Gå til innhold

Vet dette er teit..men snap og hjerter..

Anbefalte innlegg

Jeg har dårlig erfaring med akkurat snap og emoji, dvs at jeg oppdaget utroskap på den måten. Mistet plutselig rosa hjerter og ble erstattet med smilefjes samtidig som en annen jeg hadde på snap fikk opp symbol på at jeg og hun hadde felles bestevenn. Lang historie kort, de møttes og holdt på bak min rygg og det tok tid før jeg skjønte det for jeg stolte på han. Dette er noen år siden, nå har jeg vært i et avstandsforhold et års tid og vi har det veldig bra sammen. Vi har snakket om å flytte sammen etterhvert og møtes hver helg. Han er minst like ivrig som meg på å være sammen. Så er det den hersens snappen da, vi har hatt hjerter siden vi møttes. For to uker siden forsvant dem og nå har vi smilefjes, har så vidt hatt gult hjerte en dag eller to før det forsvinner. Han står øvers på min bestevennliste. Vet det er dumt men jeg blir usikker likevel..har lyst til å spørre han men synes det er flaut å bli usikker pga noe sånt.. 

Anonymkode: 2e25d...1f2

Fortsetter under...

For en dritt du har til eks. For en forfedelig måte å finne ut av det på! Men hva er oddsen for at du skal oppleve akkurat det samme med han her? Ikke stor sjanse... prøv å slappe av.. evt snakk med han. Lykke til 💕

Anonymkode: 44b8b...c7d

Forstår deg godt, jeg. Ikke bry deg om hun som ba deg vokse opp. Det er jo i grunnen ganske «fint» at noe så enkelt som emojis kan bidra til å oppdage utroskap.

Forstår at du er stresset med tanke på historien med eksen din. Vet din nye mann om situasjonen med eksen? Hvis han gjør det så er det jo lett å prate med ham om dette, og henvise til den situasjonen. Hvis han ikke vet om det så har du nå en fin mulighet til å fortelle ham om det, og dermed begrunne frykten din.

Jeg skjønner at du føler deg litt teit, men om det gjør det enklere for deg så begynn med å si akkurat det. Det har nok en naturlig forklaring. Noen ganger har jeg enkelte venner som sender uhorvelig mange snaps som jeg da føler at jeg må svare på. Da sender jeg alltid mange til mannen også. Ikke fordi de hjertene er så forbanna viktig i seg selv, men nå er det blitt nesten en prinsippsak fordi vi har hatt dem siden vi møttes, som er mange år siden. Derfor er det koselig å prøve å opprettholde dem.

Annonse

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ved å være hverandres nummer 1, altså den man sender mest snapper med.

Anonymkode: a9d6c...1d4

Takk for svar 😊. Da må begge være hverandres nr 1 da? 🙈 Har aldri sett noe hjerte så da blir det vel ikke om noen er min nummer 1 hvis jeg ikke er deres? (beklager kupping og at jeg må ha det med teskje... )

Anonymkode: d26ec...a35

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Takk for svar 😊. Da må begge være hverandres nr 1 da? 🙈 Har aldri sett noe hjerte så da blir det vel ikke om noen er min nummer 1 hvis jeg ikke er deres? (beklager kupping og at jeg må ha det med teskje... )

Det stemmer. For å bruke et eksempel: Per sender flest snapper til Lisa i forhold sine andre venner. Lisa sender flest snapper til Per i forhold til sine andre venner. Så ja, begge må være hverandres nr. 1.

Etter noen dager eller en uke blir det gult hjerte. Er man hverandres nummer 1 i to mnd blir det emojien med de to rosa hjertene💕

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det stemmer. For å bruke et eksempel: Per sender flest snapper til Lisa i forhold sine andre venner. Lisa sender flest snapper til Per i forhold til sine andre venner. Så ja, begge må være hverandres nr. 1.

Etter noen dager eller en uke blir det gult hjerte. Er man hverandres nummer 1 i to mnd blir det emojien med de to rosa hjertene💕

Takk for forklaringen 😊

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har dårlig erfaring med akkurat snap og emoji, dvs at jeg oppdaget utroskap på den måten. Mistet plutselig rosa hjerter og ble erstattet med smilefjes samtidig som en annen jeg hadde på snap fikk opp symbol på at jeg og hun hadde felles bestevenn. Lang historie kort, de møttes og holdt på bak min rygg og det tok tid før jeg skjønte det for jeg stolte på han. Dette er noen år siden, nå har jeg vært i et avstandsforhold et års tid og vi har det veldig bra sammen. Vi har snakket om å flytte sammen etterhvert og møtes hver helg. Han er minst like ivrig som meg på å være sammen. Så er det den hersens snappen da, vi har hatt hjerter siden vi møttes. For to uker siden forsvant dem og nå har vi smilefjes, har så vidt hatt gult hjerte en dag eller to før det forsvinner. Han står øvers på min bestevennliste. Vet det er dumt men jeg blir usikker likevel..har lyst til å spørre han men synes det er flaut å bli usikker pga noe sånt.. 

