Gå til innhold

Elbilen MG... noen her som har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan dele erfaringer?

Den er jo veldig billig. Mye bil for pengene. Men jeg er litt usikker på rekkevidden, og litt skeptisk til å kjøpe en kinesisk bil😅🙈

Anonymkode: 76826...890

Skrevet

Har dessverre ingen erfaring, men den er godkjent for salg, så trygg å kjøre er den naturligvis. Kort rekkevidde da, så den ville bare uaktuell for meg. Den vil jo halveres om vinteren, om ikke mer enn halveres. 

Anonymkode: 73df4...f8d

Skrevet

Fin bil men alt for kort rekkevidde. Ser mange på veien så helt sikkert trygt å kjøpe. 

Anonymkode: a757d...633

Skrevet

Er veldig fornøyd med den. Ingen problem med kjørelengden heller. Lader den annenhver dag. Kjører til jobb, leverer unger, kjører og henter større unger på fritidsaktiviteter osv. 

Anonymkode: b86c4...e31

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er veldig fornøyd med den. Ingen problem med kjørelengden heller. Lader den annenhver dag. Kjører til jobb, leverer unger, kjører og henter større unger på fritidsaktiviteter osv. 

Anonymkode: b86c4...e31

Takk. 
Hvordan var den i minusgrader? Jeg anslår at jeg kjører 5-7 mil hver dag, kjører barn rundt som en jojo på fritiden, i tillegg til jobb. Klarer jeg med med rekkevidden?

Grunnen til at jeg spør, er min egolf som skal ha 190 km i rekkevidde... som den da IKKE har. Når det var vinter var den tom for strøm etter en dags kjøring. Av og til mindre.

Anonymkode: 76826...890

Skrevet

Vi har de som jobb-biler i kommunen. Helt grei bil, men lite komfort. Mye hjulstøy i kupé, ikke spesielt gode seter osv. Ellers helt grei elbil. (Men vi har elbiler fra tesla og Audi privat, og sammenlignet med dem er MG en kjip kjøreopplevelse). 

Anonymkode: b7acf...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...