hun egentlig rett ut at de ikke gjorde jobben sin. Det er forferdelig uprofesjonelt av henne, og også en ansvarsfraskrivelse fra hennes side, selv om hun pakker det inn som om de ikke kunne vite. Det eneste som kan roe denne situasjonen og gjøre at det ikke fører til at en del driter i smittevernreglene, med de følgene det kan få, det er at Erna og alle familiemedlemmene blir etterforsket for brudd på smittevernreglene og at de får samme reaksjoner som hvermansen ellers ville fått for samme lov-/forskriftsbrudd, anmeldelse og bøter. I tillegg mener jeg det bør være en ekstra skjerping i Ernas bot/straff, da hun har et helt spesielt ansvar som landets leder i denne pandemien. Det blir spennende å se hvordan Erna vil forsøke å opprette tillit igjen. Anonymkode: c1dbe...e51 Politiet har åpnet sak. Anonymkode: 9ec95...98f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #54 Del Skrevet 19. mars 2021 Noen som tenker på hvilket arbeidspress hun og andre "der oppe" har hatt siste året? Hvor lite fritid hun har hatt? Hvor mye upopulære avgjørelser hun stadig må ta. Tenker dama fortjente en pustepause jeg, men var jo selvsagt skikkelig dumt å glemme seg bort. Det med at det er brudd på smittevernsregler på en restaurant når de sitter på ulike bord skjønner jeg ikke. Det er altså lov å sitte på restaurant med andre, men hvis de på nabobordet er i slekt/kjente så er det ikke lov. Sært. Anonymkode: a1195...97d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #55 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Noen som tenker på hvilket arbeidspress hun og andre "der oppe" har hatt siste året? Hvor lite fritid hun har hatt? Hvor mye upopulære avgjørelser hun stadig må ta. Tenker dama fortjente en pustepause jeg, men var jo selvsagt skikkelig dumt å glemme seg bort. Det med at det er brudd på smittevernsregler på en restaurant når de sitter på ulike bord skjønner jeg ikke. Det er altså lov å sitte på restaurant med andre, men hvis de på nabobordet er i slekt/kjente så er det ikke lov. Sært. Anonymkode: a1195...97d Og du tror at restauranteiere, småbarnsfamilier med hjemmekontor, hjemmebarnehage og hjemmeskole samtidig, arbeidsledige og permitterte IKKE har hatt arbeidspress i ett år nå? Vi sliter alle sammen! Mange av vanlige dødelige har ikke penger til mat og klær, og Erna avspiser dem med at "hadde de råd til dette før da?". Ingen forståelse eller empati med folk som lider av tiltakene. Det er heller ikke en FORGLEMMELSE. Jeg tviler på at familien og vennene valset inn uten invitasjon der - det var nøye planlagt hvem og hvor mange som skulle inviteres. Nå er det tid for konfirmasjoner her jeg bor, og folk sjekker i detalj hvilke regler som gjelder, tar forbehold om avlyst selskap/reduksjon i gjesteliste/annen lokasjon. Et sekstiårslag med 14 mennesker planlegges noen uker i forveien. Så nei, det er ingen som "glemte seg bort" her. Hun tenkte at det ikke var så nøye, og regnet ikke med at det skulle havne i media. Anonymkode: 104dd...919 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #56 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Og du tror at restauranteiere, småbarnsfamilier med hjemmekontor, hjemmebarnehage og hjemmeskole samtidig, arbeidsledige og permitterte IKKE har hatt arbeidspress i ett år nå? Vi sliter alle sammen! Mange av vanlige dødelige har ikke penger til mat og klær, og Erna avspiser dem med at "hadde de råd til dette før da?". Ingen forståelse eller empati med folk som lider av tiltakene. Det er heller ikke en FORGLEMMELSE. Jeg tviler på at familien og vennene valset inn uten invitasjon der - det var nøye planlagt hvem og hvor mange som skulle inviteres. Nå er det tid for konfirmasjoner her jeg bor, og folk sjekker i detalj hvilke regler som gjelder, tar forbehold om avlyst selskap/reduksjon i gjesteliste/annen lokasjon. Et sekstiårslag med 14 mennesker planlegges noen uker i forveien. Så nei, det er ingen som "glemte seg bort" her. Hun tenkte at det ikke var så nøye, og regnet ikke med at det skulle havne i media. Anonymkode: 104dd...919 Du vet ikke hva hun tenkte... skjønner