Gå til innhold

Fiskepinnene mine blir dvaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få de sprø og delikate? Jeg har prøvd å ha de i ovnen, og jeg har brukt stekepanne. Like dvaske hver gang. Hvordan få de sprø? 

Anonymkode: 87670...12e

Skrevet

Stekovn og varmluft 225 grader, Sørg for god og varm ovn i starten. Evt bruk airfryer

Anonymkode: e7e00...138

Skrevet

Du kan prøve å steke de på varmluft?

Men, er du sikker på at du steker de lenge nok? Steker de i ovnen, og har aldri fått dvaske fiskepinner🤪

Skrevet

Smør i stekepanne.. Har du høy nok varme? 

Anonymkode: 9883c...b02

Skrevet

Når jeg har de i ovnen, har jeg på max varme, 250 grader, tror jeg det er. 
I stekepanna bruker jeg smør, og full guffe hele tiden. Likevel blir de daffe. 🙄
HI

Skrevet

Varmluft 200-225 grader. Steker de til de er gyldne. Ofte føles de ikke så sprøe ut når jeg kjenner på de inne i ovnen, men blir sprø når de kommer ut og i kontakt med luft. Får nesten alltid sprø fiskepinner. I hvert fall med First Price sine fiskepinner. Vi synes de er de beste

Skrevet
Hirka89 skrev (4 minutter siden):

Varmluft 200-225 grader. Steker de til de er gyldne. Ofte føles de ikke så sprøe ut når jeg kjenner på de inne i ovnen, men blir sprø når de kommer ut og i kontakt med luft. Får nesten alltid sprø fiskepinner. I hvert fall med First Price sine fiskepinner. Vi synes de er de beste

Kommer «innmaten» ut på denne måten? Altså, hehe, ikke sånn, men kommer selve det hvite i fisken piplende ut? Det gjør det på mine, og så smelter de og blir bløte. Merkelig.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kommer «innmaten» ut på denne måten? Altså, hehe, ikke sånn, men kommer selve det hvite i fisken piplende ut? Det gjør det på mine, og så smelter de og blir bløte. Merkelig.

HI

Nei det pleier ikke å skje med FP sine. Men har opplevd det med de fra Findus tror jeg

Skrevet

Jeg pleiere å steke de i stekeovnen på 200 grader. Har bakepapir på rist. Hvor lenge de står aner jeg ikke, for vi bare slenger de inn, snur de når vi husker og tar de ut når de er ferdige. Jeg syns de blir best når de blir snudd en gang. Det samme gjør ungene mine når de steker og vi får de sprø alle sammen. De steker nok lengre enn det står på pakka om det står noe på pakka (hos oss er fiskepinner fastfood, bare å slenge inn i ovnen sammen med noen potetkuler og vi dupper i rømme etterpå. Altså mat som vi slipper å passe på, kan ta oss en dusj og slipper oppvask) 

Anonymkode: 71c48...288

Skrevet

Tror ovnen din er gåen. Fiskepinnene dine koker ut fra hva du forteller. 

Anonymkode: e7e00...138

Skrevet

ja jeg glemte også å skrive i stad at jeg steker de på rist med bakepapir, og ikke på stekebrett! Det kan jo kanskje også ha noe å si. 

Skrevet

Har samme problemet! Innmaten tyter liksom ut Ja?! Jeg har tenkt jeg kanskje legger de litt nærme hverandre. Har ikke samme problemet hvis jeg steker i stekepanne, men det blir litt få pinner.

Anonymkode: 8073f...95b

Skrevet

Hva gjør fu når de er fedig stekt? Hvis du dekker dem til blircde lett daffe.

Anonymkode: f07e2...f02

Skrevet

Jeg tar de alltid i stekepanna. Har jeg for mye smør i panna, blir de kokte og ikke stekte. Fra 1-9,steker jeg de på først litt på 7,så 6 og så ned på 5 hehe. Da blir de stekte. 

Anonymkode: 85551...1cb

Skrevet

Bruker alltid lokk på steikepanna👍👍

Anonymkode: f3905...199

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

HI

Mine og. Kan det ha noe med type fiskepinner å gjøre tro?

Anonymkode: 20cfe...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...