Gå til innhold

Hvor kan man teste om man har antistoff mot corona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Gratis om du er blodgiver!

Anonymkode: eb79a...000

Er det? Det er litt gøy da. Tester de automatisk uansett, eller er det kun ved oppstart eller om man spør? 

Anonymkode: c2973...5fd

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg var ganske syk i vår og testet meg ikke. Derfor lurer jeg på om jeg har hatt korona. Hi

Anonymkode: d0dee...e67

Er ei her som nevner at de tester på blodgivere, både jeg og mannen er registrert, men har ikke vært inne på en god stund. Det skal jammen jeg sjekke ut. 

Mannen fikk en merkelig influensa med tung pust rett før pandemien ble ett faktum. Det ville forklart hvorfor han i etterkant ikke har samme respons på styrketrening som tidligere. Ene barnet ble skikkelig dårlig, mens jeg og andre barnet var helt friske. Jeg er veldig nysgjerrig på dette 😃

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Er ei her som nevner at de tester på blodgivere, både jeg og mannen er registrert, men har ikke vært inne på en god stund. Det skal jammen jeg sjekke ut. 

Mannen fikk en merkelig influensa med tung pust rett før pandemien ble ett faktum. Det ville forklart hvorfor han i etterkant ikke har samme respons på styrketrening som tidligere. Ene barnet ble skikkelig dårlig, mens jeg og andre barnet var helt friske. Jeg er veldig nysgjerrig på dette 😃

Mannen her er blodgiver og ga blod i februar. Ble hverken spurt om korona eller testet for antistoffer. 

Anonymkode: d007c...ca0

Annonse

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Mannen her er blodgiver og ga blod i februar. Ble hverken spurt om korona eller testet for antistoffer. 

Du vet jo ikke hva de tester for.

Anonymkode: bd986...3f8

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Søren da. Håpet på et annet svar 😂

• Opprett ny...