Gå til innhold

Helsearbeider død av blodpropp etter vaksine - hva nå?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det skal «granskes om det er en sammenheng» mellom vaksinen og hjerneblødning/blodproppdødsfall hos friske helsearbeidere. 

Selvfølgelig er det en sammenheng. Lave blodplatene, kombinert med blodpropper rundt om i kroppen forekommer uhyre sjeldent, og aldri hos friske mennesker uten feks alvorlig sepsis. 

Anonymkode: cf33c...9d3

Det vet du selvfølgelig ikke at er en sammenheng. Du , på linje med alle andre må avvente svar på hvorvidt det er det eller ikke. At du personlig tror at det er en sammenheng er selvfølgelig helt greit . 

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det vet du selvfølgelig ikke at er en sammenheng. Du , på linje med alle andre må avvente svar på hvorvidt det er det eller ikke. At du personlig tror at det er en sammenheng er selvfølgelig helt greit . 

Vi som har peiling på dette vet selvfølgelig det.

Anonymkode: e4006...6f4

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Har man plutselig en epidemi av disseminert intravaskulær koagulasjon fra løse luften, da tror du? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/56RxMK/helsearbeider-som-ble-innlagt-etter-astrazeneca-vaksinering-er-doed-undersoeker-om-det-er-sammenheng

Folk som hylte om at "vaksinenektere" bør fratas retten til reise, jobbe osv, og at det burde være vaksinasjonsplikt - hva synes dere nå? Fortsatt forsvarlig å kreve det dere krever? Skal man ukritisk vaksinere med en vaksine som for svært mange fører til så massiv immunrespons at de ligger rett ut i flere dager med høy feber, muskelsmerter, og attpåtil får blodpropp i mange tilfeller?

Anonymkode: 20cff...d66

Det er ikke MANGE tilfeller av blodpropp. Det er satt millioner og det er noen ytterst få blodpropper og da antakelig uavhengig. Andre bivirkninger er jo ikke mer enn ubehag. Det er dette som gjør deg så dritkjedelig, du hopper til dommedag. Og ja, man skal fortsatt vaksinere. Med tvang i visse yrker.

Anonymkode: 0ae85...298

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke MANGE tilfeller av blodpropp. Det er satt millioner og det er noen ytterst få blodpropper og da antakelig uavhengig. Andre bivirkninger er jo ikke mer enn ubehag. Det er dette som gjør deg så dritkjedelig, du hopper til dommedag. Og ja, man skal fortsatt vaksinere. Med tvang i visse yrker.

«Med tvang i visse yrker»? Hva mener du? 
Jeg har fått en dose AstraZ, og jeg skal ikke ha dose nr 2. eller noen andre. Ingen kan tvinge meg. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

«Med tvang i visse yrker»? Hva mener du? 
Jeg har fått en dose AstraZ, og jeg skal ikke ha dose nr 2. eller noen andre. Ingen kan tvinge meg. 

Det er mange nok tilfeller av DIC til at jeg ikke risikerer mitt eget liv på en vaksine. 

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det stemmer ikke det du sier om at dette er utviklet i løpet av et år. Teknologien har vært utviklet gjennom de siste kanskje 10 årene. Utprøvingen har gått raskt av flere årsaker, blant annet at det har vært et stor materiale å jobbe med/prøve på fordi det har vært et så vanvittig stort antall smittede. Det hadde ikke gått like fort om sykdommen var mindre utbredt. Det kan godt hende det er en sammenheng, og jeg er glad den er stoppet inntil videre. Jeg har fått første dose selv, og jeg hadde tatt den igjen om det hadde vært i dag jeg fikk tilbudet for første gang.  Ja, jeg synes det er skummelt, men jeg er enda mer redd covid.

Anonymkode: 9f1de...0f7

Ok, det jeg leste og hørte i starten var at vi ikke burde vente rask løsning ved hjelp av vaksine da det tar lang tid å utvikle en slik. Min mann sier forøvrig at han ikke ønsker ta vaksine, hva er konsekvensene av det? 

Anonymkode: d57e7...745

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Har man plutselig en epidemi av disseminert intravaskulær koagulasjon fra løse luften, da tror du? 

Det er skremmende ja. Jeg tar ikke astrazenica før det er avklart hva som utløste dette. Har nemlig opplevd denne tilstanden i forbindelse med svangeskapet, frister ikke å gjenta. Det dukker ikke opp tilfeldig hos friske mennesker. 

Anonymkode: d600e...dbd

Glad jeg har millioner foran meg i kø og at jeg trenger ikke ta stilling til dette før i 2022. Men hadde jeg fått tilbud om AZ i dag ville jeg takket nei. Har så langt kommet meg godt igjennom pandemien, selv med påvist Covid-19, og tar ikke sjangsen på pådra meg noe mer. 

Anonymkode: 7ffad...c86

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi som har peiling på dette vet selvfølgelig det.

Anonymkode: e4006...6f4

Du kan anta, men du kan ikke vite sikkert ennå. På hvilket nivå jobber du «med dette»? Annen sykdom forsvinner ikke selv om det vaksineres. Du kan anta at det er en sammenheng, og det er godt mulig du har rett, men du kan ikke vite før det er skikkelig undersøkt. 

Anonymkode: ffc3b...5f7

Det er ikke noen "epidemi".

Ok, det jeg leste og hørte i starten var at vi ikke burde vente rask løsning ved hjelp av vaksine da det tar lang tid å utvikle en slik. Min mann sier forøvrig at han ikke ønsker ta vaksine, hva er konsekvensene av det? 

Det er det som er problemet, "lest og hørt" Man må vurdere kilder og vite hva man bør stole på, ikke stol på dib eller Facebook. 

Det er ikke noen "epidemi".

Det er utbredte tilfeller av alvorlige bivirkninger i mange land.  «Epidemi»; som i økt hyppighet og utbredelse av, i dette tilfellet, alvorlige bivirkninger av en vaksine. Det er ikke sånn at Tyskland, Nederland, Danmark, Italia og Irland og Frankrike stanser vaksineringen med AstraZ pga tre tilfeller av blodpropp i Norge, altså. Det er mange. Og mange dødsfall skal vurderes om de er en konsekvens av vaksinering. 

Annonse

Det er det som er problemet, "lest og hørt" Man må vurdere kilder og vite hva man bør stole på, ikke stol på dib eller Facebook. 

Nå var det i avis da, bruker ikke referer til dib eller facebook... 

https://www.aftenposten.no/verden/i/b53gzq/spionasje-risikable-forsoek-og-noedloesninger-fristelsene-er-store-naar

On 3/15/2021 at 2:40 PM, Anonym bruker said:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/56RxMK/helsearbeider-som-ble-innlagt-etter-astrazeneca-vaksinering-er-doed-undersoeker-om-det-er-sammenheng

Folk som hylte om at "vaksinenektere" bør fratas retten til reise, jobbe osv, og at det burde være vaksinasjonsplikt - hva synes dere nå? Fortsatt forsvarlig å kreve det dere krever? Skal man ukritisk vaksinere med en vaksine som for svært mange fører til så massiv immunrespons at de ligger rett ut i flere dager med høy feber, muskelsmerter, og attpåtil får blodpropp i mange tilfeller?

Anonymkode: 20cff...d66

ingen bevis at det er vaksinen sin feil

Anonymkode: 8c547...08f

• Opprett ny...