Er du 15 år gammel? 

Anonymkode: e09bf...337

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Er du 15 år gammel? 

Anonymkode: e09bf...337

Hun er nok en del yngre enn deg ja. Om du syns du er for gammel for dette tema og språket, da er jo ikke tråden for deg og du bør heller la være å svare.

Anonymkode: 5063d...b9c

Jeg har ikke snap selv, men ut i fra innlegget,og kommentarene her skjønte jeg litt hvordan det fungerer og jeg skjønner du tenker på dette. Dette er jo en av alle baksidene med sosiale medier. Det at det lett blir grubling, overtenking og overanalysering. Men en kan jo aldri vite helt hva som er riktig fordi folk bruker sosiale medier så forskjellig. 

Om en er kjærester betyr det jo at man er hverandres nr 1. Kjæresten skal komme foran alt annet. Dette glir gradvis litt over etterhvert som tiden går, enten fordi man faller i fra hverandre eller den trygge kjærligheten har blitt sterkere og man slipper hverandre mer løs.  Men særlig de første 2 årene bør man man være den viktigste personen i den andres liv.

Om snap fungerer slik at det står oppnevnt hvem som er din bestevenn på snap ut i fra hvem du snapper mest med og det kommer hjertet opp dersom du er hans kjæreste...og det hjertet bare forsvinner. Så ville jeg også begynt å gruble. For det vil vel betyr at han bruker mer tid på snap med andre enn deg? Det trenger sikkert ikke å handle om annet  enn at han har en snappeglad kompis og to...Men jeg syns likevel du burde vært nr 1, også på snap.

Hva betyr gult hjerte og hvorfor kommer det og går? Dette skjønte ikke jeg som ikke har snap. Jeg hadde selv tolket dette som at du er en av to stk eller flere han har mye kontakt med og kanskje flørter med. En kjærest skal ikke sende to rosa hjerter til andre en kjæresten. 

Jeg tror det er veldig lett gjort å komme i flørtemodus på snap og messenger o.l. Og mange bruker det utelukkende som hobby og å skaffe bekreftelser. Har selv flere erfaringer med gutter jeg har flørtet med, og så skjønner jeg de flørter med flere. Har gjort det selv også.

Kanskje han ser på deg som kjæresten sin, men likevel flørter eller holder andre damer varme?

Eneste måten å finne ut av det på er å spørre rett ut. Si til ham som du sier her at du føler deg nokså dum som spør, men samtidig skyld usikkerheten din med dine tidligere kjipe erfaringer med utroskap via snap. Du HAR faktisk lært av erfaring at dette er en måte du kan oppdage utroskap på og det er helt naturlig og bli på vakt ved lignende varsler.

Om du syns det er flaut å spør direkte, kan du jo vasse litt rundt grøten i starten. Spørre ham hvem som er bestevennen hans på snap og om han har/har hatt andre ‘hjerter’ der. 

Hans reaksjoner og/eller svar avgjør nok ganske mye for videre spørsmål og kommentarer🌸 Lykke til!

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke snap selv, men ut i fra innlegget,og kommentarene her skjønte jeg litt hvordan det fungerer og jeg skjønner du tenker på dette. Dette er jo en av alle baksidene med sosiale medier. Det at det lett blir grubling, overtenking og overanalysering. Men en kan jo aldri vite helt hva som er riktig fordi folk bruker sosiale medier så forskjellig. 

Om en er kjærester betyr det jo at man er hverandres nr 1. Kjæresten skal komme foran alt annet. Dette glir gradvis litt over etterhvert som tiden går, enten fordi man faller i fra hverandre eller den trygge kjærligheten har blitt sterkere og man slipper hverandre mer løs.  Men særlig de første 2 årene bør man man være den viktigste personen i den andres liv.

Om snap fungerer slik at det står oppnevnt hvem som er din bestevenn på snap ut i fra hvem du snapper mest med og det kommer hjertet opp dersom du er hans kjæreste...og det hjertet bare forsvinner. Så ville jeg også begynt å gruble. For det vil vel betyr at han bruker mer tid på snap med andre enn deg? Det trenger sikkert ikke å handle om annet  enn at han har en snappeglad kompis og to...Men jeg syns likevel du burde vært nr 1, også på snap.

Hva betyr gult hjerte og hvorfor kommer det og går? Dette skjønte ikke jeg som ikke har snap. Jeg hadde selv tolket dette som at du er en av to stk eller flere han har mye kontakt med og kanskje flørter med. En kjærest skal ikke sende to rosa hjerter til andre en kjæresten. 

Jeg tror det er veldig lett gjort å komme i flørtemodus på snap og messenger o.l. Og mange bruker det utelukkende som hobby og å skaffe bekreftelser. Har selv flere erfaringer med gutter jeg har flørtet med, og så skjønner jeg de flørter med flere. Har gjort det selv også.

Kanskje han ser på deg som kjæresten sin, men likevel flørter eller holder andre damer varme?

Eneste måten å finne ut av det på er å spørre rett ut. Si til ham som du sier her at du føler deg nokså dum som spør, men samtidig skyld usikkerheten din med dine tidligere kjipe erfaringer med utroskap via snap. Du HAR faktisk lært av erfaring at dette er en måte du kan oppdage utroskap på og det er helt naturlig og bli på vakt ved lignende varsler.

Om du syns det er flaut å spør direkte, kan du jo vasse litt rundt grøten i starten. Spørre ham hvem som er bestevennen hans på snap og om han har/har hatt andre ‘hjerter’ der. 

Hans reaksjoner og/eller svar avgjør nok ganske mye for videre spørsmål og kommentarer🌸 Lykke til!

Bare en liten forklaring angående hjertene; Det gule hjertet kommer opp kort tid etter at man har blitt hverandres bestevenn, mens det forsvinner og endrer seg til to rosa hjerter etter to mnd hvis man da har vært bestevenner så lenge. Det er ingen hjerter man sender hverandre, men et symbol som kommer opp ved siden av navnet til den man snapper mest med hvis vedkommende snapper mest med deg også.

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt jeg. 🙈 Gått fra hjerte til smilefjes? Gikk inn på snap nå, der har jeg mannen på topp med smilefjes, noen hakk under har jeg svigerinne med gult hjerte. Hva betyr det? Hvor mye vi snakker sammen? 

Anonymkode: 5fc33...f8e

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Bare en liten forklaring angående hjertene; Det gule hjertet kommer opp kort tid etter at man har blitt hverandres bestevenn, mens det forsvinner og endrer seg til to rosa hjerter etter to mnd hvis man da har vært bestevenner så lenge. Det er ingen hjerter man sender hverandre, men et symbol som kommer opp ved siden av navnet til den man snapper mest med hvis vedkommende snapper mest med deg også.

Dette stemmer! 👍

Anonymkode: 5fc33...f8e

Jeg datet en fyr og endte plutselig opp med han på førsteplassen, selvom det skulle godt gjøres å overgå bestevenninna mi. tilslutt klarte vi å få tilbake førsteplassen på hverandre så det ble ro i sjela, haha. Men, jeg vil tippe gutter driter i akkurat det så jeg ville snakket med han... Spør hvem han har på førsteplass siden du ikke er der mer? 

Nå har jeg datet en annen fyr i 2 uker og han har gått rett inn på 2.plass! 

Anonymkode: a2a43...bd9

Listedamen skrev (9 timer siden):

Du mener at dette var et konstruktivt og nyttig svar til hi?

Ja, faktisk. Hvis hun skal tas alvorlig av voksne må hun oppføre seg som en. Det gjelder sånn sett deg også.

Anonymkode: 7c287...425

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

At man er kjærester trenger vel ikke bety at det er denne personen man sender flest snap til? Har man en god venn/venninne er det da helt vanlig å sende mest til han/henne?!

Anonymkode: ce902...354

Nei, det trenger ikke å bety det. Men nå har jo vi hatt hverandre på førsteplass i et år uten opphold. Vi er fortsatt i et avstandsforhold og ser hverandre like ofte, eller like sjelden om du vil...som for et år siden. De siste ukene har han begynt å snappe med noen andre veldig mye, jeg og han snapper mye så derfor skjønner jeg at det er mer med noen andre... Kanskje er det ingenting, men jeg liker det ikke likevel🙄

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, faktisk. Hvis hun skal tas alvorlig av voksne må hun oppføre seg som en. Det gjelder sånn sett deg også.

Anonymkode: 7c287...425

Hvis du leser hi vil du kanskje skjønne. 

Anonymkode: b4827...0a7

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Herregud. Jeg visste ikke det en gang. Jeg har bare smilefjes og solbrillesmilefjes. Hva betyr dét?? 😂😂😂

Anonymkode: b2bd7...6d5

Smilefjes betyr bestevenn og solbriller betyr felles bestevenn. Men ikke nummer 1 bestevenn... 
Det ligger forklaring på alle emojiene inne på snap :)

Anonymkode: a2a43...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...