ikke ønsket om å hudflette folk slik Anonymkode: a1195...97d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #57 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Noen som tenker på hvilket arbeidspress hun og andre "der oppe" har hatt siste året? Hvor lite fritid hun har hatt? Hvor mye upopulære avgjørelser hun stadig må ta. Tenker dama fortjente en pustepause jeg, men var jo selvsagt skikkelig dumt å glemme seg bort. Det med at det er brudd på smittevernsregler på en restaurant når de sitter på ulike bord skjønner jeg ikke. Det er altså lov å sitte på restaurant med andre, men hvis de på nabobordet er i slekt/kjente så er det ikke lov. Sært. Anonymkode: a1195...97d Med den tankegangen så kan man jo holde konfirmasjoner med samme utgangspunkt da, at hver familie sitter på hvert sitt bord. Anonymkode: 9ec95...98f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #58 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du vet ikke hva hun tenkte... skjønner ikke ønsket om å hudflette folk slik Anonymkode: a1195...97d Jeg hudfletter ikke. Jeg er bare lei av at folk skal unnskylde politikere med at "de har så mye å gjøre", "de er så presset og slitne", "det er lov å glemme seg", mens det for oss vanlige folk er bare trusler, bøter og skjeve blikk bare vi står 80 cm fra en person i stedet for 100. Anonymkode: 104dd...919 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #59 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Med den tankegangen så kan man jo holde konfirmasjoner med samme utgangspunkt da, at hver familie sitter på hvert sitt bord. Anonymkode: 9ec95...98f Nøkkelordet er "arrangement". Et arrangement er noe man arrangerer - bursdag, dåp, begravelse, venninnetreff osv osv. Jeg kan ikke se hvordan det kan være uklart at et bursdagsselskap er et privat arrangement. Det har blitt nevnt av myndighetene i tolkningen av reglene - "runde dager", for eksempel. Så når statsministeren sier at hun ikke var klar over at en bursdag ble regnet som arrangement, kjøper jeg det ikke. I motsetning til oss har hun vært med på diskusjon og vedtakelse av regelverket - hun er kjent med hvordan reglene tolkes mye bedre enn oss. Anonymkode: 104dd...919 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #60 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Med den tankegangen så kan man jo holde konfirmasjoner med samme utgangspunkt da, at hver familie sitter på hvert sitt bord. Anonymkode: 9ec95...98f På en restaurant ja, når man uansett kan dra dit. Ser ikke forskjellen på om det sitter kjente eller fremmede på bordet ved siden av? Anonymkode: a1195...97d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #61 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): På en restaurant ja, når man uansett kan dra dit. Ser ikke forskjellen på om det sitter kjente eller fremmede på bordet ved siden av? Anonymkode: a1195...97d Forskjellen er at det da er et arrangement, og dermed ikke er lov. Anonymkode: 9ec95...98f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #62 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): På en restaurant ja, når man uansett kan dra dit. Ser ikke forskjellen på om det sitter kjente eller fremmede på bordet ved siden av? Anonymkode: a1195...97d Reglene er at private arrangementer over 10 personer er forbudt. Det spiller ingen rolle om du arrangerer det i eget hjem, offentlig do, restaurant eller kirke. Anonymkode: 104dd...919 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #63 Del Skrevet 19. mars 2021 Ser dere ikke hvor idiotisk alt dette er? Hvis vi hadde sett dette for et år siden, hadde vi trodd det hadde rablet fullstendig! Enkelte dager her inne tenker jeg faktisk det, at det har rablet. Verden er blitt sprø. Anonymkode: 551c8...62d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #64 Del Skrevet 19. mars 2021 Å legge seg flat er ikke nok. Hun bør bøtelegges hvis hun har brutt lov og forskrift, hun som andre. Hun har t.o.m. et særlig ansvar - det er jo hun som har ledet regjeringen som har laget disse reglene! Anonymkode: