Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Barna våre på 5 og 10 ønsker å sove i samme seng, litt nattskrekk på begge to og de ønsker derfor å dele seng en periode. Vi ser nå at det kun er plass til 140 seng, da de ikke ønsker køyeseng. Hva ville dere gjort ? Anonymkode: e6b1b...39a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Seøvfølgelig er det plass, det er jo en dobbeltseng Anonymkode: 760c9...626
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Kommer an på barna. Vi prøvde å ha to 9-åringer i 150 seng på ferie, og det fungerte ikke i det hele tatt. Den ene sover veldig urolig, og den andre våkner veldig lett og ble sur av å bli vekket av en fot i sida eller en arm over ansiktet. Men plassen var mer enn god nok i utgangspunktet hvis begge hadde holdt seg på sin side. 😛 Anonymkode: f7378...8d0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Jeg tenker at det er mer enn nok plass. Min erfaring er at med urolige barn så hjelper det ikke med bredere seng. De som sover svært urolig vil bevege seg rundt alle veier og gjerne i søvne søke mot den andre i sengen slik at de blir liggende tett på hverandre selv om sengen er stor. Hos oss er den ene litt urolig og den andre rolig så her gikk det greit. Noen venner har et barn som sover så urolig at barnet ikke kan dele seng med noen da den den deler seng med blir vekket hele tiden av slag og spark. Anonymkode: 0e3c1...40b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har 140 cm seng, og jeg og kjæresten har god plass. Og vi er begge lett overvektige. Så vil jo tro at det blir plass. Men sønnen min har det vært håpløst og sove med, for han skal enten ligge så inntil deg, eller legge bena over deg, gjerne over ansiktet. Der spiller det ingen rolle hvor stor senga er, fordi han følger bare etter. Anonymkode: 419b7...7df
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Jeg og samboer sov på 90 seng i fire år som studenter, så tenker at det må være plass til to barn i en 140 seng Anonymkode: 0cbe5...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå