Gå til innhold

Only fans!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Omvendt. Han er en mann. Han har garantert finansiert noen studier på den måten, ja.

Anonymkode: 946a5...a3b

Om dette er en mann så faller jo alle brikkene på plass😂😂👏👏

Anonymkode: d672c...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omvendt. Han er en mann. Han har garantert finansiert noen studier på den måten, ja.

Jeg er en voksen dame i min mest seksuelt frigjorte alder. Gratulerer med dagen!

Skrevet

At du selv ikke ser forskjellen på valget til en attenåring og en voksen, er nesten urovekkende. Jenta ble myndig for kun tre uker siden. Altså veldig ung.

Men utover det hadde du ingen motargumenter?

Skrevet
Mr. Freeze skrev (4 minutter siden):

Men utover det hadde du ingen motargumenter?

Som f.eks? Du virker så lite oppegående at jeg ser det som nytteløst å fortsette noen diskusjon med deg. 

Skrevet
Mr. Freeze skrev (9 minutter siden):

"Å nei, jeg har ikke en halv million i studielån, hva skal jeg gjøre?".

🙄🤦‍♀️

Skrevet
Mr. Freeze skrev (14 minutter siden):

Jeg omfavner at alle har rett til å bestemme selv hva de vil gjøre med sin egen kropp. Noen vil selge bilder av seg selv på internett, noen vil ligge med 80 forskjellige, andre vil spare seg til ekteskapet, og atter andre er ikke interessert i sex overhodet - og alt er like greit. Hverken jeg eller du har rett til å bestemme hva som er riktig eller galt for andre. Så lenge man ikke gjør noe ulovlig ser jeg ikke helt problemet. Og jeg ser i hvert fall ikke problemet ditt - det er jo ikke din datter, engang.

Så tragisk menneskesyn. Andre folk er ikke verd tiden din? Om man ser andre enn nær familie gjør noe så dumt, er det flott at andre bryr seg. It takes a village. 

Anonymkode: fb52c...b51

Skrevet
Mr. Freeze skrev (11 minutter siden):

Jeg er en voksen dame i min mest seksuelt frigjorte alder. Gratulerer med dagen!

Man er ikke seksuelt frigjort om man ikke selger kroppen sin altså? Det er jo slike som deg som ødelegger kvinnesynet da, damer er bare en vare man kan selge liksom? Fordi da viser man hvor frigjort man er. Verste er jo at du tror det selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Som f.eks? Du virker så lite oppegående at jeg ser det som nytteløst å fortsette noen diskusjon med deg. 

Å kalle folk for lite oppegående bare fordi de ikke deler din mening i en sak, er da ikke spesielt hyggelig. 

Skrevet

Det er jo bare leit å ha mislyktes så totalt i oppdragelsen at ditt barn velger å være hore fordi det ser greit ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Man er ikke seksuelt frigjort om man ikke selger kroppen sin altså? Det er jo slike som deg som ødelegger kvinnesynet da, damer er bare en vare man kan selge liksom? Fordi da viser man hvor frigjort man er. Verste er jo at du tror det selv.

Man kan gjøre hva man vil med sin kropp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så tragisk menneskesyn. Andre folk er ikke verd tiden din? Om man ser andre enn nær familie gjør noe så dumt, er det flott at andre bryr seg. It takes a village. 

Merkelig konklusjon.

Skrevet
Mr. Freeze skrev (Akkurat nå):

Å kalle folk for lite oppegående bare fordi de ikke deler din mening i en sak, er da ikke spesielt hyggelig. 

Beklager om du følte deg støtt. Jeg tenker at både du og jeg har sagt vår mening i denne saken. Vi er uenige, og jeg anser det ikke som særlig konstruktivt å dra det lenger. Det blir bare oppgulp uansett. 

Skrevet
Mr. Freeze skrev (2 minutter siden):

Man kan gjøre hva man vil med sin kropp. 

Det betyr jo ikke at det er noe lurt da? Alt som er lov er ikke lurt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Beklager om du følte deg støtt. Jeg tenker at både du og jeg har sagt vår mening i denne saken. Vi er uenige, og jeg anser det ikke som særlig konstruktivt å dra det lenger. Det blir bare oppgulp uansett. 

Her gulpes det sjelden. God middag :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det betyr jo ikke at det er noe lurt da? Alt som er lov er ikke lurt.

Det kan godt hende du synes det, men det er fortsatt ikke deres sak. Hun er myndig og bestemmer selv.

Skrevet
Mr. Freeze skrev (1 minutt siden):

Her gulpes det sjelden. God middag :)

Takk i like så til deg 🙂 

Skrevet
Mr. Freeze skrev (5 minutter siden):

Det kan godt hende du synes det, men det er fortsatt ikke deres sak. Hun er myndig og bestemmer selv.

18 år såvidt...de trenger fortsatt litt veiledning. Tydeligvis er det også folk godt opp i åra som også kunne trengt det. 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (20 minutter siden):

🙄🤦‍♀️

Som sagt - mine seksuelle valg har ikke påvirket livet mitt på noen negativ måte, så hva er problemet?

Skrevet

18 år såvidt...de trenger fortsatt litt veiledning. Tydeligvis er det også folk godt opp i åra som også kunne trengt det. 

Hvordan påvirker andres valg angående sin seksualitet deg? Hvorfor mener du det er galt å bestemme selv over egen kropp?

Skrevet

Som sagt - mine seksuelle valg har ikke påvirket livet mitt på noen negativ måte, så hva er problemet?

Nei, men du er du. Og ikke den som er representativ for alle andre. Du skriver som sagt at du var voksen da du tok dine valg. Denne jenta er nettopp fylt 18. Litt forskjell på evnen til å reflektere over sine valg kanskje?

Skrevet

Så siden pappa røyka i 50 år uten å få kreft så er røyking trygt? Vi er der liksom? Det virker jo på meg som du er litt skada av det uten å se det selv. Du har jo et grusomt kvinnesyn. 

Skrevet

Hvordan påvirker andres valg angående sin seksualitet deg? Hvorfor mener du det er galt å bestemme selv over egen kropp?

Ingen har sagt at det er galt. Det er en stråmann. Det er forklart, flere ganger, at det vil få konsekvenser og derfor ikke er det spor klokt. Det er også forklart, av flere, at vi ville ha tatt oss en skikkelig prat med jenta. For å forklare dette med konsekvenser.

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden):

Nei, men du er du. Og ikke den som er representativ for alle andre. Du skriver som sagt at du var voksen da du tok dine valg. Denne jenta er nettopp fylt 18. Litt forskjell på evnen til å reflektere over sine valg kanskje?

Jeg har også levd livet som 18-åring :)

Skrevet

Ingen har sagt at det er galt. Det er en stråmann. Det er forklart, flere ganger, at det vil få konsekvenser og derfor ikke er det spor klokt. Det er også forklart, av flere, at vi ville ha tatt oss en skikkelig prat med jenta. For å forklare dette med konsekvenser.

Det "får konsekvenser" fordi noen mener det er galt. Og da lurer jeg på: hvorfor?

Skrevet
Mr. Freeze skrev (2 minutter siden):

Jeg har også levd livet som 18-åring :)

Men det har du ikke skrevet noe om før nå 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...