Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor i herrensnavn blir ikke MC Donalds stengt ned et viss tid,når det er smitte der?? -De’ får ha det åpent fordet om!Og ikke nok me det så de’ som er blitt smittet jobber der,som står oppi maten og tilbereder den? ..Da skulle de’ jo hatt stengt da,så utesteder ol skal gjøre!!Leste dette’ i avisen. -Kjenner jeg blir forbanna!

Anonymkode: 84880...aa1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415127-smitte-p%C3%A5-mc-donalds/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor i herrensnavn blir ikke MC Donalds stengt ned et viss tid,når det er smitte der?? -De’ får ha det åpent fordet om!Og ikke nok me det så de’ som er blitt smittet jobber der,som står oppi maten og tilbereder den? ..Da skulle de’ jo hatt stengt da,så utesteder ol skal gjøre!!Leste dette’ i avisen. -Kjenner jeg blir forbanna!

Beklager. Jeg får ikke med meg hva du prøver å si når du har ‘ her og der, ... før setninger, og flere rare skrivefeil. Hvorfor ‘ etter de og dette? 

Anonymkode: e59c7...c8a

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Du har nok misforstått, for smittede ansatte er jo selvfølgelig ikke på jobb på McDonald`s.

Anonymkode: 23bef...1f2

• Opprett ny...