Gå til innhold

Rekk opp hånda dere som vil ta AstraZeneca-vaksinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ukritisk de fleste stapper i seg legemidler uten å se på potensielle bivirkninger, så skjønner jeg ikke skepsisen. 

Jeg ville tatt den fordi sykdomsforløpet av kovid vil mest sannsynlig være mye verre for meg. 

Anonymkode: a0263...913

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Rekk opp hånda alle som tar p-piller eller annen hormon-prevensjon

Anonymkode: 648c0...76d

Får man trombocyttopeni av p-piller? Nei, det gjør man ikke. Du blander kortene så kraftig at det gjør vondt å lese det! 

Anonymkode: 0ec87...810

Folk stapper i seg medikamenter, helsekostpreparater, botox, folkets og gudene vet hva, uten å sjekke bivirkninger og eventuelt alvorlighetsgrad og hyppigheten av dem , så er litt underlig at man betviler vaksinen så sterkt. Jeg har hatt blodpropp før, det var ikke noe gøy akkurat. Så innrømmer jeg blir litt skeptisk da, men antar at dersom man forsetter å vaksinere med AZ så vil kanskje ikke jeg få tilbud om den siden jeg har hatt blodpropp før.

Anonymkode: 719b2...f06

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Folk stapper i seg medikamenter, helsekostpreparater, botox, folkets og gudene vet hva, uten å sjekke bivirkninger og eventuelt alvorlighetsgrad og hyppigheten av dem , så er litt underlig at man betviler vaksinen så sterkt. Jeg har hatt blodpropp før, det var ikke noe gøy akkurat. Så innrømmer jeg blir litt skeptisk da, men antar at dersom man forsetter å vaksinere med AZ så vil kanskje ikke jeg få tilbud om den siden jeg har hatt blodpropp før.

Anonymkode: 719b2...f06

Akkurat dette tenkte jeg på her om dagen. Jeg har tatt botox mot migrene, og nå aimovig, og det tar jeg uten å blunke. Men er likevel litt skeptisk til koronavaksine, og sånn som det er nå med denne vaksinen, så tror jeg ikke at jeg hadde sagt ja til den.

Anonymkode: 71d15...c51

Jeg har tatt pfizer, så trenger ikke astra zeneca. Men ja, jeg hadde tatt sjansen. Det er veldig få som har fått alvorlige bivirkninger. Jeg står fast på medisiner som har større sannsynlighet for alvorlige bivirkninger enn det vaksinen har. 

Anonymkode: 5c05b...b17

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Rekk opp hånda alle som tar p-piller eller annen hormon-prevensjon

Anonymkode: 648c0...76d

Har ikke brukt det heller siden mamma døde ung av blodpropp så fikk jeg ikke det av legen. Jeg kan ta vaksine, men ikke AZ da tar jeg heller sjansen på korona. 

Anonymkode: dcf9e...2e5

Helt urolig at de gir den grønt lys!! 13 med blodpropp i Tyskland også. Men det er pengene som rår. Håper Norge har vett i skallen og lar vær å kjøpe den. Skal jeg noen gang vaksinere meg skal jeg vite hvilken de setter, og denne tar jeg aldri!

Anonymkode: 225e9...858

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Får man trombocyttopeni av p-piller? Nei, det gjør man ikke. Du blander kortene så kraftig at det gjør vondt å lese det! 

Anonymkode: 0ec87...810

En annen ting er at p-piller er frivillig å ta. De krever ikke at du tar dem for å kunne gå på kontoret, slippe å bruke munnbind og karantene ved reise. 

Anonymkode: ef89f...72e

• Opprett ny...