Gå til innhold

Kollega som aldri bruker bh... Har jeg lov til å si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er vulgært? Det står da ikke noe om dyp kløft og 2/3 av pupp en på utsiden av klærne. De er tildekket, bare ikke fastbumdet. Hvor or er det vulgært at en kroppsdel rører på seg nåe man er i bevegelse? 

Da jeg var lita, var det helt normalt med bar pupp på stranda. Det er nesten så jeg tror at man må brenne bhen på nytt. 

Anonymkode: a8085...af4

Hun sier jo at det dreier seg om digre mugger i fri dressur, med godt synlige brystvorter. Det er vulgært å gå på jobb sånn. Og jeg skjønner at HI reagerer. Det er vulgært utenom arbeidstid også. Men helt greit i egen bolig. 

Anonymkode: 00c14...557

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun sier jo at det dreier seg om digre mugger i fri dressur, med godt synlige brystvorter. Det er vulgært å gå på jobb sånn. Og jeg skjønner at HI reagerer. Det er vulgært utenom arbeidstid også. Men helt greit i egen bolig. 

Noen har mer synlige brystvorter. Hvis de e dekket til av ugjennomsiktig stoff., ser jeg virkelig ikke problemet. Hvorfor skal det være mer vulgært at de med store bryster dropper bhen. I så fall bør vi desensitivisetes slik at bryster i ulike former og fasonger blir normalisert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det vulgært at bryst beveger på seg under klærne og hvorfor er det vulgært om man kan se brystvortene gjennom klærne (såfremt det er helt vanlige klær)? Er det slik at kolleger med små bryster og små brystvorter kan droppe BHen, men ikke de med større bryster? Hva med litt eldre, kraftige mannlige kolleger som har bryster? Disse beveger også på seg og brystvortene er synlig gjennom skjorten. Hva skal de gjøre?  Og hvorfor er det mer vulgært med bryster som beveger på seg en f.eks. love handles eller store rumper? 

Anonymkode: 3413e...7bc

Skrevet

Nei.  Hvorfor  blir du brydd? 

Anonymkode: bbb5d...b86

Skrevet

Nei, det kan du ikke si noe på. Hvis du ikke takler såpass bør du vurdere å emigrere tol Saudiarabia eløer et annet land der fulstendig tildekking av kvinner er normen.

Anonymkode: 685d8...aae

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det er vulgært? Det står da ikke noe om dyp kløft og 2/3 av pupp en på utsiden av klærne. De er tildekket, bare ikke fastbumdet. Hvor or er det vulgært at en kroppsdel rører på seg nåe man er i bevegelse? 

Da jeg var lita, var det helt normalt med bar pupp på stranda. Det er nesten så jeg tror at man må brenne bhen på nytt. 

Ikkje berre nesten desverre. 

Skrevet

Du har faktisk ikke noe med hvilket undertøy andre bruker eller ikke bruker. Ikke se på puppene hennes hvis det plager deg.

Skrevet

Nei det kan du ikke kommentere. Jeg har alltid syntes det var litt sjuskete å gå uten bh, og gikk alltid med bh selv. Det siste året har jeg hatt kraftige smerter under brystene og hele veien rundt, om ryggen. Sånn typ 7-8 på en smerteskala fra 0-10. Legene finner ingenting, men jeg måtte droppe bh, og jeg er mye bedre nå. Så nå KLARER jeg rett og slett ikke å gå med bh, selv om det før var helt utenkelig å gå uten. Det er flaut, og jeg hater det. Hvis jeg i tillegg hadde kolleger eller leder som hadde kommentert det, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg ville blitt veldig fortvilet. Så man bør tenke på at ting ikke alltid er så « enkle» som man tror hvis man ikke klarer å tenke lenger enn nesa rekker.

Anonymkode: 69237...7c9

Skrevet

Jeg har hatt en mannlig kollega som gikk med lyse kakibukser. Det burde vært anstendig, men hans var så trange. Jeg tror ikke han mente å vise frem Rumpe og bil, men det ble veeeldig synlig.

Ingen sa i fra, men han var viden kjent for dette bak sin rygg. 

Kan være omsorg i å si i fra. Bedre enn å la folk fnise av det uten at de selv skjønner det 

Anonymkode: 590ac...0cf

Skrevet

Det er så deilig å gå uten bh. Skjønner veldig godt kollegaen din her uavhengig av puppestørrelse. Om andre rundt har problemer aå får de sw andre veier. Duvende bryster burde være det minste av dine problemer HI.

Anonymkode: 3999b...53a

Skrevet

Eg tenker du har eit altfor beskytta liv og jamnleg bør utsetjast for både påkledningsvalg og anna som ikkje er din stil. Du treng rett og slett å lære deg å reagere mindre eller i det minste meir hensiktsmessig.

Skrevet

Åh, for en lykke! 🥰Tenk å være så heldig å ha svære naturlige jur der niplene peker rett frem! Hadde jammen meg spradet stolt med mine på tur jeg og da! Her er det vrengte bukselommmer og nipler som viser veien til avgrunnen etter 3 ammebarn og jojovekt i mange år..

Anonymkode: 7fbc9...c22

Skrevet

Jøss, er jeg eneste her som ville satt pris på et litt diskret hint om at brystvortene mine var synlig på jobb. 🤔

Anonymkode: 33932...3d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Jøss, er jeg eneste her som ville satt pris på et litt diskret hint om at brystvortene mine var synlig på jobb. 🤔

De er jo ikke synlige. Det er bare mulig (kanskje) å se siluetten.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Poenget er at det er jo ganske flaut å gi det hintet om du var fullt klar over det selv og ikke brydde deg om det.

Anonymkode: 39fec...a25

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg vil tro at de fleste der man kan se brystvortene gjennom genseren ser det selv. Som regel ser man jo i et speil noen ganger om dagen. Går man i tillegg uten BH vet man jo også at sjansene er større enn om man har BH på. Vil tro det er større sjanse for de vet det selv enn at de må fortelles dette.   

Anonymkode: 3413e...7bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De er jo ikke synlige. Det er bare mulig (kanskje) å se siluetten.

Hun skriver da, veldig synlige brystvorter som man ser tydelig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Poenget er at det er jo ganske flaut å gi det hintet om du var fullt klar over det selv og ikke brydde deg om det.

Anonymkode: 39fec...a25

Da er kanskje spørsmålet, er det egentlig så farlig med litt flaut da? Hvis hun ikke bryr seg, så burde det gå helt fint. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei nei nei privatsak 

Anonymkode: 28a79...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...