Gå til innhold

Det er kun ikke-vestlige innvandrer som ikke bruker munnbind i Oslo og Bærum

Anbefalte innlegg

Jeg har grunnet jobb vært litt på farta i ca en uke o Oslo. De eneste jeg har sett som ikke bruker munnbind er folk fra pakistan, midtøsten og afrika. Alle andre bruker munnbind. 

Anonymkode: e2daf...792

Fortsetter under...

Jeg bor i Bergen å her er utlendingene mye flinkere til å bruke munnbind enn de norske. Å mange norske bruker de ikke riktig heller,de dekker ikke til nesen.

Anonymkode: 85ec9...880

Annonse

Jeg bor i Bergen og her går omtrent alle utlendinger med munnbind. De som ikke går med munnbind er ungdommer ca 16-18-åring og alle disse gamlingene som samler seg i hopetall på kafeen på senteret også går de med munnbind under nesen🙄

Anonymkode: 538cd...2b5

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bor i Bergen og her går omtrent alle utlendinger med munnbind. De som ikke går med munnbind er ungdommer ca 16-18-åring og alle disse gamlingene som samler seg i hopetall på kafeen på senteret også går de med munnbind under nesen🙄

Anonymkode: 538cd...2b5

Har sett akkurat det samme, bor også i Bergen. Og alle de eldre på rundt 70+ med munnbindet under nesen, det er faktisk litt fascinerende. Men utlendinger bruker munnbind her. Rart at det er forskjell på Bergen og Oslo. 

Anonymkode: 12de3...d38

Min erfaring er menn rundt 55-60 og øst-europeere. Ikke overraskende er det de samme som ikke bruker munnbind som heller ikke bryr seg om å holde avstand. 

Anonymkode: 5134e...de1

Jeg bor i Oslo, jobber med mennesker i en annen bydel enn jeg bor- og får se en del (fra vest til øst) . Jeg er helt uenig med deg.

Jeg syns generelt menn er dårligst til å bruke munnbind (og bruke noenlunde riktig). Dette gjelder menn i alle farger, høyder, alder og alle typer hårvekst både oppå hodet og rundt munnen. De flinkeste er damer som tilsynelatende er innvandret fra land i Asia. 

Annonse

Supamama skrev (11 minutter siden):

Jeg syns generelt menn er dårligst til å bruke munnbind (og bruke noenlunde riktig). Dette gjelder menn i alle farger, høyder, alder og alle typer hårvekst både oppå hodet og rundt munnen.

Deilig at enhver diskusjon koker ned til at menn generelt er verst, slemmest og ellers er årsaken til alt vondt.

I feminist-Sverige er de nå i ferd med å bygge ut så mange fengselsplasser som de har råd til. Et mål fra myndighetene er at en langt større prosentandel av menn skal låses inn for mindre avvik enn tidligere.

Anonymkode: a4ff1...06a

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Deilig at enhver diskusjon koker ned til at menn generelt er verst, slemmest og ellers er årsaken til alt vondt.

I feminist-Sverige er de nå i ferd med å bygge ut så mange fengselsplasser som de har råd til. Et mål fra myndighetene er at en langt større prosentandel av menn skal låses inn for mindre avvik enn tidligere.

Jada. Slik er det selvfølgelig.

Anonymkode: 5134e...de1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dobbel negasjon er ikke korrekt språkbruk :)

Anonymkode: 613a0...27f

Det er ikke dobbel negasjon her. Ikke-vestlige er et ord, og ikke i sammenheng med det andre ikke. Pinlig for deg.

Anonymkode: e2daf...792

Hvis menn (eller andre) ikke vil bort fra samfunnet  og inn i fengsel kan de jo bare droppe å begå kriminalitet-just a thought. 

Anonymkode: 25128...f82

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Mens det er greit med en diskusjon som koker ned til at innvandrere generelt er verst, slemmest og ellers er årsaken til alt vondt?

Anonymkode: 613a0...27f

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jøss, er det incelen vår som er tilbake? 

the amazing spidermamma skrev (11 minutter siden):

Jøss, er det incelen vår som er tilbake? 

Så slem kommentar!

Jeg har aldri sagt noe negativt om noen kvinner på grunn av kjønn.

At denne tråden ble offer for det feministiske misandriet med negative generealiseringer om menn er bare typisk og trist.

Synes det er synd at det går sport i å finne feil hos innvandrere, menn eller andre, for så å henge ut disse som grupper.

Er vi bare utlanding selv om vi har norsk pass. Telles det bare utseende 🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 62c9e...e17

Ja det sier seg selv at du ikke blir norsk selv om du har norsk pass! Du har forsatt en annen hudfarge så da vil du alltid være en utlending

Anonymkode: 85ec9...880

• Opprett ny...