eb403...bee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #65 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Ser dere ikke hvor idiotisk alt dette er? Hvis vi hadde sett dette for et år siden, hadde vi trodd det hadde rablet fullstendig! Enkelte dager her inne tenker jeg faktisk det, at det har rablet. Verden er blitt sprø. Anonymkode: 551c8...62d Verden er sprø, men må kunne forvente at de bestemmer reglene og som formaner og formaner at folk skal holde reglene, gjør det selv og. Anonymkode: 9ec95...98f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #66 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Ser dere ikke hvor idiotisk alt dette er? Hvis vi hadde sett dette for et år siden, hadde vi trodd det hadde rablet fullstendig! Enkelte dager her inne tenker jeg faktisk det, at det har rablet. Verden er blitt sprø. Anonymkode: 551c8...62d Idiotisk eller ikke, det er regjeringen som har laget disse reglene. Vanlige folk kan bli bøtelagt for å la være å følge dem. Hvorfor skal Erna Solberg - som den øverste ansvarlige for dem som har laget disse reglene - ikke måtte stå til ansvar for å bryte dem? Anonymkode: eb403...bee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #67 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): På en restaurant ja, når man uansett kan dra dit. Ser ikke forskjellen på om det sitter kjente eller fremmede på bordet ved siden av? Anonymkode: a1195...97d Men så hadde de også 14 personer hjemme i leiligheten sin, der de anbefalte andre å holde seg til 10 maks... Anonymkode: d98ea...d9d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #68 Del Skrevet 19. mars 2021 Banderas skrev (19 timer siden): Stem rødgrønt. Så vi får en like god koronahåndtering som den svenske rødgrønne selverklærte feministiske regjeringen har vist? Haha! De har vist så dårlig håndtering der borte at det ikke vil forundre om de blir etterforsket for folkemord i etterkant. Det er jo mange tusen unødvendige dødsfall i Sverige kun på grunn av et totalt håpløst rødgrønt feministisk styre. I Norge har regjeringen levert, med en og annen glipp som denne saken! Anonymkode: 8068c...a55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #69 Del Skrevet 19. mars 2021 Hvis vi skal aldri skal tilgi en politiker for å tråkke feil så har vi ikke flere politikere igjen. alle i toppen har jo gjort noe galt. Til og med rødgrønn side mens de satt i regjering. Det er likt på begge sider. Nå er også saken hvor nestleder i ap holdt nachspiel sendt til statsadvokaten. Anonymkode: 4b9de...e38 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #70 Del Skrevet 19. mars 2021 Fant dette på Facebook i dag. Skrevet av en advokat i Haugesund, Erik Lea. Synes det var bra. Mulig mine synspunkter er noe spesielle, men jeg klarer ikke med min beste vilje å øse meg opp over at en eller annen politiker i Bodø drikker på et hotellrom. Når man er dritings er det ikke lett å telle. Ei heller klarer jeg å hisse meg opp over om statsministeren hadde fest med litt for mange. Tvert om. Det gjør meg glad å konstatere at ingen er ufeilbare, i likhet med alle oss andre. Det er en del av livet å tabbe seg ut fra tid til annen. Noen ganger ved et rent uhell, noen ganger fordi en hadde hodet et annet sted, feks under armen, og noen ganger med viten å vilje, såkalt forsett. Tenk om det var slik at det kun var oss "vanlige folk" som skulle drite oss ut, mens alle i posisjon, feks politi, påtale, dommere og politikere aldri gjorde det? Er det slike ufeilbarlige mennesker vi ønsker skal sitte i posisjon? Eller kan det være greit at vi også har vanlige dødelige i posisjon? Uansett, God helg til alle typer mennesker, både de som har dritt seg ut og de som har til gode å gjøre det. Velkommen etter 🙂 Anonymkode: 05c09...c14 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #71 Del Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Noen som tenker på hvilket arbeidspress hun og andre "der oppe" har hatt siste året? Hvor lite fritid hun har hatt? Hvor mye upopulære avgjørelser hun stadig må ta. Tenker dama fortjente en pustepause jeg, men var jo selvsagt