Gå til innhold

For to dager siden kom det omtrent trusler om nedstenging hvis ikke smitten går ned, og i dag varsler Erna gjenåpningsplan før påske

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke vi som har panikk. For min del kunne de ha åpnet alt i dag. 

Anonymkode: 16bab...0d2

Det er fortsatt ikke noe forvirrende at de skal presentere en plan 

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (19 minutter siden):

Det er fortsatt ikke noe forvirrende at de skal presentere en plan 

Mixede signaler er forvirrende for mange, selv om det selvsagt ikke er det for deg.

Hi

Anonymkode: d53ed...72d

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mixede signaler er forvirrende for mange, selv om det selvsagt ikke er det for deg.

Hi

Poenget er at dette ikke er akkurat det. Dette er  veldig lett å forstå for mange 

mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden):

Poenget er at dette ikke er akkurat det. Dette er  veldig lett å forstå for mange 

Herregud, du bestemmer ikke hva andre mener, hva jeg mener. 

Hi

Herregud, du bestemmer ikke hva andre mener, hva jeg mener. 

Hi

På ingen måte... jeg kan prøve igjen da jeg virkelig ikke forstår... hva er det som er forvirrende ? 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hi

Men hva er de mixede signalene? 

De kommer med en plan før påske. Hvordan kan det misforstås?

Anonymkode: e77e0...471

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men det er jo nettopp det som er forvirrende. Politikerne har nettopp sagt at hvis smitten ikke går ned i løpet av to uker, så vil det bli strammet kraftig inn. Påska er om to uker. Så nedstenging eller gjenåpning? Nå har de i tillegg stoppet vaksinering med AstraZeneca...

De håper de har planen for hvordan gjennåpningen skal skje klar til påske. De regner ikke med å begynne gjennåpningen da.

Anonymkode: 71747...cf4

2 hours ago, Anonym bruker said:

https://www.dagbladet.no/nyheter/erna-varsler-gjenapningsplan-for-paske/73515591

Det er godt de får bestemt seg, er det rart at folk blir forvirret og mister tillit til hva de sier

verre med folk som deg som er så utålmodig, har vart i 1 år, må holde ut kanskje 2-4 månder til, de som levde under krigen måtte leve slik i 5 år, synes altfor mange sutrer stort, har fortsatt full tiltro til dem

Anonymkode: 80656...d32

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

verre med folk som deg som er så utålmodig, har vart i 1 år, må holde ut kanskje 2-4 månder til, de som levde under krigen måtte leve slik i 5 år, synes altfor mange sutrer stort, har fortsatt full tiltro til dem

Du vet ingenting om meg.

Hi

Haha du er utfattelig naiv! Vi kommer til å ha strenge tiltak minst ut året!

Anonymkode: a2ff2...7a6

Flere vaksinerte -færre tiltak 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Enig med deg, skjønner ikke at folk kan tro noe annet. Eller jeg skjønner jo det, når jeg ser hva regjeringen serverer av info.

Hi

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Du vet ingenting om meg.

Hi

ser jo det på innlegget ditt

Annonse

ser jo det på innlegget ditt

Nei, hvis det du fikk ut av det, er at jeg er utålmodig, så ser du ingenting som helst.

Hi

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Flere vaksinerte -færre tiltak 

Nja....

Anonymkode: 3cb6f...961

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Dette varer nok MYE lengre enn 2-4 mnd til!! 

Anonymkode: 2a3d2...14a

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår ikke at enkelte folk er så naive at de tror på dette pisset om "vi er på oppløpssiden", "hold ut bittelitt til, et par måneder" osv. Det er jo for å få oss lydige. Hadde man sagt at dette vil vare i 1-2 år, ville folk ha gjort massivt opprør. Men så lenge det varer litt og litt, og så litt til, er folk tålmodige. Nå sies det at den tredje bølgen kommer, og at vi da mister kontroll og må stenge. Hva med fjerde bølgen? Tiende bølgen? Tyvende bølgen? Man kan jo ha så mange bølger som det er tall. Hva gjør man da? Holder Norge stengt for alltid?

8 hours ago, Anonym bruker said:

det må du gjerne få tror, det tror ike jeg

8 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg forstår ikke at enkelte folk er så naive at de tror på dette pisset om "vi er på oppløpssiden", "hold ut bittelitt til, et par måneder" osv. Det er jo for å få oss lydige. Hadde man sagt at dette vil vare i 1-2 år, ville folk ha gjort massivt opprør. Men så lenge det varer litt og litt, og så litt til, er folk tålmodige. Nå sies det at den tredje bølgen kommer, og at vi da mister kontroll og må stenge. Hva med fjerde bølgen? Tiende bølgen? Tyvende bølgen? Man kan jo ha så mange bølger som det er tall. Hva gjør man da? Holder Norge stengt for alltid?

bryr meg ikke så mye hva du sier jeg. Viruset vil alltid være her,men når mange i norge er vaksinert , er disse harde tiltakene ikke nødvendig lengre. Tenker heller det er naivt av deg og tenke slik du gjør

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

bryr meg ikke så mye hva du sier jeg. Viruset vil alltid være her,men når mange i norge er vaksinert , er disse harde tiltakene ikke nødvendig lengre. Tenker heller det er naivt av deg og tenke slik du gjør

Viruset muterer, og plutselig er det en mutasjon som vaksinen ikke virker mot. De har sagt at det ikke er noe stort problem å få lage nye vaksiner. MEN det tar jo tid, og så skal de sendes ut til hele verden. Ser jo hvor fort det går nå.... Og så kommer det enda nye mutasjoner som trenger enda en ny vaksine. Osv osv osv... 

• Opprett ny...