Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt ruskete i halsen/klør i halsen, og tenker å bestille koronatest i morgen tidlig. Ingen andre symptomer. Er alenemor til 3 barn. Jeg er ikke nærkontakt til noen som er smittet, tester meg utelukkende fordi jeg har luftveissymptomer. Og jeg aner virkelig ikke hvem som evt kan ha smittet meg. Må barna mine holdes hjemme til jeg evt får negativt svar på test? Eller kan de dra på skolen som vanlig? Kommunen har innført ventekarantene, men er usikker på hvordan den fungerer. Stigende smitte her, men ikke et voldsomt smittetrykk allikevel.

Anonymkode: 18f25...ca6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415355-m%C3%A5-barna-mine-i-ventekarantene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min kommune har vi ventekarantene, men da er det slik at hvis jeg har vært i nærkontakt med en som har fått positiv test så skal alle jeg bor med i ventekarantene til de får svar på om nærkontakten min har mutert virus eller ikke. Kun ved mutert virus skal alle de nærkontakten bor med i karantene. Så hadde du bodd i min kommune så skal ikke dine barn i ventekarantene 

Anonymkode: f9cc5...21a

• Opprett ny...