skikkelig dumt å glemme seg bort. Det med at det er brudd på smittevernsregler på en restaurant når de sitter på ulike bord skjønner jeg ikke. Det er altså lov å sitte på restaurant med andre, men hvis de på nabobordet er i slekt/kjente så er det ikke lov. Sært. Anonymkode: a1195...97d Stor sympati for arbeidspresset hun sikkert har. Likevel, hun har mer hjelp rundt seg enn de aller fleste andre. Pustepause kan nok både hun og andre trenge. Men noen forglemmelse er dette for dumt å kalle det. Hun sa selv at dette var planlagt minst 1-2 uker tidligere. Du må huske på at nettopp det at hun er statsminister gjør at hun ikke kan reise på sparket, slik andre lettere kan gjøre. Det er ikke bare hennes egen familie det må planlegges med, det må også planlegges i samarbeid med stedet de skal bo og restaurant. Men viktigere, det må planlegges sammen med SMK og hennes sikkerhetstjeneste (som igjen må være mange nok til døgntjeneste, bolig, mat osv.). Det er et stort apparat rundt. At alle disse har "glemt" smittevernreglene hun selv har repetert opp og i mente i et år, det mener jeg er nærmest utenkelig. Spesielt når hun bryter både det som går på "unødvendig reising" og "antall personer samlet". Anonymkode: c1dbe...e51 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 19. mars 2021 #72 Del Skrevet 19. mars 2021 Syns det er merkelig at hun ikke tenkte gjennom dette. Er det noe media gjør er det jo å forsøke finne grums hos politikerne. Finner de noe, kan du banne på at det blir offentlig. Dette skjer hver gang det er skifte politisk. Media går i dybden for å lete fram noe og finner de noe, slås det stort opp, uavhengig av når det ble gjort. Å være såpass erfaren som hun er, burde hun på forhånd koblet muligheten og sørget for at dette ikke skjedde. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #73 Del Skrevet 19. mars 2021 prekæs skrev (14 minutter siden): Syns det er merkelig at hun ikke tenkte gjennom dette. Er det noe media gjør er det jo å forsøke finne grums hos politikerne. Finner de noe, kan du banne på at det blir offentlig. Dette skjer hver gang det er skifte politisk. Media går i dybden for å lete fram noe og finner de noe, slås det stort opp, uavhengig av når det ble gjort. Å være såpass erfaren som hun er, burde hun på forhånd koblet muligheten og sørget for at dette ikke skjedde. Hun burde absolutt ha tenkt på det, men jeg synes og det er rart at ingen i apparatet rundt henne heller tenkte på det. Politifolkene som skulle vært der, burde tenkt på det. Kongsvik er sterkt kritisk til politiets håndtering av saken. – De skulle egentlig vært flere enn 14 stykker i følget. Vi ble fortalt at tre politifolk også skulle være med som livvakter for Solberg. Vi på restauranten diskuterte mellom oss hvordan vi skulle plassere dem og om de skulle sitte i et rom ved siden av. – Hvis dette blir en politisak, bør kanskje politiet gransket seg selv ettersom de visste godt om dette, sier hun. Men ettersom Solberg dro på et besøk til Ullevål sykehus fredag, deltok verken hun eller livvaktene på middagen. VG har kontaktet Solbergs statssekretær Rune Alstadsæter som bekrefter at planen var at livvaktene skulle sitte på eget rom. https://www.vg.no/nyheter/i/dlMm8B/her-spiste-solberg-familien-vi-faar-hatmeldinger Anonymkode: 9ec95...98f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #74 Del Skrevet 19. mars 2021 Javel... Anonymkode: 2e638...221 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149510925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #75 Del Skrevet 21. mars 2021 On 3/18/2021 at 7:01 PM, Anonym bruker said: Lurer på hva reaksjonen blir? Anmeldelse? Bot? Får alle i følget bøter? Anonymkode: c1dbe...e51 bør henge ut alle som har brutt de regelene er ikke bare henne, og selvom hun er statmister er hun fremdeles et menneske. Heksejakt på 1 person liker jeg dårlig. Men hun bør aboslutt få en bot Anonymkode: e69f0...7ec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415523-solberg-br%C3%B8t-smittevernreglene/page/3/#findComment-149512238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg